Aihe: Axl Rose
1 2 3 4 5 6 7
Wekku
28.06.2005 12:38:56
Gunnarit on vaa ottanu ehkä eniten vaikutteita juuri Hanoi Rocksista ehkä vois sanoo ennemminkin että gunnarit halusivat olla vähän niiku Hanoi

Tuskin halusivat olla kuin Hanoi. Halusivat olla parempia kuin Hanoi. Ja onnistuivat siinä täysillä. Hanoit ja Hanoi-fanit ei ole vieläkään pääseet yli siitä, että Gunnarit on yksinkertaisesti parempi ja suositumpi bändi kuin Hanoi ikinä. Provo.
Parempi naula sokeria kuin leiviskä paskaa
Artist
28.06.2005 16:29:16 (muokattu 28.06.2005 16:45:13)
Tuskin halusivat olla kuin Hanoi. Halusivat olla parempia kuin Hanoi. Ja onnistuivat siinä täysillä. Hanoit ja Hanoi-fanit ei ole vieläkään pääseet yli siitä, että Gunnarit on yksinkertaisesti parempi ja suositumpi bändi kuin Hanoi ikinä. Provo.

Izzy Stradlin sanoi jossain haastattelussa, että GNR meni loppua kohti ihan pelleilyksi, ja hän huomasi ettei hän halua tehdä semmoista enää, vaan soittaa klubeissa rokkia niin kuin Aerosmith tai Hanoi Rocks aikanaan.

Gunnarit oli toki suositumpi, mutta miksi se ketään haittaisi. Ei se niistä parempaa tee, ainakaan mun kirjoissa. Melkoiselta pelleilyltä nuo GNR keikat joita videolta olen nähnyt ovat näyttäneet.

Edit: Listään nyt vielä, että itse olen ainakin tyytyväinen ettei Hanoi Rocksista tullut GNR:ää tai yhtä suosittua.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
Sarko
29.06.2005 17:49:21
Khyllähän Gunnarit ovat osaltansa paljonkin parempi kuin Hanoi, varsinkin soitannollisesti, vrt. "Live like a Suicide" ja "Appetite...", mutta kyllä Hanoilla oli välistä parempia biisejä, eikä niin pömpöösi meininki. Mutta Hanoita vaivasi uskomattoman paskat soundit ja tuotanto, ja jotkut biisit ovat ihan uskomatonta paskaa, Gunnareilla tasaisempaa jälkeä ja tasaisen laadukkaat biisit.
Show No Mercy
MannihilatoR
29.06.2005 18:52:59

minusta gunnareista ja hanoista ei voi puhua samassa yhteydessä.....hanoi on ollut aina säälittävää paskaa...
KITARISTI EDELLEEN VAPAANA (SOITTO)HOMMIIN...HELLsinki-VANtaa-area51. (Johonkin ei niin vakavaan projektiin)....jos ei ala löytyä kitaran rääkkääjälle hommia niin alan kohta soitamaan vaikka tuubaa,
Artist
29.06.2005 18:56:05 (muokattu 29.06.2005 18:59:26)
minusta gunnareista ja hanoista ei voi puhua samassa yhteydessä.....hanoi on ollut aina säälittävää paskaa...

Tässä on tähän asti oltu suht. asialinjalla, joten oliko pakko...?

Musiikillisesti en itse puhuisi GNR:stä ja Hanoista samassa yhteydessä, vaikka tiettyjä yhtäläisyyksiä onkin, sen verran paljon enemmän tuo GNR menee tuonne kasarihardrockin puolelle.

Siihenkin on kuitenkin syynsä, miksi niistä monesti puhutaan samassa yhteydessä.

Edit: Mutta mikäli nyt provoilu/kerron mielipiteeni perustelematta -linjalle on lähdettävä voisin sanoa, että suurin osa GNR:n tekemisistä on säälittävää paskaa. Vaikka onhan niillä osa biiseistä aika hyviä. Axlin ääni ja Slashin soundi alkavat puuduttamaan niin paljon etten levyllistä pysty kerralla kuuntelemaan.
DirtyFingers
29.06.2005 19:06:10
Axlin ääni ja Slashin soundi alkavat puuduttamaan niin paljon etten levyllistä pysty kerralla kuuntelemaan.

