Youni 14.06.2005 13:33:49 (muokattu 14.06.2005 13:34:16) | |
---|
Mä olen henkilökohtasesti sitä mieltä, että Pearl teki tyhmästi kun laittoi Exportteihin ISS:t eivätkö optimountteja. Tuskinpa ne hirveän montaa euroa säästivät siinä. Yamahalla ja Tamalla on vastaavissa sarjoissa täysin samat ripustukset kuin top-of-the-line sarjoissa. Siinä Tama ja Yamaha tekivät mielestäni älykkäästi. Mutta tämähän on taas täysin myyntikikka. Tehdään samasta materiaalista paskat kiinnikkeet ja saadaan porukka ostamaan parempia sarjoja...tai eri merkkiä :D . Minusta koko länsimaisessa myyntikulttuurissa on se ongelma, että firmat tekevät samoista materiaaleista hyvää ja paskaa. Saman innovaation voisi käyttää halvempiinkin tuotteisiin ja raaka-aineita hyödynnettäisiin tällöin tehokkaammin. Rahaahan tässä ajetaan takaa, mutta silti. Onhan paremmissa sarjoissa kai merkistä riippuen vahvempia/muuten parempia metallejakin, mutta niitä halvempia materiaalejakin voisi vääntää samaan muotoon kuin kalliimmissa sarjoissa. Edit: Anteeksi totaalinen offitus. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
moderndrummer88 14.06.2005 16:33:59 | |
---|
onko kellään tietoa että tuoko joku noita suomeen? tai mistä liikkeestä löytyis? VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!! |
moderndrummer88 26.06.2005 18:51:10 | |
---|
viikon pirkkaniksi i.s.s:n kanssa tuskaileville: laittakaa se iss sinne alavanteeseen kiinni. tomit heiluu vähän enemmän mutta ainakin ne soi hieman paremmin! Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
HeavyMachinery 26.06.2005 19:12:48 | |
---|
viikon pirkkaniksi i.s.s:n kanssa tuskaileville: laittakaa se iss sinne alavanteeseen kiinni. tomit heiluu vähän enemmän mutta ainakin ne soi hieman paremmin! Nerokas idea :) voi toimiakkin... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Shitmanek 26.06.2005 20:39:46 | |
---|
viikon pirkkaniksi i.s.s:n kanssa tuskaileville: laittakaa se iss sinne alavanteeseen kiinni. tomit heiluu vähän enemmän mutta ainakin ne soi hieman paremmin! Hmm... tuotahan voisi kokeilla joskus ajan kuluksi. Oletko itse testannut? Tai tyhmä kysymys, luultavasti olet kun tuollaisen vinkin kerrotkin :P |
moderndrummer88 26.06.2005 21:05:13 | |
---|
Hmm... tuotahan voisi kokeilla joskus ajan kuluksi. Oletko itse testannut? Tai tyhmä kysymys, luultavasti olet kun tuollaisen vinkin kerrotkin :P olen. sain nuo tomit hyvin balanssiin kun 10" jätin oikein päin (se on soinu ihan hyvin aina) ja 12" laitoin sinne alas sitten Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Shitmanek 26.06.2005 21:11:00 | |
---|
olen. sain nuo tomit hyvin balanssiin kun 10" jätin oikein päin (se on soinu ihan hyvin aina) ja 12" laitoin sinne alas sitten Selvä juttu, täytyy tosiaan testata tuota vaikka kalvojenvaihdon yhteydessä. |
Niskamies 26.06.2005 21:18:14 | |
---|
olen. sain nuo tomit hyvin balanssiin kun 10" jätin oikein päin (se on soinu ihan hyvin aina) ja 12" laitoin sinne alas sitten Kunnon nysväystä. Olen onnellinen rumpuvalinnastani:) Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 27.06.2005 12:33:51 | |
---|
Kunnon nysväystä. Olen onnellinen rumpuvalinnastani:) no itekkin tosin tänään aion sopia rims-kaupoista niin loppuu tuon iss:n kanssa leikkiminen :) Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
hollmi-5 27.06.2005 12:55:53 | |
---|
Jo vain. Rimmsien kanssa onnistuu tomikompitkin ilman holtitonta keinuntaa. Mika Hollström |
moderndrummer88 27.06.2005 13:34:49 | |
---|
onkos kellään kokemusta db percussionin rimsseistä? netistä en löytäny kuin pari epäselvää kuvaa jostain setistä missä oli EHKÄ ne kiinni... Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
