Leper 04.06.2005 19:57:01 | |
---|
Basisti: Oikeasti kitaristi Minä en ole ikinä muunlaisia nähnytkään. |
Sergei Fallinen 04.06.2005 20:19:19 (muokattu 22.12.2005 15:10:38) | |
---|
On kyllä mielenkiintoinen viestiketju. |
-Aleksi- 05.06.2005 23:28:14 | |
---|
Rumpali: soittaa liian teknisiä juttuja, kovaa ja tunteella se pitää vetää. basisti: ei oleee. 2.kitaristi: on mua parempi jossain soittotekniikoissa. minä(kitaristi/laulaja): Ei osaa laulaa, ihan liian komee. |
Leper Messiah 06.06.2005 14:45:58 | |
---|
basisti / laulaja : ei oikeen ehi reeneihin. kitaristi : seisoo keikat paikallaan heilumatta. rumpali : palikka. ja aina sen pitää jotain niillä rummuillaan paukutella. ihan koko ajan' minä : vittuunnun reeneissä turhan helposti (lähinnä rumpaliin) maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Rouche 06.06.2005 22:51:55 | |
---|
Basso: osaa soittaa, sen mielestä biisit alkavat 17min jälkeen, jammailee liikaa. Piano: osaa soittaa liian hyvin, lähtee välillä jammailuihin mukaan ja silloin biisit kestää liian kauan. Rumpu: osaa soittaa, ei voi sanoa enempää, ollut liian vähän aikaa messissä. Kitara: osaa soittaa paremmin kuin minä, on enemmän efektejä, naisia, lihaksia ja luoteja kitara(minä) aina myöhässä, ei osaa soittaa, ei efektejä eikä naisia, eikä lihaksia tahi luoteja, taidot ei riitä 30min jamibiiseihin, varsinkaan jos niissä on kolme sointua. sitten saa istua hiljaa ja toivoa, että biisi joku kaunis päivä loppuisi, enkä osaa kirjottaa show must go on |
RokettiRollaaja 07.06.2005 03:06:31 (muokattu 27.07.2005 18:06:50) | |
---|
Rumpali: hevari, koko ajan pitäisi olla soittamassa nightwishiä ja vastaavia, aina kun pitäisi alkaa soittamaan leikkii vain rummuilla pari minuuttia sekä valittaa tyyliin "basarin pedaali on liian löysällä". Basisti: Ei osaa soittaa sekä tyypillinen paskanpuhuja. Kiippari: pessimisti Lisäksi kaikki kolme eivät viihdy muissa kuin stratovariuksen paidoissa, kanniskelevat mp3-soittimia joka paikassa ja ovat tosi kovia larppaajia. Mutta ei silti, hyviä jätkiä jokainen omalla tavallaan, nytkin tekisi mieli lähteä poikien kanssa junttaan autotalliin rokkia. Minä: Olen bändin johtajana niin v...n "pro" että neuvon jokaista erikseen koko ajan. Ainakin itsellä alkaisi ottaan aivoon semmonen komentelija. Pitää aamulla herätessä heti lukea tämä kirjoitus, alkaa kova morkkis. Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas jos se ei lopeta. |
duff666 12.06.2005 23:17:06 | |
---|
laulaja: ei jaksa aina yrittää eikä opetella sanoja vaikka olis kuinka aikaa.. soolokitara: perkuleen hyvä soittamaan mutta siitä ei mitään hyötyä kun ei innostu niin mistään. ei pääse koskaan harkkoihin, ja jos pääsee niin syö kaikki mikä maistuu vähänki hyvältä! kitara: joka paikkaan särö ja syö niin saatanasti (12 UUNIMAKKARAA! ei jumalauta! Guinnes!) rumpali: niin saatanan iso imago ettei naamaa näy. basisti eli mie: aina pitää niin taiteilla että. ihq bejbeh |
Czar 14.06.2005 02:02:15 | |
---|
Laulaja: Huolimatta siitä, että puoli vuotta tahkottiin viittä kappaletta treeneissä, se ilmestyy studioon paperinivaskan kanssa, koska ei osaa biisejä VIELÄKÄÄN ulkoa. HALOO? Basisti: Ei osaa ikinä kommentoida mitään muuta kuin "Emmätiiä" tai "Ihansama". 2. Kitaristi: Soittanut melki vuoden rumpuja bändissämme, nyt siirtyi kitaraan, mikä on hänen pääsoittimensa. Silti ei osaa vanhojen biisien rakenteita ulkoa, eikä niiden komppien opettelukaan suju vaikka on kuunnellut niitä biisejä enemmän kuin tarpeeksi. Minä, kitaristi: Pahasanainen tyranni, jolle muut bändikaverit eivät uskalla sanoa vastaan edes aiheesta. Tai no, niiden vikahan se on jos eivät sano... Rumpalia ei ole vielä...jahka tälläiseen porukkaan kukaan uskaltaa tullakkaan. "Well I ain't evil, I'm just good-looking"
