hoffe 28.06.2005 10:19:53 | |
---|
Mielummin keskinkertainen kuin huono. "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
Hohhoijaa 28.06.2005 10:35:41 | |
---|
Musiikissani ei ole mitään uutta. Tosin tässä vaiheessa ei tarvitse vielä ollakaan. THV-klubi #13 |
etnopoju 28.06.2005 11:01:01 | |
---|
keskinkertaisuus = tyytymistä keskinkertaisuuteen |
Aerodactev 28.06.2005 12:19:45 | |
---|
keskinkertaisuus = tyytymistä keskinkertaisuuteen Pyh. Sehän menee ihan kauheaksi, jos ei tunnusta rajojaan ja yrittää vähän yli (kuuntelin eilen satoja kappaleita neoprogea, ihan kauheaa). Ennemmin uskon semmoseen pala palalta kehittymiseen.
Long = progressive = good
|
Czar 28.06.2005 12:24:17 | |
---|
keskinkertaisuus = tyytymistä keskinkertaisuuteen Ei toimi noin, ei keskinkertaisuus voi olla tyytymistä keskinkertaisuuteen, koska määrittelet sen itsensä kautta eriksi kuin se itse on. |
Tapani L 28.06.2005 18:45:54 | |
---|
Kun kiinnostus itsensä ilmaisemiseen yltää älyttömän monelle osa-alueelle, ei "taiteensa" ulostuonti välttämättä aina ole teknisesti huipputasoa, koska ei henkisesti millään kykene opettelemaan vain ja ainoastaan yhtä soitinta tarpeeksi intensiivisesti. Mun mielestä tällainen ei välttämättä ole kuitenkaan keskinkertaisuutta, sillä luovuudella ja oikeanlaisella asiaan paneutumisella voidaan paikata nämä tekniikasta löytyvät aukot ja saada ehkä jopa parempaa jälkeä aikaiseksi. Mä sävellän, sanoitan, soitan kitaraa ja bassoa teknisyyden kannalta todella huonosti ja rumpuja ihan vähän paremmin ja piirrän niin käsin kuin koneellakin (ja nyt piirtopöydän ansiosta molemmin samanaikaisesti), kirjoitan runoja ja yhdistelen kuvaa ja tekstiä sarjakuvien muodossa sekä valokuvaan jos on mahdollisuus/huvittaa. En voi väittää olevani virtuoosi missään näistä asioista, mutta teen näitä kaikkia asioita usein erittäin innokkaasti ja joskus se innokkuus tarttuu myös kuulijaan/lukijaan. Eli en mielestäni ole keskinkertainen missään mainitsemistani asioista, sillä onnistuessani pystyn tuomaan oman itseni esille juuri niin kuin on tarkoitus. Kaikkihan eivät välttämättä moisesta tuotoksesta pidä, mutta se ei ole minun ongelmani. |
poppamies 28.06.2005 19:28:57 | |
---|
Ei keskinkertaisuus ole mikään este menestymiselle. Ei tarvitse kuin ajatella esim. Beatles tai Rollareita. Ei siellä ole sillai mitään valtavia muusikkoja mutta homma toimii. Ennemin on kyse asenteesta. Jos pitää siitä mitä tekee ja uskoo siihen 100% on kaikki edellytykset että homma menee läpi. Bändissä taas ajattelen että fiilis ja vuorovaikutus on vähintään 50% koko hommasta. Tästä edellä mainittu Beatles on hyvä esimerkki. Myytävänä 2 kpl Rolandin pieniä passiivi monitoreja. Malli on Roland MS-30 (Roland Micromonitorin kokoiset) |
JCM 28.06.2005 19:33:51 | |
---|
Minä vain en ole moista koskaan tullut ajatelleeksi, kun ei ole koskaan tullut sellaista tyyppiä vastaan, kestä välittäisi enemmän. Minullepa on. Ja aiheeseen. En pelkää keskinkertaisuutta, ei ole syytä. Hyvin menee, mutta menköön.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
