Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 528 29 30 31 3236 37 38 39 40
Turmis
23.06.2005 00:00:36

Millaista porukkaa tuolla Tuskassa on?Eli onko ne luonteeltaan yhtä hurjia kun miltä ne näyttää?
Itse en ole käynyt Tuskassa kertaakaan blaablaa...

Eivät todellakaan, missään muualla maapallolla et voi törmätä yhtä suureen määrään ystävällisiä ja mukavia ihmisiä kerralla.
Itse olin vuosi sitten ensimmäistä kertaa Tuskassa, ja itseäni välillä jopa "huvitti" (positiivisella mielellä) se ylenpaltillinen ystävällisyys ja kohteliaisuus mikä ihmisillä oli. Jos ryysiksessä vahingossa tönäisi jotakuta, niin useimmiten sai itse kuulla nöyriä anteeksipyyntöjä vaikka oli itse vahingossa tuuppaillut.

Eli ei muuta kuin rennolla mielin nauttimaan laatumusiikista ja taatusti hyvästä seurasta.
Onko laulu miksattu mielestäsi liian hiljaiselle? Jos on, älä pelästy. Olet vain tyhmä.
Deathrace King
23.06.2005 10:43:24

Eivät todellakaan, missään muualla maapallolla et voi törmätä yhtä suureen määrään ystävällisiä ja mukavia ihmisiä kerralla.
Itse olin vuosi sitten ensimmäistä kertaa Tuskassa, ja itseäni välillä jopa "huvitti" (positiivisella mielellä) se ylenpaltillinen ystävällisyys ja kohteliaisuus mikä ihmisillä oli. Jos ryysiksessä vahingossa tönäisi jotakuta, niin useimmiten sai itse kuulla nöyriä anteeksipyyntöjä vaikka oli itse vahingossa tuuppaillut.

Eli ei muuta kuin rennolla mielin nauttimaan laatumusiikista ja taatusti hyvästä seurasta.

Juurikin näin. Tuskahan palkittiin vissiin toissa vuonna Suomen rauhallisimmaksi festareiksi tappeluiden yms. suhteen. Itse en ainakaan ole nähnyt muistaakseni yhtään kunnon tappelua(leikkimielisiä kännipaineja ei sit lasketa ;)) vaikka olen neljä Tuskaa läpikäynyt. Agression voi purkaa musiikkiin, headbangaukseen ja moshpitissä riehumiseen positiivisella tavalla. Ei tarvitse turhia haastaa riitaa.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
MV
23.06.2005 21:42:39 (muokattu 23.06.2005 22:44:41)
Nyt kannattaa sitten todellakin pitää kiirettä jos haluaa liput...Lauantain lippuja jälellä Jokunen kymmenen ja perjantain parisen sataa...

EDIT:Korjausta...
ozz3
24.06.2005 10:18:31
Nyt on sitten PE ja LA liput hanskassa. Kalliksi tuli, mutta mitäs myöhästelin (IDIOOTTI!!), varmasti kuitenkin saan rahoille vastinetta.

Mitäs bändejä porukka meinaa tsekata Tuskassa? Itsellä on ainakin selkeät suunnitelmat...

PE:
Teräsbetoni
Finntroll
Apocalyptica
Primal Fear

LA:
Nagflar
Gamma Ray
Testament
Dimmu Borgir (tai Thunderstone)
Over and out.| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
luopio
24.06.2005 11:17:40
Nyt on sitten PE ja LA liput hanskassa. Kalliksi tuli, mutta mitäs myöhästelin (IDIOOTTI!!), varmasti kuitenkin saan rahoille vastinetta.

Mitäs bändejä porukka meinaa tsekata Tuskassa? Itsellä on ainakin selkeät suunnitelmat...

PE:
Teräsbetoni
Finntroll
Apocalyptica
Primal Fear

LA:
Nagflar
Gamma Ray
Testament
Dimmu Borgir (tai Thunderstone)

Ei kai tuossa tarvii dimmun ja thunderstonen väliltä valita... Ite meinasin PE kattoo ainakin Wintersunin(!), Finntrollin ja varmaan myös sitä Apocalypticaa seurailen. Vähiten kiinnostava päivä mulle ennalta-arvioituna.
LA tärkeimmät ovat Ajattara(!), Rotten Sound, Testament ja Dimmu Borgir, muitakin tulee varmaan satunnaisesti seurattua.
SU tärkein on Sentenced, ja myös Viikate. Stam1nan ja Bal Sagothin välillä täytyy viel harkita. Ja tuleehan nuo Bodomit ja Acceptitki varmaan tsekattua.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
SuvantoJ-
24.06.2005 13:15:16
Stam1nan ja Bal Sagothin välillä täytyy viel harkita.

Ei kai tuota nyt sentään tarvitse harkita, Stam1naa näkee joka toisella festarilla about tänä vuonna + tsiljuunilla klubikeikoilla, kun taas Bal-Sagoth livenä, varsinkin Suomessa, on niin pirun harvinaista herkkua. Tietty jos ei iske Balsa niin sitten, mutta...