-AC:FeedMyFrankenstein- |
Klooni 14.06.2005 13:51:58 | |
---|
Hehe, no pistetään sitten ... :-) Laulaja / 2 kitaristi : Yliperfektionisti, toisaalta hyvä (kehittyy ja pakottaa meidätkin kehittymään) toisaalta paha kun ei pidä omia tuotoksiaan minään. Basisiti : Liian teini, ei osaa puhua Suomea :-p (esimerkkinä tupakkitauolla osallistuu keskusteluun sanoilla : mikä vitun intelletkuelli ??) Kitaristi : Juo liikaa, ei anna arvoa omille kyvyilleen ja luovuudelleen Rumpali (siis minä) : Vanha, ruma, ehdoton mielipiteissään, ei osaa soittaa läheskään kaikkea mitä haluaisi, ainoa bändistä joka ei sanan varsinaisessa merkityksessä sävellä, jne jne jne ... Lopputulos ? hemmetin kova bändi, soi yhdessä todella hyvin ja hampaat irvessä ei tarvitse vetää menemään. Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
www.klooni.net |
ToroMonsu 20.06.2005 10:27:13 | |
---|
Rumpali: Viimeset 3kk ollu jo soittokyvytön rasitusvamman takia Basisti: Käyny 2 kertaa harkoissa 6kk aikana, ei oo jaksettu heittää ulos ku maksaa vuokraa. Nyt eros kyllä vihdoin... :> Kitaristi: Keskittyy ehkä tekniikkaan liikaa Kitaristi (mä): Negis, ei pidä tarpeeks musasta mitä soitetaan ja kova juopottelemaan (tosin niinhän me kaikki bändistä) :D Kiippari: Liian helposti oppinu soittaan, tuppaa välillä tekee ex tempore lähtöi harkoist Laulaja: Ei oo saanu viel oikeen käsitystä siitä, ku se on uus Kokonaisuu: Juopottelu menny soiton edelle melkeen, nyt ku rumpali ei oo soittokunnos |
Hohhoijaa 20.06.2005 13:47:56 | |
---|
Minä en ole ikinä muunlaisia nähnytkään. Minäpä tunnen yhden. Ja tämä yksilö soittaa todella taitavasti ja monipuolisesti ja hänen nuottienlukutaitonsa on loistava. Ylipäätään uskomattoman musiikillinen yksilö. Olisi kiva perustaa bändi sen kanssa, mutta se soittaa kolmessa-neljässä prokkiksessa jo. Eikä siitä muutenkaan tulisi mitään kun en tunne muita soittoniekkoja livenä... sääh "Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono." - Järvihirviö |
Dylan 25.06.2005 22:36:53 | |
---|
Laulaja oli täys kusipää diktaattori. Sen takia bändi hajosikin. Muut tultiin hyvin toimeen keskenään. |
Laulaja = Vitun jurpo nulikka joka ei suostu tekemään mitään kompromisseja. Kitaristi = noh mie..nihlisti vinettäjä Basisti = öh..basisti ? Rumpali = Ujo peikko joka ei oikeen lämpeä ajatuksille Saatanan valtakunta ! |
ravage 29.06.2005 12:27:45 | |
---|
Hyvä ketju, täytyy laittaa omastakin poppoosta. Katotaan millon jätkät huomaa ja lynkkaa: Laulaja: Ei vaan osaa. Ruma. Kitara1: Bändin prettyboy, mutta hiukset silmillä niin eihän me saada ikinä naispuolisia faneja... Kitara2: Japanissa. Nihkeesti pääsee treeneihin. Basso: Liian musikaalinen, joten lähti jo kerran bändistä. Rummut: Soittaa liian kovaa ja nimesi tuoreen lapsensa nimellä jota kukaan ei osaa lausua. "What's on top of the world when you get there?" -Powerman 5000 |
Metallipää 07.07.2005 20:18:54 (muokattu 07.07.2005 20:19:37) | |
---|
