Fuzzy Boner 28.06.2005 12:07:31 | |
---|
Rapu eikös me tehtäis joku dualtilu biisi mixeriin :P Mukana! My name is Baron, Pussy Baron |
Fuzzy Boner 28.06.2005 14:42:28 | |
---|
Oli pakko vaihtaa allekirjoitus tän threadin inspiroimana. [Meleko tarkasti tilutit, melekee metronomin tarkasti.. et vaan sattuisi tietämään semmoista vehjettä kuin sekvensseri..?] |
aniks 28.06.2005 15:09:48 | |
---|
Komppaaminen on sitä paitsi kivempaa.... Niin hän se on. "muu" - lehmä |
Herra Rapu 28.06.2005 15:28:02 (muokattu 28.06.2005 15:29:30) | |
---|
Rapu eikös me tehtäis joku dualtilu biisi mixeriin :P Sori mä oon naimisissa Rotikan kanssa ja PB on mun salarakas. Älä kerro kenellekään. |
Mosse 91 28.06.2005 17:14:52 | |
---|
Kuuntele: Manowar - Sting of the Bumblebee No siis kyllähän sillä bassollakin tilutetaan, mutta harvemmin, kuin kitaralla.. Ää, minä vaikenen, en minä ees tiiä miks minä tänne kitarapalstalle tulin sekoilemaan. |
k... 29.06.2005 00:58:32 | |
---|
|
|
Krice 29.06.2005 01:32:01 | |
---|
Ja alkuun voi sitä nopeutta vaikka vähentää rajoittamalla soiton vain downpickingiin. Kannattaa kyllä mielestäni opetella ylöspäin iskujakin, koska ne jää joka tapauksessa vähemmälle kuin alaspäin menevät. Hitaasti vaan alussa ja sitten kasvatetaan nopeutta kunnes se ylittää äänivallin. Sitten ollaankin päästy päämäärään eli tiluttajaksi. |
Wahi 29.06.2005 10:43:08 | |
---|
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Rapido 29.06.2005 11:01:55 | |
---|
Hohoh! Pakko kyllä myöntää että tuolla George Bellaksella on perin merkillinen käsitys bluesista. Itteäni tossa Bellaksessa häiritsee eniten toi järkyttävän aneeminen pikkaus, ei attackia ollenkaan. E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse |
JulliH 29.06.2005 11:28:03 | |
---|
Mulla ei vielä ole tarvetta päästä kuiville tilutuksesta mutta tiivistänpä tähän oman kitarahistoriani. Alotin -99 opettelemalla sointuja ja sorminäppäilyjä klasarilla, siitä reilun vuoden päästä ostin sähkiksen jolla ensiksi reenasin vitossoinnut, siitä sitten komppailin pari vuotta Stratovariuksen biisejä aloittaen tietty helpommista ja nyt alan siirtyä siihen tilun puolelle kun on tota pohjaa alla. Sanoisin että tiluttajan pitäis pystyä soittamaan myös taustaa tilutukselle. -Life´s a bitch and then you die |
Herra Rapu 29.06.2005 11:48:20 (muokattu 29.06.2005 11:48:34) | |
---|
Sanoisin että tiluttajan pitäis pystyä soittamaan myös taustaa tilutukselle. Ei kyllä nyt mennään pahasti metsään. Rytmisoitto on ihan yliarvostettua puuhaa. Kaikki parhaat kitaristit on tietenkin niitä tilukitaristeja. Luultavasti tulevaisuudessa ei ole ollenkaan rytmisoittajia. |
Carpenter 29.06.2005 11:59:53 | |
---|
Ei kyllä nyt mennään pahasti metsään. Rytmisoitto on ihan yliarvostettua puuhaa. Kaikki parhaat kitaristit on tietenkin niitä tilukitaristeja. Luultavasti tulevaisuudessa ei ole ollenkaan rytmisoittajia. Harvemmin niitä sellaisia tilukitaristeja näkyy, jotka eivät osaisi kompata. Oikeastaan Fareri on ainoa, jonka tiedän. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
Fuzzy Boner 29.06.2005 12:00:31 | |
---|
Ei kyllä nyt mennään pahasti metsään. Rytmisoitto on ihan yliarvostettua puuhaa. Kaikki parhaat kitaristit on tietenkin niitä tilukitaristeja. Luultavasti tulevaisuudessa ei ole ollenkaan rytmisoittajia. Ei. Kyllä RAVIOLIT on ainoita oikeita aika-arvoja! [Meleko tarkasti tilutit, melekee metronomin tarkasti.. et vaan sattuisi tietämään semmoista vehjettä kuin sekvensseri..?] |
Herra Rapu 29.06.2005 12:06:03 | |
---|
Harvemmin niitä sellaisia tilukitaristeja näkyy, jotka eivät osaisi kompata. Oikeastaan Fareri on ainoa, jonka tiedän. Niijust. Tiluttelemalla oppii myös komppamiseen jalon taidon. |
Fuzzy Boner 29.06.2005 12:07:58 | |
---|
Niijust. Tiluttelemalla oppii myös komppamiseen jalon taidon. Aivan. Tilukomppaus on tulossa muotiin. Täyttää kaiken mahdollisen. Solisti voi käydä baaritiskillä [Meleko tarkasti tilutit, melekee metronomin tarkasti.. et vaan sattuisi tietämään semmoista vehjettä kuin sekvensseri..?] |
Jonttu 29.06.2005 12:24:53 | |
---|
Harvemmin niitä sellaisia tilukitaristeja näkyy, jotka eivät osaisi kompata. Oikeastaan Fareri on ainoa, jonka tiedän. Tuo Farerin käsitys musiikista muutenkin on jotenkin häilyvä... Ei oikein mulle auennut.Siis hurja tekniikka kaverilla kyllä on! Joku tolkku tilutuksessakin... Haluaisin nähdä sen tilanteen kun Fareri menee jonkun blues/rock bändin koesoittoon... :) Vaikeat biisit on treenin puutetta... |
wrshredder 29.06.2005 12:36:10 | |
---|
Haluaisin nähdä sen tilanteen kun Fareri menee jonkun blues/rock bändin koesoittoon... :) Niin, äijjät vois siinä sitten lyödä vetoa että kuinka kauan menee ennenkuin Fareri heittää ensimmäisen sweeppiarpeggion. :) "I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , OU PII TEENDÖR, KÖÖRL PII TEENDÖR , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV TÄT I SEEND TU JUUUUU... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! |
stratocaster 30.06.2005 15:13:42 | |
---|
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
Carpenter 30.06.2005 15:16:46 | |
---|
Tuo Farerin käsitys musiikista muutenkin on jotenkin häilyvä... Ei oikein mulle auennut.Siis hurja tekniikka kaverilla kyllä on! Joku tolkku tilutuksessakin... Haluaisin nähdä sen tilanteen kun Fareri menee jonkun blues/rock bändin koesoittoon... :) Farerin sivuillahan luki, että sillä on ollut vaikeuksia löytää samanlaisesta musiikista pitäviä henkilöitä. :D Siksi sen on pitänyt ohjelmoida taustat. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |