v_m_kangas 29.06.2005 22:03:28 | |
---|
Mitäs raati tuumaa noiden roviolle joutavien soittimien juuri päättyneistä tilutuskisoista. Itse olin pettynyt, että rohkeita valintoja ja musikaalista otetta ei palkittu. Humppaa tai soita humppaa |
Irti Humpasta 29.06.2005 22:16:01 | |
---|
...pillupisteet voitti.... |
Sertzo S 29.06.2005 22:16:44 (muokattu 29.06.2005 22:17:29) | |
---|
Ite jouvat roviolle!!! Hyviä ne nuoret olivat ja vilpitön ihailuni siitä heille. Harmonikka kuuluu soittimena uudistuvine soittajineen suomalaisuuteen aivan kuin ruokavalioomme kuuluu esim. ruisleipä ja maitolasi. Elekääkä alakako täällä noista vi*****een tai tuun ja vejän turpaan! |
v_m_kangas 29.06.2005 22:22:24 | |
---|
Elekääkä alakako täällä noista vi*****een tai tuun ja vejän turpaan! Arka paikkako :D Höö...jos oikeasti olisin sitä mieltä että harmonikalla ei mitään tee, olisinko töllännyt nuo kisat läpi, hä? Täähän on yleinen hyväntahtoinen vitsi täällä, jos olet huomannut. Vaikka oli osa hopeisen harmonikan peleistä niin luvattoman huonossa kunnossa, että viritystä vähintään olisivat tarvinneet. Muistaakseni viime vuonnakin oli yksi osallistuja joka veti poikkeavampaa biisiä? Mutta, Tolkille Teostoja tästä kisasta :) Humppaa tai soita humppaa |
magnetman 004 29.06.2005 22:22:26 | |
---|
Tulihan katsottua... Mun mielestä tuomaristo tuomitsi hyvinkin asiantuntevasti ;) Väliajalla soittava palalaikkakombo kyllä sai kääntämään kanavaa. Soitan ennemmin kuin puistelen matot. |
magnetman 004 29.06.2005 22:23:37 | |
---|
...pillupisteet voitti.... Jes!!!!!! Irti humpasta on kehissä! Soitan ennemmin kuin puistelen matot. |
v_m_kangas 29.06.2005 22:26:47 | |
---|
Tulihan katsottua... Mun mielestä tuomaristo tuomitsi hyvinkin asiantuntevasti ;) Onhan se varmaan niinkin, että tuo tv:ssä nähtävä osuus on vain pieni pala noista skaboista. Kokonaisuus vaikuttanee tuomareihin enemmän. Magneettiakin pitkästä aikaa kanavalla :) Humppaa tai soita humppaa |
Sertzo S 29.06.2005 22:26:51 | |
---|
Arka paikkako :D Höö...jos oikeasti olisin sitä mieltä että harmonikalla ei mitään tee, olisinko töllännyt nuo kisat läpi, hä? Täähän on yleinen hyväntahtoinen vitsi täällä, jos olet huomannut. ) Sitähän minäki, että vitsihän nää siinä stana! ;) |
Tankero 29.06.2005 22:44:44 | |
---|
ANNE-MARI OLI PARAS JA ON MUUTENKIN SUPER |
Tankero 29.06.2005 22:45:27 | |
---|
...pillupisteet voitti.... Näkyy turakaisia riittävän |
Sertzo S 29.06.2005 22:50:32 | |
---|
Näkyy turakaisia riittävän Pieni ja sisäsiittoinen kansa me olemme -vieläkin. |
jjussila 29.06.2005 23:02:35 | |
---|
...pillupisteet voitti.... Kas, olihan kehissä kaksi "hanuria", ja tottahan duolla .....joo! Just niin... ja kyllä jämpti on näin!? |
WanhaWetäjä 29.06.2005 23:26:41 (muokattu 29.06.2005 23:28:34) | |
---|
Ite jouvat roviolle!!! Hyviä ne nuoret olivat ja vilpitön ihailuni siitä heille. Harmonikka kuuluu soittimena uudistuvine soittajineen suomalaisuuteen aivan kuin ruokavalioomme kuuluu esim. ruisleipä ja maitolasi. Elekääkä alakako täällä noista vi*****een tai tuun ja vejän turpaan! Kyllä oli niiiiiiiiiiiiiiiin kornia kun se "Säkkijärven polkka"vetästiin ja yleisö hurrasi,siis ne 60 -----kuoleman väliltä olevat mitä siellä suurin osa oli,se heille suotakoon,toi ei ole kyllä mun laji... Mikä vittu siinä on niin hauskaa tuossa haitarinsoitossa notta pitää olla"naama harteliinilla"koko ajan,ei voi käsittää...jos on sankarikitarointi kauheeta niin on toikin;-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
