king of dark 27.06.2005 17:47:26 | |
---|
|
kampela 27.06.2005 18:01:21 | |
---|
Kyllähän noi varmaan aika huonot on, mut pääseehän niillä harjottelemaan. Hintaahan noilla ei tosiaan paljoo oo. Jos sulla ei oo kiire niin voisit tietty katella käytettyjä rumpusia. Kyllä mä ainakin itse jaksoin alussa soitella tosi pommeilla rummuilla eikä haitannut yhtään saundit kuhan pääs vaan soittelee.. www.endofyou.net |
henkiluu 27.06.2005 18:01:32 | |
---|
No jos oot ihan alottanut just rumpujensoiton n. 1-2 kk sitte ni ei vielä kannata tollasii ostaa osta vaikka ensin tällänen harjutusbädi, se lähtee kaupasta jollain 20 € ja sit kattelet jonku ajan päästä että innostutko oikeesti kunnolla paukuttelemaan rumpuja ja jos oot sitte innostunu ni sitte kannattaa harkita ton setin ostoa.. |
kampela 27.06.2005 18:07:23 | |
---|
No jos oot ihan alottanut just rumpujensoiton n. 1-2 kk sitte ni ei vielä kannata tollasii ostaa osta vaikka ensin tällänen harjutusbädi, se lähtee kaupasta jollain 20 € ja sit kattelet jonku ajan päästä että innostutko oikeesti kunnolla paukuttelemaan rumpuja ja jos oot sitte innostunu ni sitte kannattaa harkita ton setin ostoa.. en oo kyl ihan varma innostuuko siitä rumpujen soitosta pädin avulla, muuten tosi käypä vaihtoehto kyllä. www.endofyou.net |
Dnjmaster 27.06.2005 18:49:47 (muokattu 27.06.2005 18:50:36) | |
---|
en oo kyl ihan varma innostuuko siitä rumpujen soitosta pädin avulla, muuten tosi käypä vaihtoehto kyllä. Mä oon aika varma et jos rupee paukutteleen jollain treeni pädillä nii siinä innostus tipahtaa kyl aika nopeesti koko soitosta. Älä osta noita. Säästä vielä vähä ja osta vaik käytetyt rockstarit tai jotku muut... EDIT: Tai tottakai omakohtasesta kokemuksesta vois suositella premier cabriaa. kalamies#40 >-)))> |
ToMi88 27.06.2005 21:56:58 | |
---|
Ei välttämättä kannata ihan nuita ostaa.. Osta mieluummin se Milleniumin kalliimpi sarja. Se on jo ihan hyvä. |
Outkast 27.06.2005 22:33:19 | |
---|
Ei välttämättä kannata ihan nuita ostaa.. Osta mieluummin se Milleniumin kalliimpi sarja. Se on jo ihan hyvä. Täytyy nyt kyllä esittää eriävä mielipide, mielestäni kaikki missä lukee Millenium on täysin kelvotonta. Oikeasti. "It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
hollmi-5 27.06.2005 22:37:06 (muokattu 28.06.2005 00:58:14) | |
---|
Mitenkähän tämä topicki vaikuttaa vitsiniekan aikaansaannokselta. King of Dark on tänään rekisteröitynyt, kirjoittaa väärin ja kysyy aiheesta, josta on niin usein kysytty... Kuitenkin vastauksena kysymykseen: kannattaa ehdottomasti hankkia Milleniumit, jos haluaa omistaa halvat rummut. Mika Hollström |
Reaper_Man 27.06.2005 23:09:21 | |
---|
Unohda Milleniumit ja osta vaikka Taman tai Pearlin käytetty setti. Itse ostin Tama Imperialstar setin (siis pelkät rummut) 350 eekkerillä, ja kyllä homma toimii. V-kitara on hevisuunnikas. |
hyperhamsteri 27.06.2005 23:18:53 | |
---|
Nyt kun kerran Milleniumeista puhutaan niin kerronpa oman tarinani: Itse ostin kolme kuukautta sitten tuon 22' basarilla varustetun setin. Aluksi se tuntui ihan suhteellisen hyvältä, mutta nyt alkaa huomaamaan, kuinka suoraan sanoen PASKAT ne on. Virvelin ääni on edelleen metallinen rätinä, vaikka molemmat kalvot vaihtoi. Tomit kuulostavat aivan karmeilta, hardware imee. Ainoa hyvä ko. setin mukana tuleva osa on rumpuavain, josta ennustelen lähipäivinä katkeavan toisen siiven. Nyt on edessä melko vaikea valinta. Tilasin uudet pellit ja silti tarvitsisi lisää niitä, mutta setti kuulostaa paskalta, eikä rahaa uuteen tai edes käytettyyn riitä, jos ostan uusia peltejä.. Täytyy varmaan laittaa uusi setti sitten etusijalle. Eli toisin sanoen: Älä osta tuota settiä. Nyt voin kerrankin puhua jostain kokoemuksen äänellä. Älä osta, joudut uusimaan kaiken, siis KAIKEN, että siitä saa edes kohtuullisen. helposti |
pehmo 28.06.2005 01:43:35 | |
---|
Uudet kalvot tulee maksamaan. Nyt pyöritään 200e hintaluokassa (basari 80e, tomit 60e, snare 20e). Ja ei niistä silti hyviä saa, korkeintaan paskat. Mieti nyt edes hetki. kids on the streets |
Miksiköhän tuossa T-kaupan kuvassa ei standit pysy pystyssä? Ride on ainakin kaatumassa itsekseen ja haitsustandikin on jo valmiiksi vinossa. Taitavat olla vaikeita vehkeitä jo noille mainospuolen hemmoillekin... saati vasta-alkajille. No, itse aloittelin aikanaan kurkkupurkeilla yms., joita piti puoli vuotta kilistellä, ennenkuin porukat hoksasi pennun olevan tosissaan kiinnostunut. Mälikkälän pöntön rinnalla siis joku oikean rumpuvalmistajan pädi olisi kai jo ollut luksusta. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
moderndrummer88 28.06.2005 12:36:19 | |
---|
oon itekkin katellu että noissa thomanin settikuvissa on aina ständit vinossa - oli merkki mikä vaan Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
PaiZild 28.06.2005 14:38:54 | |
---|
Mitenkähän tämä topicki vaikuttaa vitsiniekan aikaansaannokselta. King of Dark on tänään rekisteröitynyt No, aloittelijaksihan hän itseään kehaisikin. Rumpujensoitto on mukavaa, mutta elämässäni on myös muuta sisältöä. |
king of dark 02.07.2005 14:25:44 | |
---|
Nyt kun kerran Milleniumeista puhutaan niin kerronpa oman tarinani mut sähän soitat bändis eiks ni mut mä en kyl mihinkään bändi tarkotukseen noit ostais et ei noi varmaa bändi soittoo kestäkkään. |
Olli 02.07.2005 14:35:06 | |
---|
mut sähän soitat bändis eiks ni mut mä en kyl mihinkään bändi tarkotukseen noit ostais et ei noi varmaa bändi soittoo kestäkkään. HEH hee :) Missä on vitsipalsta!!!!! |
hyperhamsteri 02.07.2005 15:06:23 | |
---|
mut sähän soitat bändis eiks ni mut mä en kyl mihinkään bändi tarkotukseen noit ostais et ei noi varmaa bändi soittoo kestäkkään. Niin ei ne roudausta pitemmän päälle tulekaan kestämään. PDP:t on jo tähtäimessä. Verisilmä purskahtaa!!! |