Aihe: Bassosoolon SM Tavastialla
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1034 35 36 37 38
J.Hollström
28.06.2005 17:13:34
Kuka vetää nopeiten kokotaukoja?

Mää verän niin nopeita kokotaukoja, että bändikaverit tutkii hidastussoftan avulla niiden pituudet.
Lux
28.06.2005 19:16:54

Näinhän se on.
Ja kaikkien aikojen nopeimman levytyksen on suorittanut Kari Peitsamo. Levy äänitettiin nopeammin kuin mitä sen kokonaiskesto on.

Oon kuullut, että tuo olis vaan legenda.
Että oikeasti Kari ois kyllä vetänyt yksinään levyllisen biisejä putkeen narulle, mutta äänitys olis kuitenkin kestänyt kauemmin kuin varsinainen levy kestää.

Mutta ei kerrota tätä eteenpäin, koska hyvä juttu on aina parempi kuin ihan oikea totuus.

Vaan bassosoolo ei ole legendaa. Tästäkin ketjusta löytyy kuvia viime vuodelta. Katselkaa niitä ja treenatkaa pari viikkoa!

Varmat kisaajat voi jo nyt ilmoittautua mulle privalla.
vapaus veljeys vandalismi
absqua
28.06.2005 19:20:06
Että oikeasti Kari ois kyllä vetänyt yksinään levyllisen biisejä putkeen narulle, mutta äänitys olis kuitenkin kestänyt kauemmin kuin varsinainen levy kestää.

Mutta ei kerrota tätä eteenpäin, koska hyvä juttu on aina parempi kuin ihan oikea totuus.

Joo, legendahan toi on ihan selkeesti. Mutta hauska sellainen!
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
leka
28.06.2005 20:46:01

ei kovin kaukana totuudesta
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Teijo K.
28.06.2005 20:52:17

Vaan bassosoolo ei ole legendaa. Tästäkin ketjusta löytyy kuvia viime vuodelta. Katselkaa niitä ja treenatkaa pari viikkoa!

Varmat kisaajat voi jo nyt ilmoittautua mulle privalla.

Mie ole jo kovasti reenannut passo niskan takana sooloilun nyansseja.
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
sirdickyj
28.06.2005 21:14:26

Miks? Ihan hyvin Kari on voinu vetää yhellä otolla biisit, ja pitäny niiden välillä lyhyemmän tauon kuin vinyylilevyllä oli biisien väli, ja vinyylihän piti vielä kääntää jne. Aivan hyvin voi olla totta. Pitäisi kysyä asiaa Pekka Nurmikalliolta, Microvixin äänittäjältä. Vaan milläs kysyt. Tai Karilta itseltään, joka muuten vieraili meidän Tampereen keikalla, ja tottakai mä aloin neuvomaan sille miten "Kauppaopiston naiset" menee, tai siis että millä tempolla se menee. "Älä opeta äitiäs n****maan", sanotaan. Ehkä juuri minunlaisteni vuoksi?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
TommiW.
28.06.2005 22:40:27
Perkele, ei pengota näitä vanhoja merkintöjä!
Ehdin jo innostua, ennenkuin katsoin merkintävuotta: 2003.

BOLLOX!

:D
Sheik Yerbooty
Novis_3
28.06.2005 22:54:12

höö.. sivulla 6 paljastuu vastaus miksi näitä pengotaan..
"Me on hävitty tää peli.."
Viinaa voi olla myös ilman hauskaa!!
hemmo
28.06.2005 22:56:46

Ehdin jo innostua, ennenkuin katsoin merkintävuotta: 2003.

Hoho! Tämon jatkumoa, pöliä. 8-)
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
leka
28.06.2005 22:56:49 (muokattu 28.06.2005 23:00:26)
Miks? Ihan hyvin Kari on voinu vetää yhellä otolla biisit, ja pitäny niiden välillä lyhyemmän tauon kuin vinyylilevyllä oli biisien väli, ja vinyylihän piti vielä kääntää jne. Aivan hyvin voi olla totta. Pitäisi kysyä asiaa Pekka Nurmikalliolta, Microvixin äänittäjältä. Vaan milläs kysyt. Tai Karilta itseltään, joka muuten vieraili meidän Tampereen keikalla, ja tottakai mä aloin neuvomaan sille miten "Kauppaopiston naiset" menee, tai siis että millä tempolla se menee. "Älä opeta äitiäs n****maan", sanotaan. Ehkä juuri minunlaisteni vuoksi?