Basso-Aslak 29.06.2005 23:32:44 | |
---|
jos on sankarikitarointi kauheeta niin on toikin;-) Joo, ja sitten kun nämä kaksi yhdistetään: Liuhuletti sankarihanuristi vetää palkeet (joissa esim. jokin hauska tribaalikuvio) levällään jalka kulmamonitorin päällä hurjaa säkkis-tilua... ankara moshaus.... savua..... palkeista..... Kukka se on nokkonenkin... ohjaaja Kokkonenkin... |
uruttaja 29.06.2005 23:34:55 | |
---|
Kyllä oli niiiiiiiiiiiiiiiin kornia kun se "Säkkijärven polkka"vetästiin ja yleisö hurrasi,siis ne 60 -----kuoleman väliltä olevat mitä siellä suurin osa oli,se heille suotakoon,toi ei ole kyllä mun laji... Mikä vittu siinä on niin hauskaa tuossa haitarinsoitossa notta pitää olla"naama harteliinilla"koko ajan,ei voi käsittää...jos on sankarikitarointi kauheeta niin on toikin;-) Sanon nyt vaikka ei pitäis: Haitari on hanurista. Tonni sementtiä on ainut oikea kattaus pirunkeuhkoille ja sillä suti, teilatkaa, minä kestän sen!!!! |
Meisseli 30.06.2005 00:09:51 | |
---|
Voittajan viimenen biisi oli hyvä. Myös Stratovarius-veto oli kova. Meinaspa hiukan huvittaa. Oliko peräti ensmäinen kerta kun noissa kisoissa vähän niinkun "ravisteltiin kaikkeuden perustuksia" ? Voitto meni juuri oikeaan paikkaan. Tilutus on ärsyttävää. Tuli kuitenkin hiukan vähemmän perustilubiisejä. (Ilta välimerellä..) kuin yleensä. Pieninä annoksina..pieninä annoksina.. (Ps. Haitaristit tiärättekös sellasen valssin kuin "Ranskalaista" taitaa olla Matti Viljasen sävellys, son hyvä biisi.) Päivän biisi: Lovin' spoonful: Do you believe in magic?
www.strangefruitband.net
www.must.fi |
uruttaja 30.06.2005 00:13:29 | |
---|
Voittajan viimenen biisi oli hyvä. Myös Stratovarius-veto oli kova. Meinaspa hiukan huvittaa. Oliko peräti ensmäinen kerta kun noissa kisoissa vähän niinkun "ravisteltiin kaikkeuden perustuksia" ? Voitto meni juuri oikeaan paikkaan. Tilutus on ärsyttävää. Tuli kuitenkin hiukan vähemmän perustilubiisejä. (Ilta välimerellä..) kuin yleensä. Pieninä annoksina..pieninä annoksina.. (Ps. Haitaristit tiärättekös sellasen valssin kuin "Ranskalaista" taitaa olla Matti Viljasen sävellys, son hyvä biisi.) Ei ollu ihan ekka kerta kun perustuksia ravisteltiin. Viime kesänä se voittajapoika leipas aika tanakan biisin, nimeä en muista. |
Saattana tekisivät tuplalivellisen Yngwie Malmsteenia kurtulla, ostaisin oitis. Tuplabassarit paukkuun ja hanuriin säröö, rok! Kunnon tilua kehiin eikä mitään puurattaita... joops, menenkin tästä reenaamaan Amurilla Uralin Pihlajaa, anteeks ja kiitos. Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
Tankero 30.06.2005 01:01:13 | |
---|
Sanon nyt vaikka ei pitäis: Haitari on hanurista. Tonni sementtiä on ainut oikea kattaus pirunkeuhkoille ja sillä suti, teilatkaa, minä kestän sen!!!! Tirpasen otsikkoon heti kun näemmä. Et vissin oo ollu tekemisisä kunnon soittajan kans koskaan. Siis kurttuilijan. Tiiäkkö muuten mitä teilaus tarkottaa? Tarkotti? |
uruttaja 30.06.2005 01:13:01 | |
---|
Tirpasen otsikkoon heti kun näemmä. Et vissin oo ollu tekemisisä kunnon soittajan kans koskaan. Siis kurttuilijan. Tiiäkkö muuten mitä teilaus tarkottaa? Tarkotti? Tiijjän, ja muista ottaa kunnolla porukka Päkkikankaalta matkaan, ettei tule liian yksipuolista toritapahtumaa. No en minä tiijjä sitten onko jotku kultaisen esan voittajat hyviä vai huonoja, mutta sen sanon vieläkin, että jos hiekkaan hautaamalla kurtusta jää jotain näkyviin, niin se on silloin hiekan puutetta. |