jatrzan 27.06.2005 23:46:48 | |
---|
onko kokemuksia millanen keppi? oon suunnitellu laittaa tuommosen,eka suunnittelin gibsonin vastaavaa,mutta budjetti tuli vastaan..mitkä mikit tuossa epissä on? ....... |
hyvä, helpposoittoinen ja tyylikäs kitara. Mikkien merkkiä en nyt juuri muista. ihan hyvät mikit noin katsottuna kitaran kokonais hintaan. eihän n.300e:n kitarassa voi olla mitään emg tms. |
romujk 29.06.2005 16:12:36 | |
---|
Itse tilasin kyseisen mallisen kitaran viime viikolla Thomannista ja tulee varmaankin jo tämän viikon aikana, ehkä jo huomenna. Voin sen käteeni saatuani laittaa vaikka vähän kommentteja. "ei minulta mitään puutu, näillä mennään ei mikään muutu" |
Basshunter 29.06.2005 17:21:56 | |
---|
300 e..? Mistä noin halvalla sen saa? Itellä ollu tollanen neljä vuotta, maksoin muistaakseni muutamaa kybää vaille 600 e uutena Musikantissa.. aivan loistava peli! Hyvä, pehmeän runsas saundi ja helppo soitettava. Istuu kuin nenä sormeen.. pysyy virees ja sustain on mun mielestä jees.. huonoja puolia ehkä lievä painavuus ja kaula on hieman paksuhko, varsinkin jos vertaa esim. Ibanezin RG-sarjalaisiin, mutta tuo on sellainen herrasmiesten soitin. Suosittelen, jos haluaa LP-mallin, mut ei oo varaa aitoon.. mut sellaseen nopeeseen luritteluun ja vatkaamiseen ei ehkä mikään paras mahdollinen.. Hevi turvottaa.. -Petosalmi- |
Basshunter 29.06.2005 17:28:19 | |
---|
Vilkasin Thomannilta.. on näemmä hinnat vähän laskenu vuosien varrella.. :( Hevi turvottaa.. -Petosalmi- |
jatrzan 29.06.2005 18:39:16 | |
---|
Itse tilasin kyseisen mallisen kitaran viime viikolla Thomannista ja tulee varmaankin jo tämän viikon aikana, ehkä jo huomenna. Voin sen käteeni saatuani laittaa vaikka vähän kommentteja. miten tuolta tilataan? mitä kuluja tulee? onko kitarat valmiiksi säädetty jne jne... mikä oikeestaan on tuo thoman? miten ne myy niin paljo halvemmalla ku musiikkiliikkeet(ainaki oulussa)? mikä maa ,mikä valuutta? mistä täältä pääsee pois? ....... |
jatrzan 29.06.2005 18:40:52 | |
---|
oon muuten aatellu ostaa sitteki epiphone les paul standartin...ehkä..kumpi parempi? ....... |
Basshunter 29.06.2005 20:08:26 | |
---|
No mä tilasin kuukaus sit eka kerran Thomannilta. Ei valittamista, hyvin pelas. Se on normi nettitilaus, eli ostoskori systeemi ja sit kassalle. Siel ne kyselee nimet, osotteet, maat, jne.. mä valkkasin postiennakon maksutavaks. Nettiosoitteeseen tuli tilausvahvistus. Toimituskulut (rahti) on aina 20 e. Eli kun toi Thunderbird oli 377 e ja rahti 20 e = 397 e. Halvempaa melkein lähetellä Saksasta tänne tollasia paketteja kuin kotimaan sisällä. Säädöt oli "perussäädöt" ts. oli normi kielisatsi ja vire noin suunilleen E. Mut ei mulla ainakan valittamista Thomannista oo. Hevi turvottaa.. -Petosalmi- |
jatrzan 29.06.2005 21:09:32 | |
---|
No mä tilasin kuukaus sit eka kerran Thomannilta. Ei valittamista, hyvin pelas. Se on normi nettitilaus, eli ostoskori systeemi ja sit kassalle. Siel ne kyselee nimet, osotteet, maat, jne.. mä valkkasin postiennakon maksutavaks. Nettiosoitteeseen tuli tilausvahvistus. Toimituskulut (rahti) on aina 20 e. Eli kun toi Thunderbird oli 377 e ja rahti 20 e = 397 e. Halvempaa melkein lähetellä Saksasta tänne tollasia paketteja kuin kotimaan sisällä. Säädöt oli "perussäädöt" ts. oli normi kielisatsi ja vire noin suunilleen E. Mut ei mulla ainakan valittamista Thomannista oo. jos ei mitään muita kuluja niin aika simppeliä..jos vaan tuote on hyvä..mutta entä jos on jotain vikaa tai väärä tuote tuleekoha sitte ongelmia? ....... |
Super-Jari 29.06.2005 21:14:43 | |
---|
Minä tykkään mustista kitaroista, mutta on jo tylsän musta. Eyes tied tight forever
Mouth wired shut forever |
Basshunter 29.06.2005 21:39:05 | |
---|
Paketin mukana tulee palautuslomake, jossa sanotaan, mitä tehdä. Tonne voi myös netillä lähettää yhteyshenkilölle postia, joka kertoo, miten toimia. Ja näyttääpi Hot Deals tuotteilla olevan 30 päivän rahat takas takuu.. ja mitään tohon väriin tulee - toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä - jo on sitä isoäitiäkin joku kokeillut.. musta matta musta paras!! Hevi turvottaa.. -Petosalmi- |
Da Make 29.06.2005 23:18:52 | |
---|
Ihan ok keppi, viimeistely antoi muovisen vaikutelman, tai siis koko keppi tuntui muovista valetulta! |
romujk 30.06.2005 19:04:12 | |
---|
Noniin, tänään sain omani ja tyytyväinen olen ollut. Soittotuntuma ja saundit ovat kohdallaan sekä ulkonäkö on tietysti varsin komea. Omassani on kuitenkin vika(?), sillä kun mikkivalitsimen vaihtaa trebleen niin volume-potikalla ei ole mitään vaikutusta. Mikä mättää? "ei minulta mitään puutu, näillä mennään ei mikään muutu" |
jami87 30.06.2005 19:11:41 | |
---|
Noniin, tänään sain omani ja tyytyväinen olen ollut. Soittotuntuma ja saundit ovat kohdallaan sekä ulkonäkö on tietysti varsin komea. Omassani on kuitenkin vika(?), sillä kun mikkivalitsimen vaihtaa trebleen niin volume-potikalla ei ole mitään vaikutusta. Mikä mättää? Niin, honasikkos sen, että siinä kummallekin mikille on oma volume-potikkansa? Pastilli?
THV-Klubi #29
Faijas on äijä. |
romujk 30.06.2005 20:14:01 | |
---|
Niin, honasikkos sen, että siinä kummallekin mikille on oma volume-potikkansa? ööh... kun se on treblellä niin sitä ei saa mistään hiljaseksi vaikka pistäis kaikki potikat nollille. "ei minulta mitään puutu, näillä mennään ei mikään muutu" |
Basshunter 30.06.2005 20:55:24 | |
---|
No hitto.. just kattelen täs Epin ohjekirjaa. Standardi LP:ssa säätimet menee (alkaen perästä kaulaan päin) näin: 1. Neck pickup tone - rhythm (kaulamikin tone) 2. Bridge pickup tone - treble (tallamikin tone) 3. Neck pickup volume - rhythm (kaulamikin volume) 4. Bridge pickup volume - treble (tallamikin volume). Eli kaiken järjen mukaan kytkimen ollessa treble-asennossa ja 4:nen potikan ollessa kii ei pitäis kuulua mitään.. nyt soitetaan Karpolle!! Tai sit soitinliikkeeseen.. Hevi turvottaa.. -Petosalmi- |