Aihe: Kummallisin mutanttihiuksesi / huolto
1 2
Penasol
28.06.2005 10:01:27

Niin, löysin tuossa eräänä päivänä päästäni hiuksen jossa oli neljä haaraa. Nyppäisin pois.

Pitkään aikaan en ole leikkauksessa käynyt, mutta jos haaroittuneen hiuksen löydän, revin sen irti. Hyi.

Onhan noita joskus, parhaimmillaan 12 haarainen löytynyt.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
Defrayer
28.06.2005 18:02:19
Onhan noita joskus, parhaimmillaan 12 haarainen löytynyt.

Hoho, kun hiuksen jakaa 12 osaan ei pitäisi kovin paksuja siimoja olla? ;) Tuo on jo aika saavutus jos oot edes saanu nuo laskettua :D
"If other bands play and Manowar kills, then why Manowar ain't in prison?" - Eräs ystäväni Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV-klubi #17
dictatorsh*t
29.06.2005 09:47:03
Munla on välillä sellasia lapsen nyrkin kokoisia takkuja, mutta sitä ei varmaan kysytty.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
krissel
30.06.2005 18:30:43
Munla on välillä sellasia lapsen nyrkin kokoisia takkuja, mutta sitä ei varmaan kysytty.

kiva kun jollain muullakin on takkutukka
dictatorsh*t
30.06.2005 20:08:47
kiva kun jollain muullakin on takkutukka

Jea, nyt ei ole kun harjasin viikko sitten hiukset.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Kärpäsruoska
06.07.2005 20:08:33
Juu, onhan minullakin tällaiset että seassa on lyhyempiä ja ne törröttävät ja pörröttävät. Ei tosin enää nykyään niin pahasti.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Black widow
07.07.2005 15:00:52

Mulla lähti muutama vuosi sitten ihan stanan paljon hiuksia. Nyt on sitten sellasta babyhiusta ympäri päätä, eli näyttää aivan siltä kuin olisin jatkuvasti säikähtäny ku ne horottaa pystyssä.

Löysin kerran kuusihaaraisen hiuksen.
Jos aina jauhaa paskaa, eikö hengitys ala haista?
Kärpäsruoska
07.07.2005 21:42:31
Mulla lähti muutama vuosi sitten ihan stanan paljon hiuksia. Nyt on sitten sellasta babyhiusta ympäri päätä, eli näyttää aivan siltä kuin olisin jatkuvasti säikähtäny ku ne horottaa pystyssä.

Juuri tällaiset minulla oli, enää ei käytännössä lainkaan. Onneksi.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Black widow
08.07.2005 18:36:58

Juuri tällaiset minulla oli, enää ei käytännössä lainkaan. Onneksi.

You lucky bastard...
Jos aina jauhaa paskaa, eikö hengitys ala haista?
Makuupussimies
09.07.2005 06:25:23
Niin, löysin tuossa eräänä päivänä päästäni hiuksen jossa oli neljä haaraa. Nyppäisin pois.

Pitkään aikaan en ole leikkauksessa käynyt, mutta jos haaroittuneen hiuksen löydän, revin sen irti. Hyi.

Harvemmin mitään mutanttihiuksia meikäläiseltä löytyy. Korkeintaan kaksihaaraisia. Tässä kesällä on nyt alkanut löytymään kaikenlaisia örmökkejä hiuksista. Se ei ole kivaa.
Harr
aniks
09.07.2005 16:14:01 (muokattu 09.07.2005 16:14:16)
Harvemmin mitään mutanttihiuksia meikäläiseltä löytyy. Korkeintaan kaksihaaraisia. Tässä kesällä on nyt alkanut löytymään kaikenlaisia örmökkejä hiuksista. Se on kivaa.
"muu" - lehmä
saha
09.07.2005 21:47:56
En ole kyllä koskaan päätuheroani kovin tarkkaan tutkinut. Voisi varmaan löytyä monennäköistä lonkeroa, sen verta ranggaa on hiusten harjaus. *krunts**kraak*
>-)))> #2
irc-kanava röydetty!
#kalapersoonat@IRCnet
Punttisika #5
KTR
09.07.2005 22:09:32
En ole kyllä koskaan päätuheroani kovin tarkkaan tutkinut. Voisi varmaan löytyä monennäköistä lonkeroa, sen verta ranggaa on hiusten harjaus. *krunts**kraak*

Ei niitä kannata harjata silleen "krunts kraak"tyyliin. Alotat harjaamisen sieltä latvoista ja etenet niiku tyveen päin, ei rasita niin paljon.
Jormaz
09.07.2005 23:07:55
Skidinä meni tukka silmille niin leikkasin otsatukan kynsisaksilla. Muistan juuri ja juuri, olin varmaan joku viis tai kuus. Jälki oli niin komeaa että jouduin korjausleikkaukseen.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
saha
09.07.2005 23:11:01
Ei niitä kannata harjata silleen "krunts kraak"tyyliin. Alotat harjaamisen sieltä latvoista ja etenet niiku tyveen päin, ei rasita niin paljon.

On muutenkin niin paksu tukka, että sama sitä on tuollain vähän karsia ja ohennella.
>-)))> #2
irc-kanava röydetty!
#kalapersoonat@IRCnet
Punttisika #5
Matjardo
18.08.2005 21:21:44
Isoveljeni rastoista löytyi tuossa vähän aikaa sitten erittäin hupaisa muodostuma. Kahden rastan päät olivat sulautuneet yhteen, eli siinä oli vain sellainen lenkki. Se on kyllä kumman näköinen =P..
Oli miten oli, mutta näin on!
zorro
18.08.2005 23:39:19
mullaki on ties miten haaroitunu.. mulla on tullu takatukkaan monta luonnon rastaa, ilmeisesti johtuen siitä että olen nukkunut takaraivo tyynyävasten.
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä. Suhteettomat toverit #6 IMIK #34
depe
19.08.2005 19:16:46
Isoveljeni rastoista löytyi tuossa vähän aikaa sitten erittäin hupaisa muodostuma. Kahden rastan päät olivat sulautuneet yhteen, eli siinä oli vain sellainen lenkki. Se on kyllä kumman näköinen =P..

Ei kai tuo nyt sentään ole mahdollista?
Eikös hius ole periaatteessa kuollutta "solukkoa"?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
kassper
19.08.2005 23:36:27 (muokattu 19.08.2005 23:37:13)

Ei kai tuo nyt sentään ole mahdollista?
Eikös hius ole periaatteessa kuollutta "solukkoa"?

Oletko koskaan miettiny, miten ne kaikki johdot on aina ihan v*tun solmussa siellä tv-tason tms. takana? :P Nojoo...

Mulla oli joskus mulletissa ihme pahkuloita. Olin ajatuksissani pyöritelly niitä koulussa tunneilla ja olivat sitten rastottuneet. Sitten joskus leikkasin ne pois, niin sieltä sisältä löyty esim. pyyhekumin puruja ja pölyä. Kummallista oli se.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)