Näin se on ja se joka provoo, on säälittävää paskaa...
"Don't talk to the eyes of a stranger"
Kärpäsruoska
29.06.2005 21:32:34
Axlin ääni ja Slashin soundi

Rakastan. Rakastan Guns N' Rosesia. Rakastan myös Hanoi Rocksia. Upeaa musiikkia.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Zakk
30.06.2005 11:29:28
Axlin ääni ja Slashin soundi

Juuri näiden takia levyt pitää kuunnella alusta loppuun tasasin väliajoin, ei vois parempaa yhdistelmää olla ;)
Artist
30.06.2005 16:33:30
Juuri näiden takia levyt pitää kuunnella alusta loppuun tasasin väliajoin, ei vois parempaa yhdistelmää olla ;)

Varmasti monille nuo ovat juuri se juttu, jonka vuoksi GNR on loistava, ja ovathan ne varsin tavaramerkkejä bändille. Itselleni ei kuitenkaan liian suurina (lue: koko levy kerrallaan) annoksina putoa. Taidanpa pistää Liesin pyörimään....
nikomati
02.07.2005 22:48:52

Joo, gunnarithan nyt on aikas anuksesta.
"Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu"
aku.miettinen
02.07.2005 23:21:06
Huomaa, että Hanoi-fanit vetää herneet nenäänsä aika helposti. Totuus tekee kipeää?
M-Juhana
02.07.2005 23:27:04

Hanoi oli uniikki, GNR vaan kopio !!
You know we ain’t too good looking, But we are satisfied -LEMMY-
Sliv
02.07.2005 23:30:10
Axlin MTV gaalan esiintyminen meni ainakin varsin hyvästä komediasta.

No juu... ainahan hanoi on livenä parempi ollut ;)
Sliv
02.07.2005 23:33:45
No juu.. riitelyt sikseen.

Mitä mieltä olette siitä vuotaneesta IRS biisistä. olihan se menevä kipale. vaikka huonolaatuinen demo olikin.
MannihilatoR
03.07.2005 13:49:05

Tässä on tähän asti oltu suht. asialinjalla, joten oliko pakko...?

kerroin vain mielipiteeni....sori jos teksti oli mieleesi liiian roisia??

paskaa = erittäin huonoa

Axlin ääni ja Slashin soundi alkavat puuduttamaan niin paljon etten levyllistä pysty kerralla kuuntelemaan.

minä en pysty kuuntelemaan hanoilta edes yhtä biisiä ilman että tulee mielikuva uuno turhapurosta.... hanoi on ihan tylsää perus p##kaa... mutta nämähän on ihan mielipidekysymyksiä ;)
KITARISTI EDELLEEN VAPAANA (SOITTO)HOMMIIN...HELLsinki-VANtaa-area51. (Johonkin ei niin vakavaan projektiin)....jos ei ala löytyä kitaran rääkkääjälle hommia niin alan kohta soitamaan vaikka tuubaa,
Kärpäsruoska
03.07.2005 15:16:05 (muokattu 06.07.2005 19:49:27)
Huomaa, että GNR-fanit vetää herneet nenäänsä aika helposti. Totuus tekee kipeää?

Mitä helvettiä, eihän nuo bändit nyt _niin_ samanlaisia ole. Lopettakaa.

Haukka kuittaa.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
sutki
04.07.2005 14:59:30
mitä mieltä olette? mielestäni on aika kingi! vaikka oli aina kinaa muiden kanssa gunnari aikoina. mutta mahtava ääni sekä esiintyjä!

nii ehk hyvä esiintyy mut muuten ihan mulkku äijä
something strange in my head, there must be mushrooms in my head
KTULU
05.07.2005 16:57:44
Hyvä ääni ja lava-esiintyminen mutta aika hankala äijä.
en osaa aloittaa topiccia!
aku.miettinen
05.07.2005 19:24:45
Hyvä ääni ja lava-esiintyminen mutta aika hankala äijä.

Ootko jutellu sen kanssa ku tiedät?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)