Hämy 22.06.2005 16:52:12 | |
---|
Sanokaapa joku hyvä ja helppokäyttöinen musiikin teko-ohjelma millä voisi säveltää jne jne |
Mark-Ken 22.06.2005 17:01:28 | |
---|
Hanki ensin oma-aloitteisuutta ja katso Musiikinteko-ohjelmia -topic. |
lindo 22.06.2005 17:45:57 | |
---|
... musiikin teko-ohjelma millä voisi säveltää jne jne Sävelletäänkö nykyään jo ohjelmalla? :O Kyllä sävellys syntyy päässä ja jollain soittimella ... paitsi "darudet" ;) I don't belive anything, if i don't see it first |
projekti 22.06.2005 17:57:20 | |
---|
Olishan se kätevää kun olis ohjelma joka tekee biisit alusta loppuun kun antaa vain suuntaa-antavat ohjeet, mitä laitetaan tulemaan: kertakäyttödiskojumputusta/ikivihreitä klassikoita/ainoastaan kultalevyrajan ylittäviä hittejä... Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
Slemmu 22.06.2005 18:07:17 | |
---|
Olishan se kätevää kun olis ohjelma joka tekee biisit alusta loppuun kun antaa vain suuntaa-antavat ohjeet, mitä laitetaan tulemaan: kertakäyttödiskojumputusta/ikivihreitä klassikoita/ainoastaan kultalevyrajan ylittäviä hittejä... Hehe... eikös Band-in-a-Box kykene tähän? Varmaan tosi killeri matskua. http://www.pgmusic.com/bandbox.htm Ite ku tekee, ni tulee parempi! |
Wk 22.06.2005 18:10:45 | |
---|
Dance eJay, siinähän oli niitä valmiita sampleja ja komppeja ja eri määrä tähtiä kerto mitkä niistä sopi keskenään yhteen. Tosi taiteellista :D WK |
t-termiitti 23.06.2005 15:43:33 | |
---|
Sävelletäänkö nykyään jo ohjelmalla? :O Kyllä sävellys syntyy päässä ja jollain soittimella ... paitsi "darudet" ;) ei kai sillä soittimella sävelletä sen enempää kuin ohjelmillakaan, itseasiassa itsestään sävelmää tuottava soitin on mahdottomampi ajatuksena kuin ohjelma joka säveltää itse. (googlella) löytyy ohjelmia, jotka enemmän tai vähemmän satunnaisesti "säveltävät" melodioita.. (niitä voi sitten käyttää vaikka idealähteenä, tms.). Itsepäs saivartelun aloitit! ;) Minusta vain ohjelma, nuottipaperi ja soitin ovat täysin samassa asemassa säveltämisen suhteen... |
lion 26.06.2005 21:28:33 | |
---|
Sävelletäänkö nykyään jo ohjelmalla? :O Kyllä sävellys syntyy päässä ja jollain soittimella ... paitsi "darudet" ;) Kyllä siihen "daruden" tekemiseen tarvitaan sävellystaitoa ihan samalla tavalla kun jonkun rokkibiisin vääntämiseen kitaralla. Mun mielestä tästä on turha kinata. Olen itse molempien koulukuntien edustaja, eli yhdistän mielelläni konejuttuja ja livesoittimia. Ei sita hiekkamyrskyäkään oo tehty millään vitun e-jaylla. Ja sitäpaitti salovaara on kova jätkä. - Li'oN pop pop pop - kornipop kuplii kattilassa |
hieman off-ropic: Löytyisikö mistään mitään ohjelmaa, jolla voisi monitoroida mp3/wav-tiedoston EQ:ta, siis että näkisin mitä taajuuksia on ja minkä verran. Winampistahan nyt näkee 60hz-16khz väliltä jotenkin, mutta oisko mitään ammattimaisempaa ohjelmaa :D WK |