Nurmikallio on laittanut säädöt kohdilleen ja antanut Kari rauhassa soittaa. Pölypillerin piisit on vedetty yhdellä otolla sisään, mutta ei niitä biisejä ihan putkeen ole soitettu. Lähes, muttei ihan. Eli periaatteessa legenda on totta.

EDIT. ja kyllähän Nurmikalliolta voi kysyä mitä vaan, mielellään se vastailee. Tosin eihän se ihan tarkkaan kaikkia yksityiskohtia muista.
sirdickyj
29.06.2005 08:43:19
Nurmikallio on laittanut säädöt kohdilleen ja antanut Kari rauhassa soittaa. Pölypillerin piisit on vedetty yhdellä otolla sisään, mutta ei niitä biisejä ihan putkeen ole soitettu. Lähes, muttei ihan. Eli periaatteessa legenda on totta.

Ai, mä taas olen antanut itselleni kertoa, että se olis jotain siinä soundcheckinomaisesti säätänyt, ja Kari olis jotain soitellu, ja sit ku Nurmikallio sano, et nyt vois alkaa äänittää, niin Kari oli pakkaillu kitaraa ja sanonu et se äänitti jo..
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
leka
29.06.2005 14:03:34
Ai, mä taas olen antanut itselleni kertoa, että se olis jotain siinä soundcheckinomaisesti säätänyt, ja Kari olis jotain soitellu, ja sit ku Nurmikallio sano, et nyt vois alkaa äänittää, niin Kari oli pakkaillu kitaraa ja sanonu et se äänitti jo..

niinno, näitä legendoja riittää. kaveri saa ehkä jossain vaiheessa microvox-historiikkinsä valmiiksi, siinä on lisää hauskoja juttuja.

mutta nyt riittää offtopic (vaikka kauppaopiston naisissa onkin hyvä bassosoolo)
Lux
29.06.2005 14:08:59

mutta nyt riittää offtopic (vaikka kauppaopiston naisissa onkin hyvä bassosoolo)

Niin, siis niille, jotka eivät jaksa sivuja taaksepäin kelata:
Bassosoolon SM 2005 on todellakin Tavastialla ke 13.7.

Treenatkaa ja saapukaa näyttämään, että basistit on oikeasti kovempia kuin muut.
vapaus veljeys vandalismi
Keny
29.06.2005 21:25:43
Niin, siis niille, jotka eivät jaksa sivuja taaksepäin kelata:
Bassosoolon SM 2005 on todellakin Tavastialla ke 13.7.

Treenatkaa ja saapukaa näyttämään, että basistit on oikeasti kovempia kuin muut.

Okeij okeij....tullaan.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
hemmo
29.06.2005 21:58:05

Okeij okeij....tullaan.

Mitä! Lähekkö vetään? Mahtawaa!
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
chief
30.06.2005 02:51:04
Sori, olin tyhmä :)
Luin kaksi ekaa sivua ja hyppäsin viimiselle sen jälkeen.
Pakkohan se tonne on mennä.

Pitää varmaan kunnostaa vanha kunnon kasari-salamamaalattu soolo-charvelini.

Nähdään siellä!

BTW, OT, joo, Kävin hakemassa sen Behkun ja tuntui pelittävän ihan Ok kun pikaisesti testasin hiljaisella volamilla. Kiitti kaupoista!
"It's the ear, not the gear. "
Teme007
30.06.2005 03:07:45
Passo on jännä vekotin.
Niskamies
30.06.2005 10:07:59 (muokattu 30.06.2005 10:08:24)
Nähdään siellä!

BTW, OT, joo, Kävin hakemassa sen Behkun ja tuntui pelittävän ihan Ok kun pikaisesti testasin hiljaisella volamilla. Kiitti kaupoista!

Mikä behku?

Ostikko Wasaralta sen Behkun nupin vai?
Virallisesti semi-pro!
pardy
30.06.2005 10:55:35

Witun jätkä, siekös se olitki! Palio?
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)