Aihe: Epiphone SG400 WB
1
Tele van Caster
28.06.2005 19:16:35
EPIPHONE
SG400 WB

EPIPHONE SG400 WB SG-Model, body and neck mahagoni, set inneck, 2 Humbuckers (57er" neck and "Hot" bridge),colourworn brown, chrome hardware rosewood fingerboardwith Trapez Inlays - nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend.

Kommentteja skitasta. Ajattelin hommata, eihän se gibsoni oo, mutta aika hyvä Epi. Mitä toi Trapez inlays juttu meinaa?
"Tehdään kaikesta elämää suurempaa" kuuluisa lainaus kuuluisalta äärinostalgikolta, eli minulta.
overtake
28.06.2005 19:29:45
Mitä toi Trapez inlays juttu meinaa?

http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=24&CollectionID=3

sitä että otelautamerkinnät on tuon näköiset
deftone_86
29.06.2005 12:17:09

Mitä muuta eroa kun one piece neckki?

Omaan korvaan parempisoundinen - akustisesti ja vahvarin kautta - kuin normi Epi SG. Sustainia on kans enemmän. Mikit oli mulle kitaran heikoin lenkki ku piti saada rankempaakin soundia ja ne vaihdoin Duncaneihin (Custom tallaan ja 59 kaulaan) ja nyt taittuu kaikki hevistä iskelmään. Yleensä ottaen minusta laadukkaammin rakennettu kuin normi SG. Kaula on nopeampi/liukkaampi, koska se on viimeistelty jonkinlaisella öljyllä, ei lakalla. Kaulan muoto on mun käteen parempi kuin Gibson SG Specialin. Virittimet on WB:s Groverit ja tavis SG:s ne on jokku "ei-niin-laadukkaat" (varmaan Epin omat). Itellä on tollanen WB enkä oo hetkeekään katunu ostamista. En voi muuta ku suositella. Mulla olis yks biisikin narulla jossa tuota kuulisit,mutta sitä ei oo vielä netis ku mikasus on vähän kesken. Heitän tänne vaikka linkin, jos/kun saan sen nettiin.

P.S.Riffissä oli tosta joku arvostelu täs joskus ja kehuttiin. En kyllä muista nroa, mutta kirjastosta löytyy varmaan jos sua kiinnostaa.
Mordax
29.06.2005 15:10:17 (muokattu 29.06.2005 15:10:53)
Rytmissä oli taannoin arvostelua Epin G 400:sta ja Les Paulista.

http://www.rytmi.com/rytmi504/504epiphone.html
Matemaattisesti ero on 22 pistettä, käytännössä vähemmän.
Ekku01
29.06.2005 17:57:03
Virittimet on WB:s Groverit ja tavis SG:s ne on jokku "ei-niin-laadukkaat" (varmaan Epin omat).

Groverit on nykyään myös perus G400:ssakin. Taisi tulla sen myötä kun valmistus siirtyi Kiinaan.

Perus G400:ssa ei ole kaulassa reunalistoja ja mikit ovat eri.
Muuta eroa en itse ainakaan tiedä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)