Chilibelle 05.05.2003 15:25:47 (muokattu 05.05.2003 15:26:51) | |
---|
Siis nyt kun olen kuunnellut radoita, olen huomannut että kaikki loitavat kappaleet kirjaimellisesti raiskataan.. otetaan esimerkiksi Tao Tao, siitä on väännetty vaikka mitä tekno ja rokki versioita, mutta eikö kukaan muista että miten alkuperänen Tao tao meni, se oli niin ihana ja sulonen.. ja sitten kaikki nämä joskuk vuonna 1 ja 2 tehdyt hitit, niistä on tehty tecno versioita..no oikei, en voi sanoa etteikö ne olisi hyviä nytten uutena versiona, mutta on niissä tunetta, siis sitä jotain.. otakkaa kantaa asiaan!! |
superfly 05.05.2003 15:38:27 | |
---|
Nämä peevelin lampaat, jotka tuota musaa kuluttavat, vaativat tunnistettavia biisejä, joita voi sitten käyttää taustana esim. tiskaamiselle ja autoilulle jne. Isoin kuluttajaryhmä taitaa kuitenkin olla nämä karvanoppateinit, jotka esittelee uusia autosubbareita toisilleen. Onhan se surullista muutenkin tuo eurohumpan järjetön myynti joka puolella Eurooppaa. Ei se ole hölmö joka noita biisejä väsää, vaan se joka ostaa... Paholaisen hommia koko musabisnes nykyään. |
Nimismies 05.05.2003 17:19:39 | |
---|
Mutta onneksi Kazaalla löysin vanhan version Tao Taosta ja kuuntelen sitä. Paljon parempi. "Takatukkainen ulosottomies harrasti villiä seksiä pesupaljun kanssa."- K.Herttua |
Wuf 05.05.2003 17:23:17 | |
---|
Mutta tuo Tao Taon metalliversiohan on aivan hillitön :D Kyllä niitä minun mielestä kannattaa pitää ennemmin kunnian osoituksena kuin biisien raiskaamisena - olivat sitten vitsinä väännettyjä eli ei, tuo nimittäin kertoo siitä että biisi on tarpeeksi hyvä / (positiivisessa mielessä) huono että siitä kannattaa tehdä ihka omakin versio. "Between the dog and wolf /
Bared fangs met in intercourse...." |
Cathi777 05.05.2003 17:58:58 (muokattu 05.05.2003 17:59:13) | |
---|
Mutta tuo Tao Taon metalliversiohan on aivan hillitön :D Kuka siitä on metalliversion tehnyt?? Sellaista en ole kuullutkaan... Ainoastaan kitarapoppi ja dance version... Taistelutoveri |
lucifer666 05.05.2003 18:14:36 | |
---|
Mutta tuo Tao Taon metalliversiohan on aivan hillitön :D Kyllä niitä minun mielestä kannattaa pitää ennemmin kunnian osoituksena kuin biisien raiskaamisena - olivat sitten vitsinä väännettyjä eli ei, tuo nimittäin kertoo siitä että biisi on tarpeeksi hyvä / (positiivisessa mielessä) huono että siitä kannattaa tehdä ihka omakin versio. *piip* siihen mitään kunniaa ainakaan Tao Taon kohdalla liity. Lapsena itketti aina kun kuulin sen tunnarin koska se on niin suruisa mutta kun kuulin sen s******n metalliversion niin itketti se kun joku raiskasi sillä pienen lapsen sisälläni. En takuulla ole ainoa joka joutuu kärsimään tästä samalla tavalla. |
superfly 05.05.2003 19:09:41 | |
---|
Kuulin just Diablon version Abba-klassikosta Dancing Queen ja voi saatana. Tuli päälle ku hirvi, vaikka yleensä en ihan noin tuimasta metallista diggaa. Kova! |
Saa raiskata! ;) Itse huvitun jos kuulee hauskan reilusti erilaisen version jostain kivasta viisusta. No, lyödään nyt sitten se mainoskin, kuuntele tuo musanäyte... :P |
superfly 05.05.2003 19:11:36 | |
---|
Kyllähän askomikokin ihan tyylillä Gimmelin häpäisi... :) |
askomiko 05.05.2003 19:12:54 | |
---|
Ja se Diablon Dancing Queen on kyllä kova. Ihan yhtä kova ei ole Yngwie Malmsteenin Gimme gimme gimme.. :D Mutta hauska sekin, hehe. |
Kaitsu85 05.05.2003 19:33:30 | |
---|
Huoh. Kuulisitte mun version vanhasta holvikirkosta. |
Wuf 05.05.2003 20:04:14 | |
---|
Kuka siitä on metalliversion tehnyt?? Sellaista en ole kuullutkaan... Ainoastaan kitarapoppi ja dance version... Kuulin radiosta jonkun sortin metalliversionkin. Esittäjästä ei ole tietoa, mutta hieno oli :)
"Between the dog and wolf /
Fortune 05.05.2003 20:25:22 | |
---|
Kuulin radiosta jonkun sortin metalliversionkin. Esittäjästä ei ole tietoa, mutta hieno oli :) Tarkoitat kai Guavan versiota. Kai se metalliksikin menee, onhan siinä peräti särökitara :)
|
Wuf 05.05.2003 20:31:54 | |
---|
Tarkoitat kai Guavan versiota. Kai se metalliksikin menee, onhan siinä peräti särökitara :) Ei aavistustakaan, autossa kuulin tuon eli en mitenkään hirveän tarkkaan, mutta ainakin joltain metallin ja rokin välimuodolta se kuulosti.
"Between the dog and wolf /
Nixxx 05.05.2003 22:33:37 | |
---|
Itse olen tehnyt kliseisiä heavy-versioita Britney Spearsin lauluista. Tuopahan vähän väriä tytön tuotantoon. Ihan päin vittua |
SiwamieS 06.05.2003 00:05:27 | |
---|
Olen ikuisesti onnellinen jos en saa koskaan kuulla tuota Guavan teosta. Pitääpä pitää itseni poissa Kyröskosken suurlavalta ensi perjantaina... hoho, kiva keikkapaikka =P |
AoA 06.05.2003 09:01:40 | |
---|
The Rasmus nimenomaan raiskasi Björkin Play Deadin sinkkunsa B-puolena, samaisella sinkulla oli aika kuiva studiolive Kingston Wallin Used To Feel Beforesta. öh Full Volume or Double Volume |
PsychoTapu 06.05.2003 10:09:25 | |
---|
Raiskaus on kivaa Fashions will fade, black never does |
kid ego 06.05.2003 10:45:00 | |
---|
Itse olen tehnyt kliseisiä heavy-versioita Britney Spearsin lauluista. Tuopahan vähän väriä tytön tuotantoon. Etsipä käsiisi Dweezil ja Ahmet Zappan versio Britneyn One More Timesta. get the funk out! |
Hermanni 06.05.2003 10:46:50 | |
---|
kyl kaikki "raiskaukset" on aina tervetulleita. En ymmärrä miten sekään voi loukata ketään tai haitata jotain jos joku pändi koveroi jotain. Toi Tao Tao on kyl varsin pirtee ralli vaikka tuleenhan siinä mieleen se et pändi tekee 100% varman mlistahitin sillä et soittaa nuorille nostalgiamuistoja herättävän biisin samanlaisena vaan säröllä, mmut onhan se hyvä biisi. Weezer tuli mieleen jollain perverssillä tavalla. |