Aihe: Ennen kuolemaani haluan:
1 2
jjussila
20.06.2005 21:05:06
Taatusti haluan! Mä nimittäin rakastan kaikkea kornia ja kamalaa. Tosin vain yksi kerta/kornius.
Joo, vaan kun tää on niin way out kaikesta, että todennäköisesti ei muita enää tarvis kompatakkaan ; )) (ehkä näin oli tarkoituskin)
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?
R.Syke
20.06.2005 22:36:32
"Soittajan kosto" -on tuota joskus mietitty oikeen porukalla,kaikki kusetukset,vääryydet,kusipäiset djeet,kapakoitsijat,liimataiset yms...jotenkin ne pitäs päästä kuittaamaan tässä elämässä,sillä kun mä tod.näk. pääsen taivaaseen hyvänä ihmisenä, niin enhän mä siellä noista ketään nää,ne on alakerrassa,toivottavasti ikuisessa humppahelvetissä...

-Hei WW. Voisko tää 'Soittajan kosto' muodostua vaikka Mnetin hunpaosaston/Aromakillan tunnuskappaleeksi?

Savonlinnan torilla ensiesitys ja lisäksi sitten kaikkien kännyköiden soittoääneksi. Häh?

*atsii, prh* ©
Ukko
24.06.2005 21:14:11

Ennen kuolemaani haluan kastella kukat silloin mahdollisesti jo kuolleen x-vaimoni haudalla. Tietysti suodatan kastelu veden ensin munuaisteni kautta.
murjaani
25.06.2005 17:51:34

Käydä läpi koko elämä mielessä ja hiffata tehdyt virheet.
Capu
25.06.2005 18:51:13
Laulaa Elvistä alasti stadionilla.
baron
25.06.2005 23:46:16

Mä elän oikeesti kuin "viimeistä päivää". Mä oon jo tehnyt ne kaikki, jotka haluan tehdä ennen kuolemaa.
Einherjar
26.06.2005 02:21:26
Tästä alkuperäisestä kirjoituksesta tuli mieleen, kun tuossa jollaki epämääräisellä keikalla parin miksaajan kanssa suunniteltiin tämmönen "soittajien ja tekniikan palautepäivät"-niminen, jokavuotinen, tapahtuma.
Ideana olisi, että herrat artistit ja tekniikan väki vetäsis keskellä viikkoa helvetilliset kännit ja menis sitten ihan mihin tahansa työpaikkaan vittuilemaan ihmisille heidän työstänsä, kertomaan "miten minä tämän tein paljon paremmin joskus 40v sitten..", kyselemään (jälkeenpäin) "mitä tästä napista tapahtuu?" ja "saako tätä painaa? entä tätä?", "olisikohan mahdollista, että minä tulisin tekemään tämän sinun homman, kun minä tykkään niin kovasti tästä", "ettekö te vois lopettaa, kun tästä tulee niin paljon ääntä", jne. jne. jne.
volvo740
26.06.2005 15:41:36
Vuokrata täysimittaisen linja-auton ja siihen kuljettajaksi ihan oikean tolppahomotaksikuskin, jolla on ko. ajoneuvoon oikeuttava ajokortti ja joka on aktiivinen tanssinharrastaja. Kyytiini pyydän tanssimusiikkia soittavia kavereitani (mahdollisesti myös MN-tuttuja, jos ovat elossa) ja matkamusiikiksi tulee Maaret & Hyväkkäät. Asusteiksi puemme em. orkesterin keikkapaidasta teetetyt kopiot (musta t-paita, jossa hyväkkäät-teksti puoliympyrän muotoisesti rinnassa), housujen virkaa toimittavat kapealahkeiset mustat housut, kenkinä EHDOTTOMASTI tanssipaikoilla myytävät ns. tanssikengät (mustavalkoiset nahkahipsuttimet), päällipaitana espanjalais-tyyppinen löysähihainen kitaran f-aukkokuvioin koristeltu hirvitys. Ulsterin virkaa saattaisi viluisimmilla toimittaa silkkitakki. Tämä riemubussi tulee kulkemaan ympäri Etelä-Suomen tanssilavoja ja ainoa tarkoitus on iskeä nopeasti ja pahoittaa tanssikansan mieli. Reitti saattaisi olla seuraavanlainen: Leimukallio-Esakallio-Ämyri (siellä ehdottomasti VPK:n järjestyksenvalvojien soimaamista)-Tanhuhovi (kaikkien soimaamista)-Mäntsälän suurlava-Laurilan lava(nopeasti ulos ja järkkäriltä takki pään yli)-T-talo(napalmia)-Uittamo(siirretään lavalämmittimet tanssikansan päälle)-ja lopuksi Turun VPK(akustiikka)-talo. Ei muuta, HIK!

Kupinotto Gene Simmonsin kanssa ennen potkaisua (tyhjän) ois ihan kokemus. :)
Parempi kossu kotona ku kymmenen kaupassa.
aisa
26.06.2005 17:03:33
ennen kuolemaa olis kiva saada satatonnia ja uudet munat.
petriä ammuttiin tuala mettässä.
Ukko
26.06.2005 18:50:32

ennen kuolemaa olis kiva saada satatonnia ja uudet munat.

Minuuttia ennen ?
R.Syke
26.06.2005 19:25:07 (muokattu 26.06.2005 19:30:44)
...kuolla satavuotiaana orgasmiin

hähhhäää

...kuolinsyytutkija varmistaa
vanhami
27.06.2005 12:28:57 (muokattu 27.06.2005 12:31:05)
Tuon jälkeen toivon etttä päätät päiväsi mahdolisimman pian.
En tule hautajaisiisi.
Lehdessä on toivottavasti: Haudattu hiljaisuudessa,.

Kuhilas ei taida olla soittomiehiä, vai onko herra kuhilas enemmän tanssimiehiä. Vois noin kommentista päätellä
backwood
27.06.2005 13:27:03
Tästä alkuperäisestä kirjoituksesta tuli mieleen, kun tuossa jollaki epämääräisellä keikalla parin miksaajan kanssa suunniteltiin tämmönen "soittajien ja tekniikan palautepäivät"-niminen, jokavuotinen, tapahtuma.
Ideana olisi, että herrat artistit ja tekniikan väki vetäsis keskellä viikkoa helvetilliset kännit ja menis sitten ihan mihin tahansa työpaikkaan vittuilemaan ihmisille heidän työstänsä, kertomaan "miten minä tämän tein paljon paremmin joskus 40v sitten..", kyselemään (jälkeenpäin) "mitä tästä napista tapahtuu?" ja "saako tätä painaa? entä tätä?", "olisikohan mahdollista, että minä tulisin tekemään tämän sinun homman, kun minä tykkään niin kovasti tästä", "ettekö te vois lopettaa, kun tästä tulee niin paljon ääntä", jne. jne. jne.

plussaa tästä!on käynyt sama monta kertaa mielessä...
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
Tankero
27.06.2005 13:29:17
Kuhilas ei taida olla soittomiehiä, vai onko herra kuhilas enemmän tanssimiehiä. Vois noin kommentista päätellä

Kyllä vois sanoa, että ehkä aika varmasti olen. Tai siis en ole.
Kysy Villeltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)