Meisseli 25.06.2005 22:09:03 | |
---|
Mr music hits? anybody? Päivän biisi: Lovin' spoonful: Do you believe in magic?
www.strangefruitband.net
www.must.fi |
-Aleksi- 25.06.2005 22:56:03 | |
---|
Bee Gees - Staying alive :D |
Fukker 26.06.2005 00:20:59 | |
---|
Dingo. Tykkäsin silloin dingomanian aikana 80-luvulla heistä koska niillä oli oikeesti ihan hyviä piisejä. Ei se uus sinkkukaan nyt aivan umpisurkea ole. Olis Neuman saanu vaan julkaista soolosinkkunaan sen. |
Speak Of The Devil 26.06.2005 00:36:35 | |
---|
Kirka ja David Hasselhoff :P |
sipponen 26.06.2005 10:29:55 | |
---|
Oasis, aika paha. |
notkea rotta 26.06.2005 12:41:04 | |
---|
No mut hei aatelkaas tätä:Backstreet boys,Westlife,Five ja Ronan Keating.Noita on tullu joskus 8 vuotiaana kuunneltua.Tää on jo aika paha,eikö? Ja enää en kyllä noita kuuntele.Sen verran hirveetä se on. noniinno...joo |
Sunna 26.06.2005 13:08:18 | |
---|
No Spice Girlssistä tykkäsin ala-asteella... Ja Rasmuksesta joskus seiskalla. voi mua. Mut kyl mä hyvääki musaa kuuntelin. Badding oli musta jo penskana kova:) Beat on the brat with a baseball bat! Oh yeah! |
S3nsei 26.06.2005 15:43:30 | |
---|
Mä veikkaan et oon ehkä noloin...mut joo Michael Jacksonii joskus pienenä tullu kuunneltuu ^^ The only way to play is with ESP |
Sir Härö 26.06.2005 15:54:53 | |
---|
N.Y.C.C. Ressu Redford 666 Siinä ovat menneen ajan syntini. Pohjoistuuli on aina pirun kylmä, riippumatta siitä, mistä suunnasta se puhaltaa. |
Mikaelo 26.06.2005 16:28:14 | |
---|
Noloimpia tähän mennessä, varaukset artisteihin otettu siis nopeusjärjestyksessä. Pick a winner, voittajalle mainetta! Zorro: backstreet boys Oka: Hanson Lähikauppias: Roxette Mikaelo: Bogart Co Progressor: Rednex Progressor: Rick Astley Gandar: Dr.Bombay ritchie: Lou Bega psj: Solid Base Armadillo: Ace of Base porta: Bad Boys Blue Crimsonking: Scooter pira: Dj bobo Veikko: Mikko Alatalo slipkorn Mr.President Cvalda: Captain Jack JTS: Marky Mark Flow: 2Unlimited Rakkikoira: New kids on the block ten: Neon2 Nolte: Cliff Richards Stradlin: XL5 Wk: Scatman notkea rotta: Westlife härö: N.Y.C.C |
Hohhoijaa 26.06.2005 16:29:05 | |
---|
Zorro: backstreet boys Oka: Hanson Lähikauppias: Roxette Mikaelo: Bogart Co Progressor: Rednex Progressor: Rick Astley Gandar: Dr.Bombay ritchie: Lou Bega psj: Solid Base Armadillo: Ace of Base porta: Bad Boys Blue Crimsonking: Scooter pira: Dj bobo Veikko: Mikko Alatalo slipkorn Mr.President Cvalda: Captain Jack JTS: Marky Mark Flow: 2Unlimited Rakkikoira: New kids on the block ten: Neon2 Nolte: Cliff Richards Stradlin: XL5 Wk: Scatman notkea rotta: Westlife härö: N.Y.C.C Hohhoijaa: Bomfunk MC's THV-klubi #13 |
Planetist 26.06.2005 16:31:59 | |
---|
Mä veikkaan et oon ehkä noloin...mut joo Michael Jacksonii joskus pienenä tullu kuunneltuu ^^ Pah, Michael Jacksonhän on hyvä. |
R.Syke 26.06.2005 22:58:27 (muokattu 26.06.2005 22:59:59) | |
---|
Pink Floyd? (hymiö) -Toki sen niminen PF:lläkin löytyy, mutta tarkoitan tätä imelää Rednexin juttua :) about vuodelta 95' bg kas kun joutunut soittaan joskus... |
spede from hell 27.06.2005 03:43:02 | |
---|
Noooo.. sen verran pliisuja ois meikäläisen esimerkit, että en niitä nyt listaa tässä. Tai sitten en tosiaankaan kehtaa kertoa niitä.. joo, mutta kaivakaapahan omat luurangot kaapeista! Kissiä häpesin, mutta aikuistuin ja häpeäminen loppui. Tykkään siitä taas, vaikken aio kotiini yhtään levyä hommatakaan. Ei se sentään niin hyvä ole!!! ThickFinger |
leka 27.06.2005 03:46:25 | |
---|
miksi pitäisi hävetä? kai sitä ihminen saa olla nuori ja naiivi? JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
McNulty 27.06.2005 10:31:06 (muokattu 27.06.2005 10:31:30) | |
---|
Sabrina :) Zorro: backstreet boys Oka: Hanson Lähikauppias: Roxette Mikaelo: Bogart Co Progressor: Rednex Progressor: Rick Astley Gandar: Dr.Bombay ritchie: Lou Bega psj: Solid Base Armadillo: Ace of Base porta: Bad Boys Blue Crimsonking: Scooter pira: Dj bobo Veikko: Mikko Alatalo slipkorn Mr.President Cvalda: Captain Jack JTS: Marky Mark Flow: 2Unlimited Rakkikoira: New kids on the block ten: Neon2 Nolte: Cliff Richards Stradlin: XL5 Wk: Scatman notkea rotta: Westlife härö: N.Y.C.C Hohhoijaa: Bomfunk MC's Bonecrusher: Sabrina "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
shcircus 27.06.2005 11:07:33 | |
---|
New Kids On The Block on jo aika paha. Ala-asteella kaikki tytöt aina kuunteli NKOTB:ia :). Step by step.. onhan täälä kohtalotovereita. NKOTB:n lisäksi whitesnake ja iron maiden. hyi olkoon. olkoonkin että whitesnakella on se yks biisi missä se riffi kuulostaa vieläkin hyvältä. "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
zippiz 27.06.2005 11:28:30 | |
---|
No just tota perussettii mitä on tullu jo aiemminkin tässä... Eli spice girlsit ym.... ~LeVoTtOmAt JaLaT~ |
Bulk 27.06.2005 15:55:13 | |
---|
Tässä teille luu kurkkuun hä hää.. sanonko, no en sano, no sanon.. Kake Randelin Voi ristus tuosta ei pahemmaksi pane enää ite pirukaan :-) huh huh kyllä otti koville tuo tunnustus. |
Tässä teille luu kurkkuun hä hää.. sanonko, no en sano, no sanon.. Kake Randelin Voi ristus tuosta ei pahemmaksi pane enää ite pirukaan :-) huh huh kyllä otti koville tuo tunnustus. Ei helevetti. Tuo pesee kyllä jopa minun Cliff Richardinikin. :) En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |