bodomreaper 26.06.2005 14:16:42 | |
---|
Tuollasen oon aatellu ostaa.Kiinnoistais tietää et lähteekö siitä yhtä hyvät säröt ku isommista Cubeista? HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
bodomreaper 26.06.2005 14:59:51 | |
---|
Vastakkaa nyt joku. HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
la m quina 26.06.2005 15:01:51 | |
---|
Kärsivällisyyttä! |
Miikathebest 26.06.2005 15:03:16 | |
---|
Tuollasen oon aatellu ostaa.Kiinnoistais tietää et lähteekö siitä yhtä hyvät säröt ku isommista Cubeista? Samat COSM-vahvistinmallinnokset niissä on. Säröt on ihan samat, mutta kuultavaan soundiin vaikuttaa tietysti moni muukin seikka. |
PoLFus 26.06.2005 15:12:04 | |
---|
Eihän tuo millään treeneihin riitä, mut kotisoitteluun mainio. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
bodomreaper 26.06.2005 15:39:07 | |
---|
Eihän tuo millään treeneihin riitä, mut kotisoitteluun mainio. No kotisoitteluun sitä oon ostamassa. Onko ne säröt tarpeeks hyvät jos soittelee metallia? HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
la m quina 26.06.2005 15:45:22 | |
---|
Onko ne säröt tarpeeks hyvät jos soittelee metallia? on |
bodomreaper 26.06.2005 15:50:46 | |
---|
on Kiitos vastauksesta.Pitää käydä testaamassa jossakin. Mutta voitte vielä kertoa laitteesta jos olette itse kokeilleet/omistatte kyseisen laitteen. HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
Spinal 26.06.2005 16:11:28 | |
---|
Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä... |
NoCo 26.06.2005 16:16:57 | |
---|
Kotikäyttöön tuo on kiva, hiljaisilla volumeilla. Ulkonakin pärjää. Tukeva laatikko, kivat efektit tai reverb on ainoa mitä käytän. Kyllä säröjä riittää, ei välttämättä tarvitse olla tehokkaimmat humbuckerit niin surisee mukavasti. Kyl mä suosittelen, ei sillä taida olla vastustajia tuossa paristosarjassa. N.C. |
Spinal 26.06.2005 16:25:00 (muokattu 26.06.2005 16:26:28) | |
---|
Mitenhän Cube15:n laita kun näyttää saavan Thomannilta samaan hintaan kuin MicroCubenkin (99e)? Onko juurikaan muuta eroa kuin tehon määrä ja tässä näyttäisi olevan overdrive ja distortion? E: Harmittaa nimittäin ihan mielettömästi kun ostin Harley Bentonin... Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä... |
Hohhoijaa 26.06.2005 16:33:50 (muokattu 26.06.2005 16:33:55) | |
---|
Mitenhän Cube15:n laita kun näyttää saavan Thomannilta samaan hintaan kuin MicroCubenkin (99e)? Onko juurikaan muuta eroa kuin tehon määrä ja tässä näyttäisi olevan overdrive ja distortion? E: Harmittaa nimittäin ihan mielettömästi kun ostin Harley Bentonin... Microcube toimii pattereilla. THV-klubi #13 |
elbowski 26.06.2005 17:02:15 | |
---|
Microcube toimii pattereilla. Joo, ja siinä on efektejä ja kliinejä mallinnuksia. IMO Micro hakkaa viidentoista 10-0. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Kimmo72 26.06.2005 18:01:49 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
Super-Jari 26.06.2005 18:07:47 | |
---|
No kotisoitteluun sitä oon ostamassa. Onko ne säröt tarpeeks hyvät jos soittelee metallia? Kotisoitteluun tosi mainio vekotin. Metallit irtooa death metallista meideniin. Efektejä en juurikaan käytä. Ehkä jotain delayta jos puhtaalla soittelen humppaa. Osta osta osta. Halpa ja hyvä. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
NoCo 26.06.2005 19:40:52 | |
---|
Microcube toimii pattereilla. Siis myös pattereilla, muuntaja tulee mukaan. Ei siitä isolla äänellä mättöä tule, kajari ei ole montaa senttiä halkaisija. Se vaan on kätevä ottaa mukaan. Jos ei tarvetta kuljettaa mökille tms niin ehkä sitten se isompi versio. 30:stä kokeilin kerran ja sekin oli kiva. N.C. |
Wahi 26.06.2005 20:19:42 | |
---|
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
efunkelist 26.06.2005 21:21:06 | |
---|
Treenit voi ihan hyvin vetää microcubella jos treeniksellä on PA. tökkää microcuben pöytään kiinni, tai vaikka aktiivikaiuttimeen tai pöllii basistin combon tuomaan sitä lisävolaa. Aivan oivallinen laite satasella. Siinä on hinta/hupi kohdallaan. Tuossa on mielestäni hupia 300€ edestä melkeinpä! Muutamat kelpo vahvistinmallinnukset, defaultit efektit joilla leikkiä, demoäänitykseen sopivat toiminnot, treenivahvistin kotiin joka soi tarpeeksi ja on KOMPAKTI jotta sen voi ottaa mukaan ja toimii jopa paristoilla tarvittaessa kaiken kukkuraksi. microcube rokkaa |
sihvoh 26.06.2005 23:41:58 (muokattu 26.06.2005 23:49:19) | |
---|
...microcube rokkaa Komppaan... itse hommasin moisen jokunen päivä sitten, ja kyllä on rahalle (100 EUR) vastinetta tuossa vahvarissa. Tällä hetkellä tämä on ehdottomasti paras pieni vahvistin. Se paristotoiminto on erittäin hauska lisuke. Otat vaan micro cuben ja pienen MP3-soittimen mukaan. Lataat taustoja MP3-soittimeen, soitin kiinni cubeen ja eikun kaupungille soittelemaan... Sitä paitsi nuo soundit on tosiaankin niin hyvät kuin tällä(kin) foorumilla on kehuttu. Efektejä ja mallinnoksia on juuri sopiva määrä ja ne toimivat hyvin. Jos tarvitsee enemmän möykkää, niin ei muuta kuin kiinni PA-systeemiin ja taas rokkaa... Loistava peli!!! I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Onko joku koittanut tuota erillisellä kaiuttimella? Ei siis PA:n kautta, vaan kitarakaappiin. Tuo oma kun alkaa piereskelemään lujempaa tykittäessä. Mun ois tarkotus tossa joskus repiä piuha refleksiaukosta ulos, kolvata siihen jakki ja liittää 4x12" mööpeliin ihan kokeilumielessä. Saa nähdä josko saan vaan aikaseksi mitään ikinä. Kellään tietoa impedansseista? "What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father |