Mikho89 19.06.2005 17:00:54 (muokattu 19.06.2005 17:01:33) | |
---|
mitenköhän noi tähän aiheeseen liittyi? |
Bassballs 20.06.2005 13:59:05 | |
---|
"Jotkut ihmiset tykkäävät ankeasta musiikista, josta tulee paska fiilis... ..minä en muuta kuuntelekaan" -Avaruuden Pelätty Prinssi |
Daunt 20.06.2005 14:56:23 | |
---|
Ibanez oli vielä mainitsematta? Mun käytössä PD7 hakkaa Digitech Bass Driverin. Molemmat löytyy. Ibanez on vielä siitä hauska, että siinä on overdrive tai distortion valittavissa. |
Jesus Muerte 20.06.2005 16:34:07 | |
---|
Ibanez oli vielä mainitsematta? Mun käytössä PD7 hakkaa Digitech Bass Driverin. Molemmat löytyy. Ibanez on vielä siitä hauska, että siinä on overdrive tai distortion valittavissa. Ipana saa minunkin ääneni. Monipuolinen ja suht edullinen kampe. Ainoa miinus on, että verkkovirta on lähes välttämättömyys. Ainakin minun kappaleessani on ilmennyt paristolla muutamia erikoisia on/off-kytkimeen liittyviä ongelmia. Samapa tuo, kun sitä sähköjohtoa näissä soittohommissa kuitenkin tarvitsee. Tsekkaa Impishin demo!
http://www.impish-band.com |
Daunt 21.06.2005 14:34:35 | |
---|
Ainoa miinus on, että verkkovirta on lähes välttämättömyys. Ainakin minun kappaleessani on ilmennyt paristolla muutamia erikoisia on/off-kytkimeen liittyviä ongelmia. Heh. Omani lopetti verkkovirralla toimimisen kokonaan. Hyvin toimii pattereilla. |
basistivol666 21.06.2005 14:55:33 | |
---|
SIIS: Edelliset yhteensattumat yhdistäen syntyy käyttökelvoton vehje ;) Allekirjoitan. |
lucbass 21.06.2005 15:23:42 | |
---|
Boss ODB-3 on ainakin moneen tarpeeseen venyvä monipuolinen ja tuohon budjettiisi kevyesti menevä värkki. Säätömahdollisuuksia on sata ja murina itselleni ainakin juuri sitä mitä hain aikoinani. komppaan god hates us all |
Quu 27.06.2005 17:04:06 | |
---|
T-Rex Bassjuice, yritin etsiä suomen hintaa (kitarapajasta), mutta en löytänyt. En siis ole pedaalia käyttänyt, mutta tuli vaan mieleen. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 400e/En tingi. |
Olli.M 27.06.2005 19:12:37 | |
---|
Nobels ODB-R. Saapi thomannilta tilattua vaikka sitä ei sieltä nettisivulta löydykkään. Tiedustelin asiaa joskus mutta löysinpä käytetyn. Muistaakseni hinta oli 79e. http://www.nobels.com/en/index.htm"(Kyllä, todennäköisesti soitan vähintään yhtä hyvin kuin entinen basistinne, ellei se ollut Lauri Porra tai Billy Sheehan)" -Wasara. |
hemmo 27.06.2005 19:14:43 | |
---|
Nobels ODB-R. Saapi thomannilta tilattua vaikka sitä ei sieltä nettisivulta löydykkään. Tiedustelin asiaa joskus mutta löysinpä käytetyn. Muistaakseni hinta oli 79e. http://www.nobels.com/en/index.htm Toi on kyllä ihan tavis munaton skitara särö. Munsta. Ei saa sekoittaa paaljon parempaan sbasso säröön. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
hemmo 27.06.2005 19:16:35 | |
---|
Ainakin minun kappaleessani on ilmennyt paristolla muutamia erikoisia on/off-kytkimeen liittyviä ongelmia. Samapa tuo, kun sitä sähköjohtoa näissä soittohommissa kuitenkin tarvitsee. Tuota, munsta kyseinen sbasso särö toimii yhtä hyvin tai huonosti oli sitten patteri tai muuntaja virtaa syöttämässä. Vikana on selvästikin se että kytkin on aikas paska (lähes kaikissa ToneLok-pedaaleissa). 8-= "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Olli.M 27.06.2005 19:16:54 (muokattu 27.06.2005 19:18:30) | |
---|
Juu siis nobelssin sivuilta ei saa linkkiä siihen ODB-R esittelyyn vaan sieltä pitää mennä products kohtaan ja sieltä sitten siihen ODB-R. Edit. Sori oli muuten kirjaimet väärin päin tossa. ODR-B oli se mitä tarkotin. "(Kyllä, todennäköisesti soitan vähintään yhtä hyvin kuin entinen basistinne, ellei se ollut Lauri Porra tai Billy Sheehan)" -Wasara. |
Nam. |
hemmo 27.06.2005 19:18:46 | |
---|
Juu siis nobelssin sivuilta ei saa linkkiä siihen ODB-R esittelyyn vaan sieltä pitää mennä products kohtaan ja sieltä sitten siihen ODB-R. ODB-R? ODR-B? ORB-D? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
hemmo 27.06.2005 19:20:13 | |
---|
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Olli.M 27.06.2005 19:21:54 | |
---|
Juu huomasin virheeni. Ei oikein juokse toi ajatus tuon juhannuksen jälkeen... Vielä kerran, tarkoitin siis nobels ODR-B pedaalia "(Kyllä, todennäköisesti soitan vähintään yhtä hyvin kuin entinen basistinne, ellei se ollut Lauri Porra tai Billy Sheehan)" -Wasara. |
Olli.M 27.06.2005 19:32:49 | |
---|
"(Kyllä, todennäköisesti soitan vähintään yhtä hyvin kuin entinen basistinne, ellei se ollut Lauri Porra tai Billy Sheehan)" -Wasara. |
Jesus Muerte 28.06.2005 08:11:07 | |
---|
Tuota, munsta kyseinen sbasso särö toimii yhtä hyvin tai huonosti oli sitten patteri tai muuntaja virtaa syöttämässä. Vikana on selvästikin se että kytkin on aikas paska (lähes kaikissa ToneLok-pedaaleissa). 8-= Jep, ei se kytkin palkintoja kerää. Omani kävi huollossakin, kun luulin että se stanan kytkin oli levinnyt. No samassa kunnossahan se sieltä takaisin tuli, jonka jälkeen huomasin, että verkkovirrallahan tuo toimii ihan ok. Outo juttu. Tsekkaa Impishin demo!
http://www.impish-band.com |
morimer 08.03.2006 15:34:10 | |
---|
Itselläni on tuo särötys hoidettu niin että bassonupin efektiloopissa on digitechin deathmetal pedaali. Kyllä, juuri se josta ei voi säätää särön määrää vaan se on aina täysillä. Loopissa ollessaan level vipu kuitenkin ajaa saman asian ja hyvin pörisee rankkaan metalliin. |
gaasig 09.03.2006 19:57:13 | |
---|
VOiko kitaraefektiä käyttää basson kanssa?? onko tästä haittaa joko vahvarille tai bassolle tai efektille? ONko mahdollista |