moderndrummer88 27.06.2005 15:28:47 | |
---|
no kaupat on tehty nyt ja kahdelle rimsille tuli hintaa yht 34€+ postikulut, noilla luulis avonaisemmat soundit irtoavan Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
HeavyMachinery 27.06.2005 15:48:43 | |
---|
no kaupat on tehty nyt ja kahdelle rimsille tuli hintaa yht 34€+ postikulut, noilla luulis avonaisemmat soundit irtoavan Mistä ostit laitas linkki jos on netti kauppa. Minä tiedän - siis pelkään ! |
moderndrummer88 27.06.2005 16:02:13 | |
---|
Mistä ostit laitas linkki jos on netti kauppa. ihan yksityiseltä ostin Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
moderndrummer88 29.06.2005 15:00:38 | |
---|
noniin sitä taman MEGAHYPERSUPER kestävästä hardwaresta: oli eilen taas reenit seurakuntatalolla ja huomasin että siellä olevat, ei kovinkaan vanhat monia vikoja täynnä olevat ständit oli sitä tamaa! mikään ei oikein tahtonu toimia niissä, että tämmöstä kokemusta mulla Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 29.06.2005 15:53:14 | |
---|
noniin sitä taman MEGAHYPERSUPER kestävästä hardwaresta: oli eilen taas reenit seurakuntatalolla ja huomasin että siellä olevat, ei kovinkaan vanhat monia vikoja täynnä olevat ständit oli sitä tamaa! mikään ei oikein tahtonu toimia niissä, että tämmöstä kokemusta mulla Ei varmaankaan ollut roadprota/titania? Hardware kestää jos sitä käytetään oikein, mä vähän epäilen että niitä ei ole käytetty oikein. pakostakin menee kierteet jos ruuvit kiristetään joka kerta voimalla niin tiukalle kun menee, ja avataan pihdeillä kun ei sormivoimat riitä. Virallisesti semi-pro! |
ultra 29.06.2005 18:20:00 | |
---|
Onko noilla Purecussionin (ei kopioita, kiitos) Rimseillä jotain jälleenmyyjää Suomessa? I'm a gooner |
hgr 29.06.2005 18:26:09 | |
---|
Ei varmaankaan ollut roadprota/titania? Hardware kestää jos sitä käytetään oikein, mä vähän epäilen että niitä ei ole käytetty oikein. pakostakin menee kierteet jos ruuvit kiristetään joka kerta voimalla niin tiukalle kun menee, ja avataan pihdeillä kun ei sormivoimat riitä. Mulla on ainakin tossa Pearlin ständissä älyttömän tahmeat kierteet. En kiristä niitä mitenkään erityisen kireälle voimaa käyttäen mutta aina avatessa saa tuskissaan vääntää ja joskus pihdeilläkin. |
noniin sitä taman MEGAHYPERSUPER kestävästä hardwaresta: oli eilen taas reenit seurakuntatalolla ja huomasin että siellä olevat, ei kovinkaan vanhat monia vikoja täynnä olevat ständit oli sitä tamaa! mikään ei oikein tahtonu toimia niissä, että tämmöstä kokemusta mulla Onko nämä seurakunnan ständit vain sinun käytössä?- - Aivan, tuota arvelinkin. Minäkin olen kouluissa nähnyt useita, oppilaiden käytössä olevia rumpusettejä. Se on aika jännää tavaraa, tuommoinen ns. julkisessa käytössä oleva. Saattaisi sanoa, että sellaista roinaa käsitellään eri tavalla, kuin omaa, itse maksettua tavaraa. Esim. jos koulun rumpujen kalvot muistuttavat steel paneja, en tuomitse kalvovalmistajaa. En myöskään tuomitse rumpuvalmistajaa, jos se ei pysty tekemään rummuista yhtä kestäviä, kuin matontamppaustelineet. Julkisessa käytössä oleva tavara kuin tavara muuttuu louskuksi. Omassa käytössä oleva tavara, on se sitten hankittu miten vaan, pysyy hyvässä kunnossa, koska sitä käsitellään hellästi. : ) 2`n 4 |
ddrum54 29.06.2005 23:34:40 | |
---|
Mulla on ainakin tossa Pearlin ständissä älyttömän tahmeat kierteet. En kiristä niitä mitenkään erityisen kireälle voimaa käyttäen mutta aina avatessa saa tuskissaan vääntää ja joskus pihdeilläkin. Mulla oli ihan sama ominaisuus Pearl - ständeissä. Ei auttanu öljyt tai vaseliinit. Pearl ei luota käyttäjään, se kiristää itse ruuvinsa. 2`n 4 |