plööh 10.06.2005 10:02:46 | |
---|
mohawks "CHAMP" |
J.Ahonen 10.06.2005 15:22:36 | |
---|
Täytynee tuosta nyacinista mainita, että olen kerran kaverilla hieman kuullut kahvikupposen ääressä, joten suositelemaan en mene, aika hyvältä se silloin kuulosti. |
mullet3000 15.06.2005 00:47:28 (muokattu 15.06.2005 11:02:05) | |
---|
Kokeiles sellasta kotimaista ku : Calypso king and the soul investigators. Törkeen hyvä livenä. EDIT: Niilt tulee kohta levy Nicole Willisin kans, sinkku ulkona jo, kaks ekaa levyä on instrumentaaleja - freesi aamukeesi - |
ejhfi 21.06.2005 06:55:41 | |
---|
Hansson & Karlsson ja tietysti sitten myös Nieminen & Litmanen En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Clef 21.06.2005 09:01:38 (muokattu 21.06.2005 09:02:06) | |
---|
Hansson & Karlsson ja tietysti sitten myös Nieminen & Litmanen Kumpaakaan en kyllä ainakaan minä pidä "guruna", jos vaikkapa noihin alkuviesteissä mainittuihin verrataan. Sellaista yhden lickin puksuttamista, joka toimii ehkä joillekin livenä, mutta ei ainakaan levyltä jaksa kuunnella. IMHOMUNSTA |
Jimmy Mcgriff : electric funk kopsahti tänään postiluukusta. samoin Billy Preston: Billys bag. Aiemmin tuli myös Larry Young: Unity. Jimmy Mcgriff on kyllä loistava. ehkä musa tyyli miellytti eniten ja kokoonpano hyvin samantyyppinen kuin omallakin bändilläni. Tää on tyyliltään ehkä eniten sitä mitä haeskelin. Larry youngin Unity kolahti kanssa hyvin. Aivan loistava levy. Billys bag on ihan jees ensi kuulemalta. Kokonaisuudessaan tyytyväinen pakettiin. Kiitos vinkeistä. Ei auta muuta kuin hankkia lisää, nälkä on kova. Jack Mcduffia varmaan seuraavaksi jne. Anteeksi, mutta käynkö mä useinkin täällä? |
J.Ahonen 28.06.2005 10:32:51 | |
---|
Jimmy Smith : A new sound a new star Joku tuollainen levy tarttui kirjastosta mukaan, menoa vuodelta -56, en tiennyt että tuollaisia soundeja on osattu edes hyödyntää viellä tuolloin. Jos Hammond maistuu, niin tämä levy! Osaisiko joku suositella jotain Wes Montgomeryn ja Smithin yhteistä menoa, voisi toimia omalla kohdalla. |
Kuha 28.06.2005 20:23:27 | |
---|
Osaisiko joku suositella jotain Wes Montgomeryn ja Smithin yhteistä menoa, voisi toimia omalla kohdalla. The Dynamic Duo ja Further Adventures of Jimmy and Wes on ainakin hyviä. Samoja biisejä on kokoelmilla, esim. Verve Silver Collection ja tupla-cd Impressions. Muistakaa venytellä. |
Aivokalvo 04.07.2005 15:25:17 | |
---|
Kumpaakaan en kyllä ainakaan minä pidä "guruna", jos vaikkapa noihin alkuviesteissä mainittuihin verrataan. Sellaista yhden lickin puksuttamista, joka toimii ehkä joillekin livenä, mutta ei ainakaan levyltä jaksa kuunnella. Tämäpä outo mielipide...! Hammond-uruista puhuttaessa ei ainakaan minulle pääasia ole ne nopeat skaalat vaan se tunne. Sami Nieminen ainakin saa hammondinsa laulamaan (myös vain "sen yhden sävelen") siihen malliin, että guru-nimitys sopii häneen jos kehen kuin nyrkki silmään. Parhaiten fiilinki ja tekniikka yhdistyy kuitenkin Jukka Gustavsonissa. Tutustukaapa vaikka "Between fire and ice"-plättyyn. Kadonnut kissanraiskaaja löytyi viimein - OLI OLLUT VIIKON KATEISSA. |