lxi 28.06.2005 20:43:41 | |
---|
Veikkaan, että et näe ihan äkkiä alkuperäiskokoonpanolla. Ei ne mun jutut ihan paskaa näemmä olleet alkuperäiskokoonpanosta ja Akseli Kokkelsonista. Niin no... Mä olen mielestäni nyt laittanut tälle foorumille ainakin 2-3 kertaan, että viimesimpien tietojen mukaan Suomessa soittavat: - Chuck Billy - Eric Pettersson - Metal Mike - Greg Christiansen - Louie Clemente / Johnny Tempesta -- No sen verran on tietoa, että jos bändin yleismiesjantuseen Walter Morganiin on luottamista niin kokoonpano on alkuperäinen ilman Skolnickia. Tais olla nyt 5 kerta kun jauhan samaa asiaa. -- Aina osuu oikeaan kun tarpeeksi arvaa! The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
Niin no... Niin mitä? Aina osuu oikeaan kun tarpeeksi arvaa! Mä luulen, että tämän kyseisen tietolähteen ei tarvitse ihan hirveesti arvailla jos on pyörinyt bändin mukana maailmalla melkein 20 vuotta. Skolnickin ei pitänyt alunperin tulla muiden kiireiden takia, mutta meidän (tai ainakin mun) onneksi tulee. Skolnick ei soita Mexico Cityn, Santiagon eikä Sau Paulon keikoilla, joissa - yllätys yllätys - soittaa Metal Mike. Täytyy varmaan jättää tästälähin vähäisetkin tiedonrippeet julkaisematta niin ei tarvi "arvailla". Jos sulla on parempaa tieota niin informaatiota tiskiin! |
Black Star 01.07.2005 13:21:06 | |
---|
No olipas mukava yllätys näin viikon matkan jälkeen. MAHTAVAA! "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" - Klunssila |
Ben_D 16.09.2005 08:02:14 | |
---|
|
Deathrace King 16.09.2005 10:59:42 | |
---|
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Ben_D 28.10.2005 10:41:42 | |
---|
TESTAMENT: 'Live In London' CD Samples Posted Online - Oct. 27, 2005 Three complete tracks from TESTAMENT's upcoming live CD, "Live in London" — "Into the Pit", "Practice What You Preach" and "Over the Wall" — have been posted online at EagleRockEnt.com http://www.eaglerockent.com/eaglerockUSA/media_detail.php?media_id=692 Due on November 1 via Eagle Rock Entertainment, "Live in London" is the documentation of a dream that long-time die-hard TESTAMENT fans have been waiting for: the reuniting of the band's "classic" lineup. Featuring vocalist Chuck Billy, guitar virtuosos Eric Peterson and Alex Skolnick, bassist Greg Christian, and original drummer Louie Clemente (along with TESTAMENT and WHITE ZOMBIE alumnus John Tempesta as a second drummer), the band rips through classic TESTAMENT fan favorites in this show, shot in London earlier in 2005. This CD is the companion CD to the "Live in London" DVD. "Live in London" track listing: 01. The Preacher 02. The New Order 03. The Haunting 04. Electric Crown 05. Sins of Omission 06. Souls of Black 07. Into the Pit 08. Trial by Fire 09. Practice What You Preach 10. Let Go of My World 11. The Legacy 12. Over the Wall 13. Raging Waters 14. Disciples of the Watch |
rakula 24.12.2005 14:05:43 (muokattu 24.12.2005 14:06:01) | |
---|
Eat my ass and balls |
sagnakateih 24.12.2005 14:13:08 (muokattu 24.12.2005 14:15:15) | |
---|
The New Orderhan se. |
Henkka Hevimies 24.12.2005 16:45:40 | |
---|
I sold your dog to a Chinese restaurant. |
Ben_D 24.12.2005 16:47:09 | |
---|
Tuo Goldtop kaveri on Mr. Alex Skolnick,johon on syytä jokaisen tutustua. Todella asiallinen kaveri. Paras ja tyylikkäin kitaristi, joka tältä planeetalta löytyy. |
Henkka Hevimies 24.12.2005 16:47:57 (muokattu 24.12.2005 20:50:53) | |
---|
Paras ja tyylikkäin kitaristi, joka tältä planeetalta löytyy. Eipä tuohon paljon lisättävää ole. I sold your dog to a Chinese restaurant. |
rakula 24.12.2005 22:40:58 | |
---|
Paras ja tyylikkäin kitaristi, joka tältä planeetalta löytyy. Mulla tulee tuosta osittain mieleen Friedman, samaa näköä ja kummatkin kepittää saatanan hyvin. Pakko-ostos tuo London keikka! Eat my ass and balls |
MV 24.12.2005 23:46:22 | |
---|
Kaveri ilmeisesti ostamassa tuota dvd:tä...Tämä jätkä on heti lokkina lainaamassa;) Kylmyys on kipua. |
mega 25.12.2005 09:10:53 | |
---|
Testament Live In London DVD Eagle Vision 8 Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia totesi Testament ja haali yhteen alkuaikojensa legendaarisen kokoonpanon tämän vuoden rundiaan varten. Vaikka kolme viimeisintä albumia ovatkin täynnä kivenkovaa materiaalia jotka eivät kalpene yhtään vanhojen tuotosten rinnalla, tunnetaan Testament parhaiten kuitenkin viiden ensimmäisen levynsä ralleista. Ja näitähän livenä on nyt sitten pelkästään kuultu ja nyt männä suven Tuskassa huuruissa olleet voivat verestää muistojaan live CD tai DVD formaattien muodossa. Äärimmäisen pelkistetty punertavasävyinen pahvipakkaus ei lupaile paljoakaan sisällöltä, mutta tiukassa livekunnossa oleva Testament tuuttaa sellaista settiä, että lyhytkin tukka alkaa taatusti täräjämään. Siinä missä perinteinen stereoääniraita kuulostaa hieman tukkoiselta parantaa Dolby Digital onneksi hieman tilannetta. Mutta pojat kuinka DTS-äänet sitten hyökkäävätkin kirkkaina ja raskaina suoraan kaiuttimista päälle! Koko ruudun täyttävä laajakuva on laadultaan selkeä, mutta jälleen kerran ilmeisesti MTV:ltä oppinsa ammentanut ohjaajan kuvaustyyli ei puolihämäläistä oikein miellytä. Leikkaus poukkoilee turhankin hätäisesti ja kuvakulmat ovat ajoittain hieman oudohkoja puhumattakaan merkillisistä lähizoomauksista. Jos toteutus ei täysin tyydytäkään, niin biisivalinnoista tai esityksestä on kenenkään turha alkaa napisemaan. Intiimi klubitunnelma on vahvasti läsnä, yleisö pitteineen mukana ja bändi veivaa 70 minuutissa 14 tanakkaa klassikkoaan läpi intensiivisellä otteella ja kovalla ammattitaidolla. Musiikillista sisältöä voi estottomasti ylistää, mutta kokonaisvaltaista toteutusta ei. Lyhyehkö haastattelukaan ei kummoista ekstraa faneille tarjoile. Mega / Inferno #32 "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
juuso a 30.12.2005 14:17:36 | |
---|
Mulla tulee tuosta osittain mieleen Friedman, samaa näköä ja kummatkin kepittää saatanan hyvin. Pakko-ostos tuo London keikka! Itse juuri katsoin ton DVD:n ja Skolnick näytti äkkiseltään ihan Jay Lenolta.:D Alex näytti olevan alkukeikasta vähän hukassa, mutta soitto petraantuu loppua kohti. Kyllähän tämä sen verran legendaarinen tapahtuma on että katson pienet soittomokat tällä kertaa läpi sormien. Ja stereoääni on tosiaan vähän tönkön oloinen tossa livellä. Ehkä tossa on enemmän panostettu siihen DTS-raitaan sitten. Ääh.. Emmie jaksa. |
Aegis 30.12.2005 21:44:06 | |
---|
Aika hauska kun DVD:llä yli puolet setistä soittaa Tempesta, mutta kansissa mainitaan vaan Clemente. Hyvä DVD kyllä, tosin yhdestä keikasta johtuen moni kova biisi jää puuttumaan. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Lutkare 30.12.2005 22:29:52 | |
---|
Tulipa tännään sitte tilattua tuo Live In London DVD Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia" |
juuso a 01.01.2006 21:13:07 | |
---|
Hyvä DVD kyllä, tosin yhdestä keikasta johtuen moni kova biisi jää puuttumaan. Totta. Kaksi settiä olisi voinut olla aika kova juttu. Ääh.. Emmie jaksa. |
Ben_D 01.01.2006 21:35:33 | |
---|
Ihmettelen Burnt Offeringsin ja Eerie Inhabitantsin poissaoloja settilistasta. |
kid ego 02.01.2006 05:30:35 | |
---|
Ihmettelen Burnt Offeringsin ja Eerie Inhabitantsin poissaoloja settilistasta. Tätä olen minäkin kiroillut. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |