rc 26.06.2005 21:12:34 | |
---|
Nilen "Shrines" levyllä soittaa Tony Laureano. Ja soittaa aivan perkeleellisen hienosti, esim. eka biisi. Kolias soittaa kuitenkin vielä paremmin bndin uusimmalla... "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
Incarnation 26.06.2005 22:07:50 | |
---|
Mielestäni persoonallisen soundin omaavia rumpaleita ovat mm. Chris Reifert, Dave Lombardo ja Paul Mazurkiewizcizczczczcicz. Herrojen soittoa kuullessa tietää suoraan kuka on kehissä. Itse ainakin erotan Roddyn soiton mielestäni melko hyvin juuri niistä jutuista, joita se niin usein (ehkä liikaakin) käyttää. Rest in peace Dime |
Tsumppi 26.06.2005 23:07:10 | |
---|
Derek Roddy omaperäinen? Hyvällä tekniikalla kyllä soittaa ja kaikenlisäksi perkeleellisellä voimallakin, mutta aika paljon on matkaa vielä omaperäisyyteen. Esim. jos kuuntelee Malevolent Creationin In Cold bloodia ja Nilen In their darkened shrinesiä (korjaatka jos olen väärässä, minulla nyt vaan on tämä muistikuva että Derek oli tällä levyllä), niin eihän siellä olen pääasiassa kuin suoraa grindiä tai blastia, suoraa tuplakomppia ja sitten koko ajan sama filli joka väliin. Sama tauti on alkanut vaivaamaan Pete Sandovaliakin myöhemmillä Morbid Angelin levyillä. Nilen Shrinesilla osoitettiin monipuolisuutta vain siinä jossain ennen puoltaväliä tulevassa rauhallisessa biisissä, jonka nimeä en tietenkään muista. Kuitenkaan mitään mitä itseväittäisin persoonallisuudeksi tai omaperäisyydeksi, en pysty löytämään. Roddy soitti Nilen Black Seeds of Vengeance levylle viisi(voin muistaa väärin) biisiä, eli ne nopeimmat. Olisiko Aegis mahdollisesti myös bändeillä sanomista siihen mitä biiseihin tulee, kun ainakin Nilelle Derek soitti vaan sessiorumpalina (Malevolent Creationista en tiedä). Niin ja en yritä kuulostaa vittumaiselta. |
Cocktus 26.06.2005 23:19:01 | |
---|
Derek Roddy omaperäinen? Hyvällä tekniikalla kyllä soittaa ja kaikenlisäksi perkeleellisellä voimallakin, mutta aika paljon on matkaa vielä omaperäisyyteen.Esim. jos kuuntelee Malevolent Creationin In Cold bloodia ja Nilen In their darkened shrinesiä (korjaatka jos olen väärässä, minulla nyt vaan on tämä muistikuva että Derek oli tällä levyllä), niin eihän siellä olen pääasiassa kuin suoraa grindiä tai blastia Juuh, mutta hankipa jostain käteesi I, Monarch. En minäkään ennen pitänyt Roddya kovinkaan kummoisena rumpalina. Taitana, mutta en omaperäisenä. Hate Eternalin uusimmalla on kuitenkin toinen ääni kellossa. Totta kai pääpaino on edelleen blastittamisella, mutta välillä Derekki vetää ihan ihmekompin kehiin. En ole ikinä kuullut tällaisessa musiikissa käytettävän kyseisiä kikkoja. Soitanta on monipuolistunut paljon. Kuunteleppa eritoten The Victorious Reign ja Faceless One. |
Aegis 27.06.2005 12:12:53 | |
---|
Roddy soitti Nilen Black Seeds of Vengeance levylle viisi(voin muistaa väärin) biisiä, eli ne nopeimmat. Olisiko Aegis mahdollisesti myös bändeillä sanomista siihen mitä biiseihin tulee, kun ainakin Nilelle Derek soitti vaan sessiorumpalina (Malevolent Creationista en tiedä). Niin ja en yritä kuulostaa vittumaiselta. No perkele, tietysti meni sitten meikältä faktat sekaisin. Tosin enpä paljon muista eroja huomanneeni Shrinesin ja Seedsin välillä rummutuksessa kun ne tuli aikoinaan kuunneltua. Samat fillit kummallakin rumpalilla. Varmasti bändit haluavat itse vaikuttaa siihen mitä biiseihin tulee, mutta olen aika ihmeissäni jos ovat pyytäneet koko ajan samaa päkyttämistä ja samaa filliä. Tosin omien bändikokemuksien perusteella eivät kitaristit tajua että rumpuja ei aina tarvitse vetää täysillä, eikä tuplabassarikohtien tarvitse kestää minuuttitolkulla, että saattahan tätä vaivaa esiintyä paremmissakin piireissä. On niitä poikkeuksiakin onneksi. Kyllähän minä varmaan ennemmin tai myöhemmin joudun tuon uudenkin HE:n tsekkaamaan jos siellä kerran jotain mielenkiintoista välillä tapahtuu. Tosin pelkällä kikkailulla ei vielä pitkälle pötkitä. Tuomitsen sitten kun levyn kuulen. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Phobophile 27.06.2005 14:06:12 | |
