M.i.k.key 27.06.2005 12:56:15 | |
---|
Särömiesten huvittavuudesta puheenollen näin/kuuli pari päivää sitten telkuaa Teräbetonia. Orjattaren vetäsivät. Onks se jotain parodiaosastoo? Tavallaan... Pitäis tuntea vähän hevihistoriaa että tuo avautuu. Tsekkaas vaikka semmoinen bändi kuin Manowar! Mä lopetan nää hommat! |
Tankero 27.06.2005 13:13:41 | |
---|
Enää. Se sana on "enää." Mikä sana? |
Tankero 27.06.2005 13:16:51 | |
---|
Särömiesten huvittavuudesta puheenollen näin/kuuli pari päivää sitten telkuaa Teräbetonia. Orjattaren vetäsivät. Onks se jotain parodiaosastoo? Ollaan suunniteltu Orjatarta häävalssille pariksi. Sopis hyvin Akselin ja Elinan jälkeen. |
Mikä sana? No se >:/ |
Anonymous-jazz 27.06.2005 23:59:00 | |
---|
Ollaan suunniteltu Orjatarta häävalssille pariksi. Sopis hyvin Akselin ja Elinan jälkeen. Ei'kun sovituskynä heilumaan :D "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories conserning the attacs of September 11:th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty."
George W. |
Martso 28.06.2005 01:57:21 | |
---|
Mulla on oikeasti aika vaikea käsittää, minkä takia topit täällä Finkkuja arvostelee! Eikohän ne ole oman duuninsa hoitaneet aina hemmetin hyvin ja tyylikkäästi? Eikös vain? Hyvin soittavat yhteen ja ainaki kohtuu hyvin - okei, tää on mun mielipide. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
mack the knife 28.06.2005 02:05:37 | |
---|
Luin tuolta tanssijoiden palstoilta Kesäillan valssista, kun arvasin niiden kirjoittavan Sanista. Ei muka voi tanssia sitä musaa niillä tai näillä askelilla. Miksei muka? Normaalia biittiähän se oli siinä missä joku tavallinen Ilman munia tai vastaava. Se on vain se, että kun sinne tanssilavoille ei missään nimessä saa viedä mitään, mikä poikkeaa sata vuotta vanhasta perinteestä. Se särökitarako siinä rassas vai mikä, rummuista ainakin tuli niin selkeää juttua että varmaan voi tanssia. Mutta enhän mä siitä puolesta koskaan ole ymmärtänyt mitään muutenkaan, varmaan siinä joku mätti kun niin kovasti oli sanomista. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
Sertzo S 28.06.2005 09:04:13 | |
---|
Mulla on oikeasti aika vaikea käsittää, minkä takia topit täällä Finkkuja arvostelee! Eikohän ne ole oman duuninsa hoitaneet aina hemmetin hyvin ja tyylikkäästi? Eikös vain? Hyvin soittavat yhteen ja ainaki kohtuu hyvin - okei, tää on mun mielipide. Kato se on se kateus sellaista. |
Leikari 28.06.2005 10:01:20 (muokattu 28.06.2005 10:13:47) | |
---|
Sanin bändin sovitukset ja soitto sekä Sanin laulu olivat monta pykälää keskivertoa Tulisuudelma-ohjelman bändivierailijaa paremmalla tasolla. Ko. tilaisuudessa vaan kyseinen esiintyjä oli kuin UFOsta paikalle pudotettu - eihän se tanssikansa hyvän päälle ymmärrä. Danny oli niille aivan oikein - - ja enemmän olisin vahingoniloinen (joka lienee oli threadin avauksen tarkoitus ;-) Dannyn humppalinjasta - vaikka sanoikin "tyttöjen" hoitavan sen puolen. Alkaako Lipsaselta rahat loppua - ei lehtisaarelaiset lähde huvikseen landelle itikkaisia kesälavoja kiertämään. Särökitarasta vielä: väliin huomaa "humppabändeihinkin" eksyneen turhautuneita ja rokkialalla menestymättömiä wannna-be-tähtikitaristeja, joiden pitää vetää tyylittömiä sankarihevisooloja - - silloin kyllä monttu aukeaa ihmetyksestä eikä ihailusta niin lavalla kuin kotikatsomossa. Tyylikäs ja hillitty soolokitarointi sopii toki kotimaistyyliseen musaan. edit: vielä dannyn nettisivulta kesän ohjelmistosta: Danny Show on jo käsite tässä maassa ja Show-setti jyrää takuuvarmasti tunnelman .... jota nyt kesälavoilla " kevennetään" uudella osiolla jossa on mukana vähän rauhallisempia Danny-Hittejä. Kesäilloissa kuullaan mm. Kauan, Hiljainen kitara, valssiversio Delilah:sta jne. Tanssilavaväki saa myös aimo annoksen paritanssimusaa kun D'Voices lauleskelee valssit, tangot ja humpat illan kuluessa se, että Danny-showt olivat kova juttu ja elämys 60-luvulla kertoo osittain suomalaisen maaseudun tilasta 60-luvulla - - rispektit D:lle silti: oli yritystä & sen enempään ei varmasti rahkeita tässä maassa olisi ollutkaan - - vaan väljähtynyttähän D:n nykyinen kiertue entisiin aikoihin verrattuna on sekä itse D:n lauluääni jne. + mukana seuraava nimetön porukka. joopa joo |
turisija 28.06.2005 10:41:08 | |
---|
Siis se aikakoneen Sani, nimittäin tuossa juuri joikhasi kesäillan valssissa. Ihmeesti mummat ja papat vain jorasi popin tahtiin, mutta tavallisen irvokkaalta se touhu näytti. Hävettiköhän sitä itteänsä edes yhtään..? liekö samantasoinen ilmiö kuin, että hynnisen helga ja junkkarisen eki ois raumanmeren juhannuksen pää esiintyjiä, tietyn tyylistä musaa ilmeisen väärässä paikassa, musan hyvyydestä senkummemmin ottamatta kantaa... |
Rock n 28.06.2005 10:48:10 | |
---|
mack the knife kirjoitti ja ihmetteli Sanin saamasta kritiikistä tanssinetissä. Ja niin ihmettelen minäkin. Sanin esitys oli periaatteessa ihan samaa juttua kuin mitä nykyisin tanssilavoillakin soitettava perusiskelmäkin on. Poikkeuksena vaan se että se oli paljon paremmassa paketissa. Sanin esittämä musiikki oli helppoa tanssimusiikkia. Perusfoksiin verrattuna ainakin minä mielsin sen hiukan parillisille iskuille painotetun joka hiukan siirtää askellusta perusfoksiin verrattuna myöhäisemmälle, mutta näi hitaassa kompissa sen ei pitäisi haitata tanssimista millään lailla. Muuten iskutus oli tavallista tanssimista suosivaa ja kuuteen iskuun tanssiminen ei mielestäni pitäisi tuottaa mitään ongelmia. |
Garri Hunes 28.06.2005 11:03:08 | |
---|
Kato se on se kateus sellaista. no en kyllä voi sanoa että olen kateellinen keski-ikäisille ukoille! miksi niille Finkuille ei voi esittää kritiikkiä?sanotaan että ne on pitkän linjan ammattilaisia blaa blaa... sellaiseksi pääsee kun osaa raha-asiat. |
Garri Hunes 28.06.2005 11:04:37 | |
---|
Särökitarasta vielä: väliin huomaa "humppabändeihinkin" eksyneen turhautuneita ja rokkialalla menestymättömiä wannna-be-tähtikitaristeja, joiden pitää vetää tyylittömiä sankarihevisooloja - - silloin kyllä monttu aukeaa ihmetyksestä eikä ihailusta niin lavalla kuin kotikatsomossa. Tyylikäs ja hillitty soolokitarointi sopii toki kotimaistyyliseen musaan. suunnilleen tätä muuten tarkoitin |
Sertzo S 28.06.2005 11:36:05 | |
---|
no en kyllä voi sanoa että olen kateellinen keski-ikäisille ukoille! miksi niille Finkuille ei voi esittää kritiikkiä?sanotaan että ne on pitkän linjan ammattilaisia blaa blaa... sellaiseksi pääsee kun osaa raha-asiat. Miten vaan, mutta ne kärjekkäimmät, negatiivisimmat kommentit esim. Finkuista taitavat tulla sittenkin niiltä "mestareilta", jotka eivät ole lähelläkään sitä osaamisen tasoa mitä esim Finkut ovat - tai sitten olen väärässä. Hyvin ne jäbät tonttinsa hoitaa kaikin puolin, kun tanssi ja iskelmämusasta on kysymys. |
isojussi 28.06.2005 12:29:57 (muokattu 28.06.2005 12:30:35) | |
---|
...Hyvin ne jäbät tonttinsa hoitaa kaikin puolin, kun tanssi ja iskelmämusasta on kysymys. Ja komppia. Epäilijät käykööt kerran kuuntelemassa yhden niitten koko tanssikeikan - niinkuin minä tein vaimon vaatimuksesta. Kannatti mennä. Keikka oli kokolailla kuin hyvän tanssiorkesterin oppikirjasta. No, saman oon tehny esmes Souvareitten kohdalla (No silloin olin kyllä yhden hyvän kavereini juoppokuskina). Vaikutelma oli kokolailla päinvastainen. Ainoo, mikä ei ollu hanurista, oli haitarisaundi, kun sekin tais tulla Soltonista...;o) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 28.06.2005 12:31:48 | |
---|
....Normaalia biittiähän se oli siinä missä joku tavallinen Ilman munia tai vastaava... Juu juu, mutta hörökorvapoika puuttu! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
mack the knife 28.06.2005 12:40:25 | |
---|
Ainoo, mikä ei ollu hanurista, oli haitarisaundi, kun sekin tais tulla Soltonista...;o) Eikös se Jukka enää soita haitaria? Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
mack the knife 28.06.2005 12:41:07 | |
---|
Juu juu, mutta hörökorvapoika puuttu! Tuotapa meinasin just. Eihän se biitti kuulosta biitiltä, jos on vieraan näköinen esiintyjä. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
isojussi 28.06.2005 12:43:59 | |
---|
Eikös se Jukka enää soita haitaria? Voi olla. Aika ehkö kultaa muistot...:o) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
uruttaja 28.06.2005 12:50:43 | |
---|
Eikös se Jukka enää soita haitaria? Kylläpä se soittaa haitariakin ja Solttoneita. |