kipi_100 27.06.2005 15:49:45 | |
---|
|
Jannipaali 27.06.2005 15:57:48 | |
---|
Hinta/laatusuhde tuossa kitarassa on melko huono. Nauhat ovat epätasaiset ja mikit aika tehottomat. Voisin verrata tuota vähän kalliimpaan Bentoniin, mutta jos haluat säätä kitaraa niin tuo on oiva peli. Säästä vielä pari euroa ja osta parempi Epiphone. Paikallisessa musaliikkeessä oon testannu. "Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman |
Reaper_Man 27.06.2005 23:11:16 (muokattu 27.06.2005 23:13:41) | |
---|
Säästä vielä pari euroa ja osta parempi Epiphone. Komppi kilisee. Tai eihän sen ole pakko olla Epiphone. On niitä muitakin hyviä. V-kitara on hevisuunnikas. |
Incarnation 27.06.2005 23:34:34 | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_bc_ric … _warlock_bk_bronce_ii_prodinfo.html Kannattaako ostaa tuommoinen kitara? Olen ajatellut tilata warlockin thomannilta. Voisiko joku kyseisen kitaran omistava kertoa oman mielipiteensä kitarasta. Olen soitellut vähän rumpalimme vastaavalla hevisuunnikkaalla eikä ole kyllä hääppöinen vehje. Nuotteja ei tarvitse edes dempata tarvittaessa koska sustainia ei ole yhtään. Rest in peace Dime |
moottorisaha 28.06.2005 00:11:22 (muokattu 28.06.2005 00:14:34) | |
---|
Hinta/laatusuhde tuossa kitarassa on melko huono. Nauhat ovat epätasaiset ja mikit aika tehottomat. Voisin verrata tuota vähän kalliimpaan Bentoniin, mutta jos haluat säätä kitaraa niin tuo on oiva peli. Säästä vielä pari euroa ja osta parempi Epiphone. Paikallisessa musaliikkeessä oon testannu. Nauhat epätasaiset? Tarkoitat siis, että ne tuntuvat ikäviltä / repivät sormissa? Jos kitaran ongelma on tosiaan tuossa, niin viilalla sen hoitaa parissa minuutissa kuntoon. Alottelijana tuoskin tuohon mikkien paskuuteen edes kiinnittää huomiota, ja myöhemmin ne voi tietysti vaihtaa. Olen soitellut vähän rumpalimme vastaavalla hevisuunnikkaalla eikä ole kyllä hääppöinen vehje. Nuotteja ei tarvitse edes dempata tarvittaessa koska sustainia ei ole yhtään. Hoho, bändilistastasi päätellen soitat heviä, ja sellaisilla säröillä ei kyllä aiinakaan mitään sustainieroja kuule missään kitaroissa, ellet sitten rupea sekuntikellolla laskemaan kun haluat äänien soivan yli 20sek. Ja onhan se kunnon Stratoissakin helvetin lyhyt sustaini, mutta tekeekö se niistä paskan? "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Mikä siinä on kun kaikki tuntuvat haluavan tätä samaa kitaraa? Onko se niin hevin näköinen vai halpa hinta? Kertokaa mulle koska itse en pidä Bc Richeistä. Sivistäkää minua! Mistä olen jäänyt paitsi, omasta mielestäni en mistään. Näillä kommenteillani ja kysymyksilläni en todellakaan kiellä ketään ostamasta tuota kirvestä, tiedonhalu on vain niin suuri saada tietää, mistä tuon suunnikkaan kuuluisuus on lähtenyt etenemään. V-kitara on hevisuunnikas. |
Incarnation 28.06.2005 00:23:55 | |
---|
Mikä siinä on kun kaikki tuntuvat haluavan tätä samaa kitaraa? Onko se niin hevin näköinen vai halpa hinta? Kertokaa mulle koska itse en pidä Bc Richeistä. Sivistäkää minua! Mistä olen jäänyt paitsi, omasta mielestäni en mistään. Näillä kommenteillani ja kysymyksilläni en todellakaan kiellä ketään ostamasta tuota kirvestä, tiedonhalu on vain niin suuri saada tietää, mistä tuon suunnikkaan kuuluisuus on lähtenyt etenemään. Näkö sen tekee. Kukapa tahtoisi halvan naisen, mutta kukapa ei hyvän näköistä naista? ;) Rest in peace Dime |
Hohhoijaa 28.06.2005 11:06:38 (muokattu 28.06.2005 11:07:25) | |
---|
THV-klubi #13 |
Executioner 28.06.2005 12:26:46 | |
---|
Ei välttämättä kannata ostaa. Kyllähän tuolla hyvin soitteli, kun ei vielä tiennyt paremmasta, mutta nyt kun se roikkuu tuolla viperin rinnalla, niin ei oikeastaan ole minkäänlaista halua soitella sillä. Hei, osta toi miun jos välttämättä Broncen haluat. Saat halvalla ;) Se on vielä "ykkösversio" pelkällä tallamikillä. Siinä vaan toi tonepotikka on puoliksi irti (heh), mutta sen voi korjauttaa. Anteeksi ristiriitainen kommenttini. Explicit gore is what I need. |