---|
Roddy soitti Nilen Black Seeds of Vengeance levylle viisi(voin muistaa väärin) biisiä, eli ne nopeimmat. Hammoura soitti vain To Dream of Urin, Kaikissa muissa biiseissä soittaa Roddy. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
Super-Jari 27.06.2005 22:52:13 | |
---|
Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Incarnation 27.06.2005 23:00:41 | |
---|
Rest in peace Dime |
Super-Jari 27.06.2005 23:03:34 | |
---|
Toivon, että unohdit hymiön tuolta perästä. Sehän on vain nopea eikä ole keksinyt mitään uutta. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Incarnation 27.06.2005 23:09:12 | |
---|
Sehän on vain nopea eikä ole keksinyt mitään uutta. Nykyään paha keksiä musiikin saralla enää mitään sellaista mitä ei olisi keksitty. Varsinkaan death metal-rummutuksen puolella. Rest in peace Dime |
Super-Jari 27.06.2005 23:13:44 | |
---|
Nykyään paha keksiä musiikin saralla enää mitään sellaista mitä ei olisi keksitty. Varsinkaan death metal-rummutuksen puolella. :) Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Incarnation 27.06.2005 23:32:22 | |
---|
:) Tulihan se sieltä... ;) Rest in peace Dime |
Maardi 28.06.2005 18:12:23 | |
---|
|
Super-Jari 28.06.2005 18:16:24 | |
---|
Myytkö nyt runpusi kun sinuu vitutaa?+?++ Jos jossain vaiheessa ostan ne ensin. Keorke on nopeampi kuin Spiidi. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Myytkö nyt runpusi kun sinuu vitutaa?+?++ Mä voin myydä... Onpas muuten nopea veijari tuo Kolias. Hemmetin hyvällä tekniikalla näytti paiskovan... Ei kädet tehneet minkäänlaista turhaa liikettä. |
Aegis 28.06.2005 20:54:50 | |
---|
Nykyään paha keksiä musiikin saralla enää mitään sellaista mitä ei olisi keksitty. Varsinkaan death metal-rummutuksen puolella. Ehkä joku vielä joskus keksii että musiikkia voi olla ilman urheilua. Juuri odottelen että tuo pätkä tulee, eiköhän siinä taas päristellä niin pirusti. Ettikääpä jostain käsiinne semmoinen bändi kuin Audio Kollaps ja kuunnelkaa rummuttelua. Siinä on sellaiset tosimiesten blastit. Niissä on nimittäin voimaa ja työmiehen hikeä. Tarkkuutta ei ehkä niinkään... Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Super-Jari 28.06.2005 20:58:46 | |
---|
Ehkä joku vielä joskus keksii että musiikkia voi olla ilman urheilua. Juuri odottelen että tuo pätkä tulee, eiköhän siinä taas päristellä niin pirusti. Ettikääpä jostain käsiinne semmoinen bändi kuin Audio Kollaps ja kuunnelkaa rummuttelua. Siinä on sellaiset tosimiesten blastit. Niissä on nimittäin voimaa ja työmiehen hikeä. Tarkkuutta ei ehkä niinkään... Nopeus on tällä hetkellä SE juttu. Ket juustuit. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Aegis 28.06.2005 21:22:03 | |
---|
Meikäläinen osteleekin vain pelkkää UG-juusto death metallia niin ei tarvitse nopeutta itkeä. Ainut asia mikä on death metallissa parempaa kuin hidas blasti on "no blast at all". Ihan vakavasti puhuen kannattaa tutustua siihen UG-tarjontaan paremmin, sieltä löytyy se kalmanlöyhkä ja murhanhimoinen meininki. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Super-Jari 28.06.2005 21:27:19 | |
---|
Meikäläinen osteleekin vain pelkkää UG-juusto death metallia niin ei tarvitse nopeutta itkeä. Ainut asia mikä on death metallissa parempaa kuin hidas blasti on "no blast at all". Blast kuuluu ehdottomasti death metalliin, minusta. Ei paljon kuulostaisi HSF miltään pelkällä skankilla. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Incarnation 28.06.2005 23:11:04 | |
---|
Blast kuuluu ehdottomasti death metalliin, minusta. Vanha kiinalainen sananlaskukin sen tietää: "Death ilman blastia on kuin kakku ilman kermaa." Rest in peace Dime |