Larry 21.06.2005 08:44:56 | |
---|
8 päivää aikaa kekkereiden alkuun. Onko piknik-korit jo lastattu? Tänä vuonna altti paistaa koko pirun viikon se on yks asia mikä on Vissi ! Mielenkiintoista nähdä minkälaisessa kondiksessa Rock'n'Roll Band on !? Mukava myös nähdä Cray:ta livenä. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Aksu89 22.06.2005 19:55:58 | |
---|
Kertokaas minkälainen meininki tuolla on yleensä ollut, minkälaista porukkaa jne. Ajattelin jos ehkä en muuta keksi, niin saattais tuo Cray kiinnostaa sen verran, että vois harkita vaivautumista Onneks mie oon näin fiksu... |
Artist 22.06.2005 20:00:03 (muokattu 22.06.2005 20:08:50) | |
---|
Kertokaas minkälainen meininki tuolla on yleensä ollut, minkälaista porukkaa jne. Kännisiä keski-ikäisiä ojat täys viimeistään siinä vaiheessa kun pääkonsertti on ohi...näin on kerrottu, ei ole itse kiinnostanut mennä tsiigaamaan, vaikka blues putoaakin. Tosin, kahtena viime kertana satoi niin paljon ettei väkeä tainnut juuri olla. Edit: nojoo, vähän ehkä kärjistin. Ihan hyvä, laid-back meininki siellä kuulemma yleensä on. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
peltikojootti 24.06.2005 12:35:38 | |
---|
Itse vanhankylän meiningistä minulla ei ole sanottavaa koska siellä en ole käynnyt..Taidan olla niin materialisti että olen aina viihtynyt itse blues-kadulla ja rantapuistossa->päivisin koska ilta vetää niitä teinejä puoleensa ja kukaan ei jaksa katsella niiden menoa. Blues-kaldulla vallitsee aivan uskomaton letkeä meininki..ruoka tuoksuu ja kadun varret ovat täynnä helvetin kalliita kojuja... rantapuistossa voi juoda muutaman kesäpäivän alkoholipitoisen juoman ja nauttia kavereiden seurasta... Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki
avaimesi kerralla. |
Larry 26.06.2005 21:15:38 | |
---|
Itse vanhankylän meiningistä minulla ei ole sanottavaa koska siellä en ole käynnyt..Taidan olla niin materialisti että olen aina viihtynyt itse blues-kadulla ja rantapuistossa->päivisin koska ilta vetää niitä teinejä puoleensa ja kukaan ei jaksa katsella niiden menoa. Blues-kaldulla vallitsee aivan uskomaton letkeä meininki..ruoka tuoksuu ja kadun varret ovat täynnä helvetin kalliita kojuja... rantapuistossa voi juoda muutaman kesäpäivän alkoholipitoisen juoman ja nauttia kavereiden seurasta... Kannattas käydä pääkonserissakin edes kerran. Fiilis on sielläkin aikaslailla jees. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
DoThePop 27.06.2005 10:27:10 | |
---|
Kyllä olisi tarkoitus lähteä tuonne pääkonserttiin tänä vuonna.Muina vuosina olen käynyt vain noilla klubeilla.Itse pääkonsertissa en ole tosiaan vielä päässyt poikkeamaan.Kertokaas pääseekö tuonne alueen lähelle omalla autolla ollenkaan?Mulla on kaksi muksua tulossa mukaan,eikä niiden ja vaunujen kanssa viitsisi pelleillä paljon bussin kanssa.Vieläkö meillä on tuplarattaat niin niillä saa yleensä paheksuvia katseita julkisissa liikennevälineissä:).Mut heittäkää infoa jos tiedätte pääseekö lähiseudulle henkilöautolla. |
Larry 27.06.2005 13:15:36 | |
---|
Kyllä olisi tarkoitus lähteä tuonne pääkonserttiin tänä vuonna.Muina vuosina olen käynyt vain noilla klubeilla.Itse pääkonsertissa en ole tosiaan vielä päässyt poikkeamaan.Kertokaas pääseekö tuonne alueen lähelle omalla autolla ollenkaan?Mulla on kaksi muksua tulossa mukaan,eikä niiden ja vaunujen kanssa viitsisi pelleillä paljon bussin kanssa.Vieläkö meillä on tuplarattaat niin niillä saa yleensä paheksuvia katseita julkisissa liikennevälineissä:).Mut heittäkää infoa jos tiedätte pääseekö lähiseudulle henkilöautolla. Pääkonserttiin pääsee autollakin, mutta parkkimaksu on aika kova (muistaakseni 30 EUR) johtuen siitä että vanhankylänniemessä olevat parkkipaikat on aika kortilla. Järvenpään keskustasta kulkee busseja jatkuvalla syötöllä pääkonserttiin ja hinta tais olla 2-3 EUR paikkeilla ja blueskansa on sen verran "lunkia" väkeä notta en usko, että paheksuvia katseita paljoa tulee. Festarihan on muutenkin ns. kokoperheen tapahtuma. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
pira 29.06.2005 07:42:48 | |
---|
Oli tarkoitus mennä katsomaan ekaa kertaa tuo pääkonsertti, kun ilmaiseksi lystiksi luulin. Liput onkin 53 euroa. Ei kiitos, ei ole ihan niin kova kyldyyrinälkä. Vibrato lähtee syrämmestä. |
Larry 29.06.2005 10:49:23 (muokattu 29.06.2005 14:58:18) | |
---|
Oli tarkoitus mennä katsomaan ekaa kertaa tuo pääkonsertti, kun ilmaiseksi lystiksi luulin. Liput onkin 53 euroa. Ei kiitos, ei ole ihan niin kova kyldyyrinälkä. Niin, ennakkoon jos ostaa niin saa 48 juuroon. Ja ei noita amerikan ihmeitä ja kovia kotimaisia ihan ilmaiseksi varmaan voi pistää yleisön kuultavaksi. Vai ketä luulit maksavan koko huvin ? Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Pluto 29.06.2005 21:10:55 | |
---|
Ei siellä pääkonsertissa ole mikään paha örmymeininki, loppujen lopuksi erittäin rauhallinen tapahtuma. Lapsuudenkoti, jossa nytkin vierailen, on noin kilsan päässä Vanhankylänniemestä. Ja nythän on muuten sitten niin, että mikäli tänä vuonna kassavirta ei ole positiivinen, saattaa koko Puistoblues hyvinkin loppua kokonaan. Tänään olisi 22-Pistepirkko Yanossa. Voi vittusaatanaperkele kun pitää taas herätä aikasin aamulla ja lähteä lentämään. Dillon, you son of a bitch! |
Ei siellä pääkonsertissa ole mikään paha örmymeininki, loppujen lopuksi erittäin rauhallinen tapahtuma. Kyllä! Tällaisista festarityylisistä konserteista juuri Vanhankylänniemestä on mulle jäänyt parhaimmat fiilikset. Tällä kertaa työkuviot hieman sotkevat lauantain aikataulua mutta täytyy yrittää sovitella kun sääkin näyttäisi taas suosivan. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
DoThePop 30.06.2005 09:43:39 | |
---|
Kyllä mä luulen että lauantaina tulee lähdettyä mestoille.Lippuja mulla ei ole vielä hankittuna,mut eiköhän ne ehdi vielä huomennakin hankkimaan Lippupalvelusta ennakkoon.Toivottavasti lauantaina olisi mukavampi keli kuin tänään torstaina.Täällä Tikkurilassa ainakin on taas niin pirullisen synkän näköistä. |
Larry 30.06.2005 12:36:38 | |
---|
Kyllä mä luulen että lauantaina tulee lähdettyä mestoille.Lippuja mulla ei ole vielä hankittuna,mut eiköhän ne ehdi vielä huomennakin hankkimaan Lippupalvelusta ennakkoon.Toivottavasti lauantaina olisi mukavampi keli kuin tänään torstaina.Täällä Tikkurilassa ainakin on taas niin pirullisen synkän näköistä. Kyllä sääennusteet näyttäs todella hyvältä. Itseasiassa mitä lähemmäksi lauantaita mennään niin sitä paremmat kelit näyttäs olevan. Tänään Egotrippi Yanossa, Ronski Gang Zapatassa ja Erja Lyytinen Swengissä. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
peltikojootti 30.06.2005 15:08:48 | |
---|
eiks viikonlopuksi ole luvattu aurinkoista ja hieman pilviä koristelemaan taivaankantta? Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki
avaimesi kerralla. |
Pluto 30.06.2005 15:34:04 | |
---|
eiks viikonlopuksi ole luvattu aurinkoista ja hieman pilviä koristelemaan taivaankantta? Ei pitäisi ainakaan sataa. Eli hyvältä näyttää. Dillon, you son of a bitch! |
Artist 30.06.2005 16:38:46 | |
---|
Tänään olisi 22-Pistepirkko Yanossa. Voi vittusaatanaperkele kun pitää taas herätä aikasin aamulla ja lähteä lentämään. Heh, kävin tsekkaamassa, vaikka tänään oli duunia, ehdinpä keikan jälkeen noin kolme tuntia nukkuakin! Loisto keikka, settiin kuului mm. Frankenstein, Birdy, Wild Thing ja Psycho peräkkäin(!), Onion Soup, Hey Mona jne... I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
DoThePop 30.06.2005 20:43:22 | |
---|
Liput tuli hankittua tänään tuonne pääkonserttiin.Satoi tai paistoi niin nyt on sitten mentävä paikan päälle.Esiintyjät on kyl ihan ykkösluokkaa joten sen suhteen ei oo valittamista ainakaan.Toivotaan nyt kuitenkin hyvää keliäkin lauantaille. |
Larry 01.07.2005 10:39:57 | |
---|
Liput tuli hankittua tänään tuonne pääkonserttiin.Satoi tai paistoi niin nyt on sitten mentävä paikan päälle.Esiintyjät on kyl ihan ykkösluokkaa joten sen suhteen ei oo valittamista ainakaan.Toivotaan nyt kuitenkin hyvää keliäkin lauantaille. Puolipilvistä ja 20 astetta plussa näyttäs forecan sivut. Hyvältä näyttää. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Pluto 01.07.2005 13:46:08 | |
---|
Loisto keikka, settiin kuului mm. Frankenstein, Birdy, Wild Thing ja Psycho peräkkäin(!), Onion Soup, Hey Mona jne... Mä kun luulin ettei Rat Kingin julkaisun jälkeen enää olisi tarvetta soittaa Wild Thingiä! =) Dillon, you son of a bitch! |
DoThePop 01.07.2005 15:30:44 | |
---|
Puolipilvistä ja 20 astetta plussa näyttäs forecan sivut. Hyvältä näyttää. Hyvältä näyttää siis kelinkin suhteen tällä hetkellä.Toivottavasti jaksaa ihmisiä raahautua mestoille mahdollisimman paljon. |