Niskamies 26.06.2005 22:14:22 (muokattu 26.06.2005 22:23:33) | |
---|
Onkos porukoilla ollut noita stilt telineitä? Olisi tomiständin osto edessä, ja levytukussa muistaakseni oli tollanen stilt tuplatomiständi: http://www.tama.com/history/history_detail.asp?i=102 Onkos kenelläkään noista pitkäaikaista kokemusta? Mulla ei ole kuin näistä uudemmista Roadprosta, ja ne ovat ainakin hyviä. Noissa stilteissä kiinnostaa toi kallistussysteemi. Yhtä ständiä hipelöin, ja se vaikutti helkutin hyvältä. Ja onkos noi Stiltit titan-sarjaa? Netissä olen törmännyt nimitykseen "titan stilt"-series. EDIT: Toi linkin teline on väärä, mua siis kiinnostaa tämä, eli HTW99: http://theguitarfactory.com/itempag … _HTW99&mfgr=tama&sku=htw99# Tuolla sivulla sanotaan tätä "titan stilt"-telineeksi. Oliko se siis yksi Taman telinesarjoista, kuten Titan ja Roadpro? Virallisesti semi-pro! |
hyperhamsteri 26.06.2005 22:24:12 | |
---|
Ohhoh! Siinäpä vasta ihmeellisiä telineitä. Ei kyllä mun silmää oikein miellytä.. helposti |
jazzmies 26.06.2005 22:26:28 | |
---|
Työpaikallani on paljon 90-luvun alun Stiltejä. Kaikista kierteet spiraalina ruuveissa. Mitä ihmettä tapahtui Taman insinööreille tuolloin, koska kasari-Tamoja ei saa rikki millään. Toivotaan että laatu on taas kohdallansa. |
Niskamies 26.06.2005 22:33:05 | |
---|
Työpaikallani on paljon 90-luvun alun Stiltejä. Kaikista kierteet spiraalina ruuveissa. Mitä ihmettä tapahtui Taman insinööreille tuolloin, koska kasari-Tamoja ei saa rikki millään. Toivotaan että laatu on taas kohdallansa. Rupesi pelottamaan. Ddrum54:lla on yksi stiltti ollut pari vuotta käytössä, ja se vaikutti kaikin puolin buenolta. Pitää vähän neuvotella levytukun myyjien kanssa ja katsoa jos ne keksisi sille hyvän hinnan. Virallisesti semi-pro! |
mulla on kaksi kappaletta noita missä se puomi on teleskoopilla varustettu eli niitä mitä lerssi ulrikkikin käyttää ja voin sanoo että pitää pystyssä pellin kun pellin Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
pehmo 27.06.2005 12:57:36 | |
---|
Eikös kierteitä voi uusia kierrepakalla? kids on the streets |
fox 27.06.2005 13:53:35 | |
---|
Työpaikallani on paljon 90-luvun alun Stiltejä. Kaikista kierteet spiraalina ruuveissa. Mitä ihmettä tapahtui Taman insinööreille tuolloin, koska kasari-Tamoja ei saa rikki millään. Toivotaan että laatu on taas kohdallansa. Jos oli huono batchi? Nimittäin mulla oli jotain -92 TitanStiltti, jonka mielen-häiriössä myin, sillä julman kokosella vastapainolla vielä.. Oli hyvä ja erittäin "road-worthy" se. Eikä noissa muissakaan Tamoissa mitään moitoksen sanaa.. Mutta on kyllä tosiasia, ettei joillakin kestä kun 90 cm pätkä ratakiskoo.. =) |
Niskamies 27.06.2005 13:57:16 | |
---|
Jos oli huono batchi? Nimittäin mulla oli jotain -92 TitanStiltti, jonka mielen-häiriössä myin, sillä julman kokosella vastapainolla vielä.. Oli hyvä ja erittäin "road-worthy" se. Eikä noissa muissakaan Tamoissa mitään moitoksen sanaa.. Mutta on kyllä tosiasia, ettei joillakin kestä kun 90 cm pätkä ratakiskoo.. =) Eli ne ovat siis Titaneja? Tai siis titan stilttejä:) Huomenna levytukkuun kattomaan telinettä, jos vielä olisi se stiltti siellä. Virallisesti semi-pro! |
fox 27.06.2005 15:36:08 | |
---|
Eli ne ovat siis Titaneja? Tai siis titan stilttejä:) Huomenna levytukkuun kattomaan telinettä, jos vielä olisi se stiltti siellä. Niin mä muistasin, että Titan-sarjaa olivat.. Ja katto nyt varoks ne kierteetkin, jos niissä on ollu sitte huonompaa laatua, tai vaikka vaan huono batchi. Onkos tuolla sarjalla niin paljoa väliä, vaikka olsivat Roadproota.. :) Mulla on itellä sulassa sekasotkussa Titania, Roadproota, Beverlyä, Premaria ym.. |
hollmi-5 27.06.2005 17:10:52 | |
---|
Stilttejä oli myös Titania halvemmassa sarjassa. 90-luvulla ostin yhdet uudet Rockstar DX-rummut, joiden mukana tuli Stilttejä. Itse Stilt-ominaisuutta en ole ymmärtänyt. Tama yritti jotakin voiman suuntautumisesta iskunsuuntaan -blaablaata esitteessään selittää. Vankka ja oikea mielipiteeni on: ihan turha ominaisuus ;-) Mika Hollström |
jazzmies 27.06.2005 17:15:03 | |
---|
Vankka ja oikea mielipiteeni on: ihan turha ominaisuus ;-) Samoilla linjoilla olen. Ja kun katsoo Taman esitteitä kymmenen vuoden takaa, ovat telineet vinossa kuin pajut myrskytuulella. Ei voi epäonnistua enempää laadun myynnissä. Lähes rumempia kuin Peaveyn rummut, mutta makuasioistahaan (ei) voi kiistellä... |
