Aihe: Mod-plug Tracker
1
Fortune
27.06.2005 09:30:23
Onko muilla kokemuksia tästä ?
Itse tehen tällä rummut sekä tarvittavat syntikka viritelmät , vaikka ovatkin kovin aneemiset äänet mutta kyllä niillä BM on mennyt ihan kivasti , suosittelen kaikille sen helppouden kannalta.

http://www.modplug.com/

Kyllähän tuo tuttu ohjelma on, aikoinaan kun teki Scream Trackerilla ja Impulse Trackerilla (oi niitä aikoja!) musiikkia, oli Win-ympäristöön siirtyessä tuo sitten seuraava askel.

Ihan vänkä ohjelma ja kun käyttö on samanlaista kuin trackereissa ennenkin, itse sain nopeasti sillä jälkeä aikaan.

Hyvät samplet jos hommaa ja jaksaa nuotti nuotilta velocityn ja muiden kanssa kikkailla, niin aika hyvää jälkeä saa. Hyvä ja ilmainen, mutta jollei ole kokemusta trackereista, niin voi olla vähän outo. Varsinkin jos on tottunut uudempiin ihmetyksiin ja kaikenmaailman midiviritelmiin :)
Päivitin kotisivuni.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
LassiÖ
27.06.2005 16:01:52
Itse hankin Skale-trackerin kun tuo oli liian monimutkanen opetella fasttrackerin jälkeen.
IMIK #26 kalamies#17 >-)))>
Mrezzye
29.06.2005 10:26:13

Ihan hyvä träkkeri. Itse siirryin käyttämään rumpujen teossa Acoustica Beatcraft -ohjelmaa. Triolit on ihan älyttömän paljon helpompi tehdä.
Jea, rait! Vhat evö...
Eddie
29.06.2005 23:15:23 (muokattu 29.06.2005 23:16:46)

Itse hankin Skale-trackerin kun tuo oli liian monimutkanen opetella fasttrackerin jälkeen.

Modplug Trackeriähän voi käyttää myös Fast Trackerin komennoilla eli mitään uutta ohjelmassa ei vanhaan kunnon FT 2:een verrattuna juurikaan ole. Kyllä itsekin aluksi Modplugia hiukan ouduksuin, kun jouduin FT2:sta siihen vaihtamaan, mutta äkkiä opin talon tavoille.
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)