Blue Moon 04.05.2003 12:06:45 (muokattu 04.05.2003 13:08:13) | |
---|
Alkup. viestiin: Yleisön laulatus on väärin, koska rocklehtien rockpoliisien mielestä rock on suurta taidetta ja tämmöset yleisönlaulatukset halpahintaista yleisön kosiskelua ja kaupallista hapatusta, jota vakavasti otettava taiteilija ei saa eikä voi tehdä. Joltain Springsteenin kaltaiselta ikonilta se nippa nappa hyväksytään. - It's been a long time coming - |
Nimismies 04.05.2003 13:04:51 | |
---|
Jos minä olisin keikalla, olisin tunnetussa bändissä ja yleisö ei laulaisi mukana, olisin todella pettynyt. "Takatukkainen ulosottomies harrasti villiä seksiä pesupaljun kanssa."- K.Herttua |
Rock n 04.05.2003 15:59:02 (muokattu 04.05.2003 16:00:13) | |
---|
...mutta olisi jokseenkin väkinäistä pistää yleisö laulamaan humppa- tai rautalankakeikolla. Usein tanssipaikoilla tapahtuvat yleisön laulatukset ovat lähinnä itkettävää ja naurettavaa räpeltämistä. Olen ollut tansseissa joissa laulatus ei ole lähtenyt millään kulkemaan, niin bändi ja solisti ovat tästä syystä haukkunut tanssijat. Mielestäni laulattaminen on tansseihinkin sopivaa, mutta sitä ei pidä yrittää väkisin. |
Kun mä olin Show must go on kurssilla oulussa, niin meille opetettiin, että yleisön huudatus yms. vuorovaikutteisuus kuuluu olennaisena osana asiaan, että yleisön saa innostumaan bändistä/artistista. Vaikka toisaalta onhan se klisee. \"Hyvä itseluottamus lähentelee röyhkeyttä\". |