Triskal 04.05.2003 16:33:17 | |
---|
Huomasin 15" crashini hajonneeksi tänään. Lähtenyt sorvausjälkeä pitkin halkeamaan noin sentin päästä kuvusta. Halkeama on pitkä ja kietää peltiä sorvinjäljen mukana. Voiko kyseessä olla valmistusvirhe? Halkeama oli melko vaikea havaita. Se on voinut olla siinä jo pitkäänkin. Takuu meni jo tammikuussa, mitä mahdollisuuksia minulla olisi saada vielä hyvitystä? Kyseessä oli 15" Alchemy Sweet, eli Istambulia. |
rampage 04.05.2003 19:07:05 | |
---|
Poraa rei'ät halkeaman molempiin päihin niin voit selvitä suht "vähin" vaurioin. Voi olla että se lähtee kumminkin halkeamaan vielä lisää... Toi on aika tyypillinen vaurio, eli symbaalin rakenne ei oo kestänyt "kovaa" soittoa. Symbaali on ohuimmillaan juuri uran "pohjasta" mitattuna, joten sieltä se usein myös pettää. "Bang that head that doesn't bang!" |
Joku vaa 04.05.2003 19:10:59 | |
---|
Kyllä tuo on valmistus virhe. Näitä sattuu yhtenään näitten käsin tehtyjen kanssa. Eli jos pelli on vuoden vanha niin kauppaa takas pelti kainolos. Jos myyjä sanoo että ei huolita niin sanot että pakko! Eihän se niiltä pois oo... |
Joku vaa 04.05.2003 19:12:12 | |
---|
Sori en huomannu että takuu meni jo. Voi olla vähä pahempi juttu sitte... |
Triskal 04.05.2003 19:15:04 | |
---|
Hoo. Jos onnistuu, eikä lähde heti hajoamaan uudelleen, niin hyvä olisi. Se soi nimittäin vielä. |
Mikko A 04.05.2003 22:01:19 (muokattu 04.05.2003 22:02:41) | |
---|
Mulla kävi joskus samalla tavalla Alpha splashille. EDIT: Itse en edes huomannu tuota, vaan eräs tuttu keski-ikäinen basisti tuli sanomaan, että lässis om paskana. EDIT 2: =) I rule... |
WyW 04.05.2003 22:18:42 | |
---|
... vaan eräs tuttu keski-ikäinen basisti tuli sanomaan, että lässis om paskana. höhö. lässi... höhö Pööp. |
lkx 05.05.2003 12:28:17 | |
---|
Paljon siinä oli sitä takuuta? Vuosi, kaks? Marssi kauppaan ja valita vedoten virhevastuulakiin. Sen mukaan tuotteen pitäs kestää asiallisessa käytössä. Jos ei onnaa, niin ota yhteys kuluttajaneuvojaan. Sain selkeästä valmistusvirheestä hajonneen Sabiaanini tilalle tossa alkuvuodesta uuden, vaikka oli "takuu" (ei merkkaa Suomessa paskan latia) ummessa. There is no spoon... |
Tappi 05.05.2003 12:28:52 | |
---|
Heh! Onko kellään hajonnu pelti sillee et se keski kupu on lähteny irti? En enää muista mikälie Paisteen crystal crash se oli mut tosiaan kupu tippus ja soitto lakkas, damn! It wasn´t me! It was the other guy.... |
Triskal 05.05.2003 14:37:24 (muokattu 05.05.2003 14:38:11) | |
---|
Takuuta oli puoli vuotta ja meni umpeen tammikuun puolessa välissä. Tuo antaa toivoa. |
Einherjar 05.05.2003 15:27:38 | |
---|
Heh! Onko kellään hajonnu pelti sillee et se keski kupu on lähteny irti? En enää muista mikälie Paisteen crystal crash se oli mut tosiaan kupu tippus ja soitto lakkas, damn! Keikalla näin tämmösen tapahtuvan. Rumpalilla oli joku Paisteen pelti (2002?) siinä etutomin vasemalla puolella tosi tiukalle kiristettynä ja sitä se pauko lähes joka fillissä. Eipä sitten aikaakaan, kun olin päässyt kommentoimasta tätä raiskausta, niin erään fillin päätöseksi pellin tasainen osa lämähti telineen alaosaan, mutta kuppi jäi töröttämään telineen päähän. Ja voi että meillä pojilla oli taas hauskaa... X) |
Mikko A 05.05.2003 16:59:36 | |
---|
Heh! Onko kellään hajonnu pelti sillee et se keski kupu on lähteny irti? En enää muista mikälie Paisteen crystal crash se oli mut tosiaan kupu tippus ja soitto lakkas, damn! Mistä sä oikein pidät niitä peltejä kiinni, jos kupu tippuu?? =) I rule... |
Näinpä muuten kerran symbaalin jonka kuvussa ollutta halkeamaa oli "korjattu" rälläkällä... You are the all-singing, all-dancing crap of the world
-Tyler Durden- |
rampage 05.05.2003 22:41:48 | |
---|
Itelläni halkes 17" Sabianin AA Medium rash aikoinaan samalla tavalla. No ei siinä mitään, halkeama oli niin "näkymätön" että kiikutin sen soitinliikkeeseen ja sepustin jotain että "haluaisin vaihtää tän johonkin toiseen parempaan peltiin" ilman että myyjä huomas mitään...en silti yllytä ketään poikkeamaan kaidalta tieltä... "Bang that head that doesn't bang!" |
AoA 06.05.2003 09:53:41 | |
---|
Mulla kävi joskus samalla tavalla Alpha splashille. EDIT: Itse en edes huomannu tuota, vaan eräs tuttu keski-ikäinen basisti tuli sanomaan, että lässis om paskana. EDIT 2: =) joo minullakin kävi Aplha splashille tuolleen. en tiedä kuinka kauan se halkeama siinä ehti olla mutta jossain vaiheessa huomasin. Full Volume or Double Volume |
AoA 06.05.2003 09:55:45 | |
---|
hyviä juttuja =D Full Volume or Double Volume |