Ja muista bändeistä näin ennakkoon perjantaina Wintersun, Finntroll, Destruction ja Scarve. Monster Magnetia ja Apoa sitten varmaan sivusilmällä. Lauantaina Deathchain, Pain Confessor, Rotten Sound, Testament ja Amoral. Ja kaipa sitä Dimmuakin pitää käydä vilaisemassa jos vaikka Vortex lurauttelisi jotain, sillä kun on niin jylhä ääni :). Sunnuntaina Hieronymus Bosch, Bal-Sagoth ja Accept. Sentencedinkin kyllä varmaan voisi katella kun viimeisiään vetelee. Ja sitten noin yleisesti noita vähemmänkin kiinnostavia varmasti tulee kierreltyä ja vilkuiltua sen verran kuin nyt jaksaa.
McRami
26.06.2005 16:55:48
vittu! siellä on Mnemic

Todellakin! Ostin aluksi sunnuntailipun, mutta kun kuulin tuon, niin oli pakko ostaa lauantainkin. Ei ehkä viisasta ostaa kaksi yhen päivän lippua kun olis voinu ostaa kolmen päivän lipun. Melkein yhtä kallista, mutta mitä mää siellä perjantaina...
MV
26.06.2005 18:24:17
Eihän thunderstonen ja dimmun välillä tarvi valita, nehän soittaa eri aikaankin?
ozz3
26.06.2005 18:28:58 (muokattu 26.06.2005 18:29:16)
Eihän thunderstonen ja dimmun välillä tarvi valita, nehän soittaa eri aikaankin?

Mulla on katsos tapana kattella aina koko keikka mikäli mahdollista ja Dimmu ja Thunderstone menee hitusen päällekkäin. Thunderstone aloittaa Sue Stagella 20.00 ja Dimmu Radio City Stagella 20.45...

EDIT:
Lauantain liput on sitten myyty loppuun.
luopio
26.06.2005 18:48:49
Mulla on katsos tapana kattella aina koko keikka mikäli mahdollista ja Dimmu ja Thunderstone menee hitusen päällekkäin. Thunderstone aloittaa Sue Stagella 20.00 ja Dimmu Radio City Stagella 20.45...

EDIT:
Lauantain liput on sitten myyty loppuun.

Ainakin viime vuonna telttalavat lopettivat sen verran ajoissa etteivät jääneet päälavan esitysten alle.
ozz3
26.06.2005 18:51:51
Ainakin viime vuonna telttalavat lopettivat sen verran ajoissa etteivät jääneet päälavan esitysten alle.

No toivotaan, että tänäkin vuonna. Sitten kerkeäisi katsomaan Monster Magnetinkin Primal Fearin jälkeen.
luopio
26.06.2005 19:26:26
No toivotaan, että tänäkin vuonna. Sitten kerkeäisi katsomaan Monster Magnetinkin Primal Fearin jälkeen.

Luulen näin.
MV
30.06.2005 17:52:11
Jumalauta, pari viikkoa enää!

/,,/ MAHTAVUUTTA /,,/
BMF
01.07.2005 01:56:25
Voihan perkele!

myykää mulle lauantaiks lippu... :D
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
kitarisaristi
02.07.2005 01:58:40

hmm... ite raaski tulla paikalle vaikka ois se siistii nähä TESTAMENT livenä varsinki jos ne vaik vetäsis jotai souls of black albumilta ;) vaikka ohan se uudempiki matsku iha kovaa esim. biisi legions of the death. muita katottavia OMASTA MIELESTÄNI ole paitti cob mutta neki joteki myyny ittesä eka nii kovaa miestä ja sitte buusterii? :D no ei tästä enempää.... omat mielipiteet kullakin ;)
joonasvalve
03.07.2005 14:14:35 (muokattu 03.07.2005 14:15:20)
Oi-oi kun se Wyndorfin Dave johdattaa perjantaina hirviömagneettinsa lavalle nahkahousuissaan niin on miehet rautaa ja naiset hyytelöä. Ja minä jotain siltä väliltä.

Siinä on mahdollisesti maailman paras rock-kukko.
Uuuguli....guuguli
Ben_D
04.07.2005 10:32:30 (muokattu 04.07.2005 10:35:05)

hmm... ite raaski tulla paikalle vaikka ois se siistii nähä TESTAMENT livenä varsinki jos ne vaik vetäsis jotai souls of black albumilta ;) vaikka ohan se uudempiki matsku iha kovaa esim. biisi legions of the death. muita katottavia OMASTA MIELESTÄNI ole paitti cob mutta neki joteki myyny ittesä eka nii kovaa miestä ja sitte buusterii? :D no ei tästä enempää.... omat mielipiteet kullakin ;)

Testament ei todennäköisesti soita Ritual levyn jälkeistä materiaalia (Low biisiä ovat muutamalla keikalla soittaneet), koska kyseessä reunion keikka.
Maardi
06.07.2005 19:32:47
Minkälaisia kokemuksia porukalla on noista leirintäalueista ja yleensäkin telttailusta? Näyttää nuo hostellit täynnä olevan että varmaan ulkoilmaa pitää mennä nauttimaan.
luopio
06.07.2005 22:04:36
QUOTE: Lord Byron, Leader of BAL-SAGOTH.
-----
No need to concern yourself with the Tuska show... We have been forced to postpone our appearance in Helsinki in order to finish work on the sixth album. But our fans will be interested to know that we will be headlining our own show in Helsinki soon, probably in early autumn, so there's only a small delay before we get over there to Finland.
------

Anyway...This is a blow and a half for me and any other BAL-SAGOTH fans out there. If someone could translate this news into Suomeksi (Finnish) for the native readers here, then I'd be greatful.

Farewell again... :-(

Tuska vieraskirjasta napattu pastetettu sähköposti. Onko tää nyt sit vaan ymmärrettävissä niin että Bal Sagoth jättää väliin ja tuuraajaa etitään. Oli tuosta kuulemma maininta jo heidän omilla sivuillaankin. Tuska ei ole vielä tiedottanut mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)