Höm... 1. Laulaja/Kitaristi Ei tunnu hyväksyvän mitään muuta tyylilajia kuin rock, eikä siedä bändin muiden jäsenten musikkimakua. Näkee bändimme jäsenet väärässä valossa. Osaa kyllä laulaa, mutta lauluääni aivan arsesta. 2. Basisti Ei vaivaudu välillä tulemaan treeneihin. Näyttää katuojalta nousseelta pummilta ja soittotaidosta ollaan näköjään montaa mieltä. 3. Kosketinsoittaja Pessimisti. Myös sana "vittu" eksyy joka toiseen lauseeseen. 4. Rumpali/Minä Lahjaton typerys. Aina ehdottamassa kappaleita joita kukaan muu ei halua soittaa. Keskittyminen herpaantuu välillä soitossa ja pitää valittaa bassopedaalin jäykkyydestä. Mutta ihan hyvin silti sujuu. Riidoilta on vältytty (ainakin toistaiseksi) ja meininki on hyvä. Pidetään vain lippu korkealla! |
VeeKoo 13.07.2005 20:40:26 | |
---|
Kitaristi:aasuu niin 20km:N päästä treenipaikalta. Rumpali (mä): Omistaa suomen paskimmat rummut (viel pari viikkoa).. ja tahtoo laittaa tuplia joka paikkaan. 2.kitaristi: sitä ei kiinnosta treenaus. Basisti: puuttuu! hehe |
hallinto 13.07.2005 23:22:19 | |
---|
Jes, kiva ketju! Pääsee kerrankin oikein julkisesti haukkumaan bändikavereitaan! Minä - Laulu/kitara Lauluääntäni pitäisi saada vielä hulluna vahvemmaksi ja on siinä nuotteihin osumisessakin parantamisen varaa. Olen myös laiska hoitamaan bändin musiikin ulkopuolisia juttuja, kuten nettisivujen päivittelyä ja promoamista. Toinen kitaristi Vetelee jumalattoman ärsyttäviä blues-liksejä joka väliin. Ja ostelee aivan liian paljon ja liian hyviä kitarakamoja ja kitaroita, joista tulen kateelliseksi. Basisti Skippailee treenejä aina silloin tällöin. Heittelee tosi paskoja läppiä joille ei naura lokitkaan. Rumpali Kuuntelee hieman yksipuolista musiikkia, mikä näkyy siinä, ettei mies tiedä joistain kompeista mitään, joita jopa minä osaisin täytenä rumpu-tunarina soittaa. Näitten vastapainoksi löytyykin sitten jäseniltämme jokaista negatiivista ominaisuutta kohtaan 100 positiivista ominaisuutta. |
carlos 17.07.2005 00:58:34 | |
---|
Ei tässä nyt omia bändiläisiä ruveta haukkumaan. Mutta aina kun on soittelemassa minkä poppoon kanssa tahansa, niin se on ärsyttävää, että kysyttäessä ei saa vastausta! Vastauksena tulee sellaista jaarittelua, joka on erittäin ärsyttävää. Lisäks se on perseestä, että kokoajan ollaan ruuvaamas jotai efektejä. Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi
__ |
Krypto Niitti 22.07.2005 00:02:49 (muokattu 22.07.2005 00:05:00) | |
---|
RYTMIKITARISTI (minä): En tule välillä soolokitaristin kanssa oikein toimeen. Olen välillä turhan ylimielinen. Ärsyynnyn liian helposti kun joku muu ei opi jotain uutta juttua/biisiä/rytmitystä. Olen usein ylimotivoitunut, eli niin motivoitunut että tuntuu etteivät muut ole tarpeeksi motivoituneita ja täten vittuunnun. SOOLOKITARISTI: On aina nussimassa tyttöystäväänsä. Ei kerkeä opettelemaan biisejä kunnolla himassaan. Ei välillä meinaa oppia/muistaa rytmityksiä kirveelläkään. Rupeaa usein kesken biisin säätämään vahvistintaan/efektejään, tai jopa muiden vahvistimia. Joskus kaverin muisti tuntuu pätkivän ihan oikeasti: "Hei mikä toi oli mitä sä soitit äsken?", "Ööh... siis toihan on vittu meiän oma biisi..", "...Aijaa." BASISTI/LAULAJA: On aina nussimassa tyttöystäväänsä. Soittaa paremmin kitaraa kun minä ja soolokitaristi yhteensä. Tuntee välillä liiankin suurta pätemisen tarvetta. Omaa tällähetkellä todella hiljaisen ja ohuen äänen, eikä pysty laulamaan ja soittamaan samaan aikaan. Mutta en kyllä osaisi minäkään, ja kaveri on vasta vähän aikaa sitten aloittanut laulamaan. RUMPALI: Puuttuu. |
StJerky 22.07.2005 02:43:06 | |
---|
Kitaristi: Perui tulonsa harjoituksiin. Basisti: Perui tulonsa harjoituksiin. Rumpali: Perui tulonsa harjoituksiin. |