etnopoju 29.06.2005 00:29:33 | |
---|
Pyh. Sehän menee ihan kauheaksi, jos ei tunnusta rajojaan ja yrittää vähän yli (kuuntelin eilen satoja kappaleita neoprogea, ihan kauheaa). Ennemmin uskon semmoseen pala palalta kehittymiseen. mistä sä tiedät missä sun rajat menee, jos sä et koettele niitä? mä luulin 17 vuotiaana, että enää ikinä opi lukemaan nuotteja, mutta nyt pystyn seuraamaan ligetiä, zimmermannia, weberniä jne. partituurista. |
kivi 29.06.2005 00:54:07 | |
---|
Feggy: Kyllä olen kuitenkin tyytyväinen aikaansaannoksiin suhteessa omiin taitoihini. Näinhän se on. Avainsana on "riittävän hyvä" :-) |
etnopoju 29.06.2005 00:55:59 | |
---|
koskaan ei ole riittävän hyvä. "aina onnellinen, mutta ei koskaan tyytyväinen" |
duane 29.06.2005 01:47:41 | |
---|
Omasta mielestäni olen keskinkertaista parempi ainakin internetissä vietetyn ajan suhteen...taaskin olen täällä... nykyisellään menee reilusti enemmän aikaa mnetissä roikkumiseen kuin soittamiseen :) tarttis varmaan tehrä jotain... dfloreno: "kun musasta poistetaan rytmi, melodia ja harmonia, niin mielestäni jäljelle ei jää kuin rock-lehdistö" |
Jeaqar 29.06.2005 04:16:17 | |
---|
Tieto lisää tuskaa. Pitää luottaa itseensä eikä vertautua muihin. Ja jos ei osaa, niin pitää kokeilla. Jos koe epäonnistuu, niin mitään ei menetä. Minun tapauksessani ei edes mainetta, koska sellaista ei edes ole. Bad whiskey is better than wine. |
author 29.06.2005 12:01:51 (muokattu 29.06.2005 12:09:39) | |
---|
Pelkäätkö omaa keskinkertaisuuttasi musiikin tekijänä? Mun mielestä, jos puhutaan Suomen musiikintekijöistä, taso on sen verran kova että jo keskinkertaisuus vaatii aika paljon. Se että pääsee huippukaartiin vaatii jo jotain ihan uutta, eikä pelkästään sitä että soittaa jonkun jutun tosi hyvin. Edit. ^Nyt kun luin uudestaan oman kirjoitukseni, tajusin että se meni pikkaisen ohi aiheen. Tuo oli ainoastaan mielipiteeni kaupallisesta näkökulmasta katsottuna. Ts. en pelkää. Soitan omaa juttuani paineita ottamatta. Melko naivi vastaus varsinkin kun olen vasta harrastelija enkä mikään ammattimuusikko. Tiedä sitten millainen on suhtautumiseni 10 vuoden kuluttua. Tiivistettynä siis että kunhan itse olen omaan suoritukseeni (oli se mikä tahansa) tyytyväinen niin omasta mielestäni on ihan turha alkaa vertailemaan itseään mihinkään. Tämä oli mielestäni todella hyvin tiivistetty. |
-Spade- 29.06.2005 12:22:52 | |
---|
Pelkäätkö omaa keskinkertaisuuttasi musiikin tekijänä? Mielestäni asia pitäisi vain hyväksyä ja tehdä parhaansa sillä on tekijöitä ja on niitä, jotka vain puhuvat tekevänsä. En pelkää. En elättele turhia toiveita musiikilla tienaamisesta saati sitten sillä itsensä elättämisestä, joten voin ottaa rennosti. Olen tyytyväinen siihen, että minulla on yleensäkin mahdollisuus tehdä ja esittää omaa musiikkia. Itse ainakin arvosta kaikkia jotka tekevät asioita. Sillä ei ole merkitystä mikä on teoksen suhde muihin tehtyihin teoksiin. Samoin. Itsensä toteuttaminen musiikin tai muiden taiteiden avulla on hienoa, eikä varmasti ikinä keltään muulta pois. Mongo mogo! |