J.Newkid 27.06.2005 17:42:11 | |
---|
Mullon yks stiltti teleskooppi puomi ständi, ei sitä mikään paljoo heiluttele, se on mun makuun jopa liian stydi. Kasarin Pekan vanha =) Stilt tomi ständin ostasin heti, jos tarttis sellasen. Siihen tarkotukseen ehdoton valinta. ____Dave Lombardo___
Kovin |
Niskamies 27.06.2005 18:11:45 | |
---|
Vankka ja oikea mielipiteeni on: ihan turha ominaisuus ;-) Mun mielestä toi on ihan kätevä ominaisuus tuplatomiständiin johon tulee kaksi etutomia. Saa tomit aseteltua paremmin, ja ständi on paljon vakaampi kallistettuna kun paino kohdistuu niin paljon sille yhdelle jalalle. Mutta saa nähä mitä huomenna tulee mukaan. Virallisesti semi-pro! |
fox 27.06.2005 20:22:00 | |
---|
Mun mielestä toi on ihan kätevä ominaisuus tuplatomiständiin johon tulee kaksi etutomia. Saa tomit aseteltua paremmin, ja ständi on paljon vakaampi kallistettuna kun paino kohdistuu niin paljon sille yhdelle jalalle. Mutta saa nähä mitä huomenna tulee mukaan. Eihän se herran tähen vakaampi ole, mutta saa mukavammin aseteltua settiin, sehän tuon stilt-ominaisuuden perimmäinen idea oli.. Ei se kallistus sentään fysiikan lakeja kumoo.. =) Kyllä tasajalkanen on mielestäni tukeva, vallankin jos on pitkät tupla"koivet"... Stilttiä lähinnä kaipailen vieläkin tuossa oikeella kädellä, kun on vaanhaan kasarityyliin siinä lattiatomit ja isot Rotot.. Tahtoo tavan pystypuomiständi olla vähän etäällä, siis pelti.. |
ddrum54 27.06.2005 20:32:11 | |
---|
Stilttejä oli myös Titania halvemmassa sarjassa. 90-luvulla ostin yhdet uudet Rockstar DX-rummut, joiden mukana tuli Stilttejä. Itse Stilt-ominaisuutta en ole ymmärtänyt. Tama yritti jotakin voiman suuntautumisesta iskunsuuntaan -blaablaata esitteessään selittää. Vankka ja oikea mielipiteeni on: ihan turha ominaisuus ;-) Se on kyllä ihan hyvä, jos on tuplabasari. Ei tarvi yrittää änkeä sitä ständiä basareitten alle. Sillä tiltillä saa tomit lähelle. Voiman suuntautumisen voi jokainen Jedi itsekseen päätellä. Vankka ja oikea, kokemukseen perustuva mielipiteeni on: kätevä ominaisuus, jos haluat roinat lähelle, kuten kokeneilla rumpaleilla. ; ) 2`n 4 |
Dr.Rubber 27.06.2005 20:58:03 | |
---|
Työpaikallani on paljon 90-luvun alun Stiltejä. Kaikista kierteet spiraalina ruuveissa. Mitä ihmettä tapahtui Taman insinööreille tuolloin, koska kasari-Tamoja ei saa rikki millään. Toivotaan että laatu on taas kohdallansa. Mulla on muuten ittelläni olevista stilteistä ihan samanlaisia kokemuksia. Kierteitä on uusittu urakalla. Eli kierteet ko. tavarassa on aivan aunarista. Ja se on sitten: Tärbä-tärbä-kosh! ja nukkumaan.
- ÄM
17.02.2005 23:37:39 |
mr_b 27.06.2005 23:36:15 | |
---|
Olisi muuten mainion näköistä jos olisi koko setillinen noita telineitä ja jokainen olisi vinossa samaan suuntaan, esim. oikealle tai vasemmalle. I wanna walk up the side of the mountain, I wanna walk down the other side of the mountain, I wanna swim in the river, lay in the sun, I wanna try to be nice to everyone. |
miän vain 27.06.2005 23:43:17 | |
---|
Stiltti pitää olla niin, että ständi sojottaa yleisöön päin ja puomilla tuodaan sitten kohde lähemmäs lyöjää. Sillein, että näyttää pienempi kuin -merkiltä, jota tänne ei saa kirjoittaa, kun foorumi luulee sitä haxxor-koodiksi. Vain siten aseteltuna stilt näyttää riittävän kasarilta. |
Niskamies 27.06.2005 23:45:30 | |
---|
Stiltti pitää olla niin, että ständi sojottaa yleisöön päin ja puomilla tuodaan sitten kohde lähemmäs lyöjää. Sillein, että näyttää pienempi kuin -merkiltä, jota tänne ei saa kirjoittaa, kun foorumi luulee sitä haxxor-koodiksi. Vain siten aseteltuna stilt näyttää riittävän kasarilta. Pistäppä linkkiä. Hohhoh, komea asettelu: http://www.tama.com/history/history_detail.asp?i=82 Virallisesti semi-pro! |
Youni 28.06.2005 01:07:42 | |
---|
Pistäppä linkkiä. Hohhoh, komea asettelu: http://www.tama.com/history/history_detail.asp?i=82 Tuota katsoessani huomaan, että peltien asettelu noissa kuvissa on ainakin minulle surkea. Ei noita osaisi soittaa. Ja sitäpaitsi samanlaisen saa aikaan normaaleillakin ständeillä. Eli ihan kiva jos tykkää... Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |