Aihe: Mitä olet keikoilta kotiasi haalinut?
1 2
Flick
27.06.2005 19:52:32

Niin eli mitä kaikkea on tarttunut mukaan bändin yleisöön heittämänä tai jotenkin muuten? Itse olen onnistunut nappaamaan settilistoja sun muuta, mutta suurin aarteeni on tuo tuoppi jonka Zakk Wylde heitti yleisöön juotuaan siitä puolet..itse kulautin loput:)
Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :)
mrk
27.06.2005 19:55:13
Niin eli mitä kaikkea on tarttunut mukaan bändin yleisöön heittämänä tai jotenkin muuten? Itse olen onnistunut nappaamaan settilistoja sun muuta, mutta suurin aarteeni on tuo tuoppi jonka Zakk Wylde heitti yleisöön juotuaan siitä puolet..itse kulautin loput:)

Tsekkaa tuolta : http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=1&t=94870&o=0&co=60
"What would we be without wishful thinking"
Flick
27.06.2005 20:00:28

Koitin hakea... Noh lukkoa.
Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :)
Deathrace King
27.06.2005 20:22:36

Nick Menzan(Megadeth) kapula - Nummirock -97
Jeff Hannemanin(Slayer) plektra - Provinssirock -01
Kreatorin juliste - Helsingin jäähalli -05
Dave Lombardon(Slayer) kapula - Sauna Open Air -05

Jotain settilistoja, naisia, mustelmia, kipeitä niskoja ja krapulan.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
Ozzman
27.06.2005 20:32:50
Kerry Kingin housuista sain sen ruskean "nahkaläpyskän" jossa on hänen nimmari. Saunan keikalta siis.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
Wasbesp
27.06.2005 20:48:44

Nimmari, valokuva ja juttuhetki Alexi Laihon kanssa viime vuoden Sauna Open Airissa Nightwishin keikan aikana. Vähän tätä ennen pääsin myös juttelemaan Henkka T. Blacksmithin kanssa ja tulihan sitä valokuvakin näpsäistyä kennelmerkkiä näyttäen hänen kanssaan.
Onks kaikki Alexit laihoja?
arska
27.06.2005 20:59:57
Peer Güntin eräältä loistavalta keikalta tarttui korvaani kova tinnutus =D... No eihän tämä naurun asia ole, mutta onneksi omalta kohdalta tinnutus katosin muutaman päivän kuluessa. käyttäkää korvatulppia!
Jeesus otti leivän, siunasi, murisi ja sanoi: Ei tästä saatana kaikille riitä!
Spike
27.06.2005 21:11:45
Krapulan.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
la m quina
27.06.2005 21:12:40
Sain ainakin 14 pulloa kaljaa Sentencedin keikalta joskus 90-luvun lopussa.
Emeritus
27.06.2005 23:00:52
Peer Güntin eräältä loistavalta keikalta tarttui korvaani kova tinnutus =D... No eihän tämä naurun asia ole, mutta onneksi omalta kohdalta tinnutus katosin muutaman päivän kuluessa. käyttäkää korvatulppia!
Tinnituksesta vielä lisää.

Viime vuoden Metallican keikalta kaverini sanoi saaneensa pari päivää kestäneen tinnituksen, vaikka käytti tulppia. Minun korvat eivät soineet edes heti keikan jälkeen, vaikka en käytänyt tulppia kuin kolmen ekan biisin ajan (slipknot soitti paljon kovempaa kuin Metallica, ei kestänyt ollenkaan ilman tulppia). Kummalliseksi homman tekee se, että kaverini paikka oli katoksen alla, puolivälissä stadionia, minulla lavan lähellä kaarteessa (näitä kamojen järjestelyssä vapautuneita paikkoja.
Outoa...
Gulo
28.06.2005 02:35:05
En oo mitään konkreettista vieny mukaani. Ostan plektranikin kaupasta, niin ei tarvi muiden poisheittämiä poimia.
miscage
28.06.2005 13:59:16
Apulannan keikalta Sipen runpukapulan, Mokoman (joltain äijältä) plekun...muuta ei muistu mieleen.
McNulty
28.06.2005 14:06:33
Keikoilta kotiin on tarttunut seuraavia:

- Tyttö (tuli ja meni)
- Haava silmäkulmaan (otin tuopin silmällä kiinni)
- Ruhjeita, mustelmia, haavoja (joutu tappeluun keles)
- Nahkatakki (menin ilman takkia keikalle ja tulin pois takin kanssa)
- Aamudarra
- Pari plektraa joskus junnuna jaksoin noukkia
- Seisoin niin lähellä Jens Rydeniä (se vanha Naglfarin laulaja) että vein kotiini varmaan hänen sylkeään

...tuossa sitä nyt jotain!

PS. Mielestäni paras olis tuoda kotiin klamydia Klamydian keikalta :))
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Ruoste
28.06.2005 15:56:41 (muokattu 28.06.2005 21:07:39)
Pari plektraa Opethin keikalta sekä käden puristuksia mm. Convergen ja Opethin miehistöltä
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta...
vantage
28.06.2005 16:38:49
Krapulan.

Tämä on tälläkin usein mukaan tullut...
Well... IHKK #5
KTULU
28.06.2005 16:49:05
Sauna open-airista tänä vuonna sain Jeff Hannemanin plekun.
en osaa aloittaa topiccia!
routa
28.06.2005 19:17:49
Levyjä , paitoja...rapulan.
Saatanan valtakunta !
Naama-amis
29.06.2005 01:51:48 (muokattu 29.06.2005 01:53:52)
Tinnituksesta vielä lisää.

Viime vuoden Metallican keikalta kaverini sanoi saaneensa pari päivää kestäneen tinnituksen, vaikka käytti tulppia. Minun korvat eivät soineet edes heti keikan jälkeen, vaikka en käytänyt tulppia kuin kolmen ekan biisin ajan (slipknot soitti paljon kovempaa kuin Metallica, ei kestänyt ollenkaan ilman tulppia). Kummalliseksi homman tekee se, että kaverini paikka oli katoksen alla, puolivälissä stadionia, minulla lavan lähellä kaarteessa (näitä kamojen järjestelyssä vapautuneita paikkoja.
Outoa...

Jos minua tarkoitit, niin tuolloin taisi osasyynä tinnitukseen olla (lekurin mukaan) flunssaisuuden aiheuttama paine korva yms. rööreissä. On mulla kyllä muutenkin harvinaisen herkät korvat, esim. mitään äänekkäämpää työkaluakaan en oikein voi käyttää ilman tulppia... Sori offtopic.

EDIT: Sohlailen. Yökyöpeliyden piikkiin moinen.
Huhhahhei ja rommia pullo. Bella Italia tifoso #3 THV-klubi #4
leka
29.06.2005 01:56:53
Emmie muiden keikoilta mitään mukanani vie, mutta omilta keikoilta on eksynyt vahingossa vieraita kitarapiuhoja tms. mukaan.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)