pira 29.06.2005 12:29:36 (muokattu 29.06.2005 12:31:13) | |
---|
En pelkää. En elättele turhia toiveita musiikilla tienaamisesta saati sitten sillä itsensä elättämisestä, joten voin ottaa rennosti. Olen tyytyväinen siihen, että minulla on yleensäkin mahdollisuus tehdä ja esittää omaa musiikkia. Päivätyö mahdollistaa taidoistaan tykkäämisen, vaikka sukkaisikin. Paljon helpommalla pääsee, kun hommaa itselleen "oikean" ammatin :). Vibrato lähtee syrämmestä. |
clyde 30.06.2005 00:22:02 | |
---|
EDIT: Anteeksi clyde, mutta minä en ainakaan näin aamutuimaan ilman kahvia pystynyt lukemaan sun kirjoitusta. no on se sitte perkeleen hyvä et kahvi on keksitty. jos sä jotain mun kirjoitust haluut lukee nii meet rakkausrunot.com, ja siellä olen nimimerkillä raikulipoika. täällä ku mä kirjotan jotain nii mä en kyl paljoo satsaa tai ajattele mitä mä kirjotan, tiedätsä sillee. tykittää vaa sanoi toho näytölle. ;) ROCK ´N´ ROLL EI KUOLE NII KAUAN KU TEINI-IKÄISET RAKASTUU TOISIINSA! /Andy McCoy |
Nolte 30.06.2005 09:26:42 | |
---|
no on se sitte perkeleen hyvä et kahvi on keksitty. jos sä jotain mun kirjoitust haluut lukee nii meet rakkausrunot.com, ja siellä olen nimimerkillä raikulipoika. täällä ku mä kirjotan jotain nii mä en kyl paljoo satsaa tai ajattele mitä mä kirjotan, tiedätsä sillee. tykittää vaa sanoi toho näytölle. ;) Tykittele siihen näytölle vaan, mutta älä postaa niitä tänne. Tiedätsä, ja sillai. En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
ikinä siihen ei ole tyytyväinen mitä on aidan tällä puolella ja mihin on päässyt, kun voisi otta hurrjasti vauhtia ja hypätä saman tien aidan yli missä aivan varmasti olisi jotain ikimuistettavan spektaakkelimaista joka uppoaa kaikkiin, ja jonka SINÄ olet tehnyt. Vai onko? vai tuleeko aidan toista puolta niin kauan kun sinun tekemäsi ovat vain sinun tekemääsi, koska semmoinen suuri hyppy on harvinaista, koska kehittyminen usein hidasta, mutta vakaata, jota itse harvoin huomaa ja se turhauttaa. Pitkän, vuosikymmenien vakaan ja pienivauhtisen edistymisen jälkeen olisi mukava herätä ja huomata tehneensä jotain "aidan toiselle puolelle" kuuluvaa, eli jotakin sitä "hienoa" myös omasta mielestäsi. Vai kuinka paljon muiden mielipiteet ruokkivatkaan lopulta omaa kantaasi? Ne saattavat avata korvasi ".. no on tuo biisi kyllä ainakin perkeleen hyvä vaikka sovitus ontuukin.." mutta itse sieltä seasta on itse vaikea löytää hyviä puolia oman itsekritiikin pyörityksen keskellä. Itse en voi sanoa että muiden mielipiteet eivät aina olisi ainakin ihan vähän auttamassa omaa mielipidettäni. Vaikka riippuu ehkä hieman henkilöstä kenen mielipiteitä sitten arvostaakaan. Hmh.. no jos tämä tästä tällä kertaa. Edit: ..Eli mielestäni en ole koskaan saavuttanut tarpeeksi. Omat tavoitteet ovat rajattomat, toisinsanoen niin kaukana etten edes taida nähdä niitä. Kovin pulmallista.. "Se saksofonistityttö joka puhuu oudosti.." |
Härski 30.06.2005 12:12:48 | |
---|
En ole edes keskinkertainen. |