Aihe: Gibson - Les Paul
1
Bald Anus
28.06.2005 22:49:43

Eli oon ostamassa tota kitaraa. Sattusko kukaan tietämään, paljonko KÄYTTÄMÄTÖN maksaa suurinpiirtein? Entä mistä päin Suomea, noita löytyy?
THV-Klubi #12
Les Fender
28.06.2005 22:56:17
Höh..... sullahan on vielä huonompi muisti kun mulla...
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=15&t=96795&o=0&co=60
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
biibob
28.06.2005 22:56:53
Eli oon ostamassa tota kitaraa. Sattusko kukaan tietämään, paljonko KÄYTTÄMÄTÖN maksaa suurinpiirtein? Entä mistä päin Suomea, noita löytyy?

Tuo "tota kitaraa" käsite on gibsonin les paulin kohdalla melko laaja, joten suosittelen, että kerrot hieman hintahaarukkaasi, jotta voisimme esitellä sinulle malleja, tai sitten kerrot malleja joita olet harkinnut. Tuurilla on melko vaikea alkaa tästä heitellä, mutta Ihan se perinteisin les paul standard on uutena 2595e, joten hyväkuntoisen käytetyn hinta on varmaan väliltä 1800-2300e (vain arvailua). Sittenhän gibson tekee myös hieman halvempia les paul malleja sekä huomattavasti kalliimpia. Sanoin vain tuon standardin, koska se on "standard".
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
himuli
28.06.2005 23:36:12
Hesassa näin liikkeen ikkunassa muistaakseni hintaan joka oli 2000-2150 EUR. Ajattelin, että on taalan kurssi tuonut hintaa alaspäin. En muista liikkeen nimeä, mutta sijainti on Aleksanterinkadulla.

Amsterdamista saa hintaan 1950 EUR ... jos sattuu olemaan täällä päin joskus reissua.
himuli
28.06.2005 23:39:45
... lisäyksenä vielä edelliseen, että kirjoittamani hinnat oli uusille Gibson Les Paul Standardeille, joissa on nykyään valinnan mukaan -50s tai -60s kaula. Itse ostin vähän yli vuosi sitten 2003 vuoden loppuvuoden standarding Nykistä, enkä ole katunut hetkeäkään. Soundi on todella hyvä, varsinkin jos tykkää soittaa Led Zeppelin - Gunnari tyylistä musiikkia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)