Aihe: Aria Pro 2 zz..
1
tuffkong
25.06.2005 15:56:23
Törmäsin eräässä musaliikkeessä tälläiseen arian kitaraan. Kitara on sellainen explorer mallinen. Kysyin hintaa ja sain tingittyä hinnan lopulta 150€. Kitara on valmistettu ilmeisesti joskus 80 -luvun alkupuolella Japanissa. Kitara tuntui kaikin puolin hyvältä kun siinä ilman vahvistinta rämpytin. Uudemmat arin vastaavat mallit ovat saanut aikalailla huonoa kommenttia. Onko kellään mitään kokemusta kyseisestä kitarasta? Eikä tuo 150€ ole meilestäni mitenkään paha hinta tuollaisesta kitarasta..? Eli jotain kokemuksia kiitos..
Jani The Rock
25.06.2005 16:08:26

Mulla oli noita kaksi kappaletta. Toinen tiikerikuvioinen Deluxe ja toinen mustavalkoinen Custom. Aivan hemmetin hyviä kitaroita. 150 euroa ei todellakaan ole paljon, päinvastoin.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Samu S.
25.06.2005 18:26:47
Kivi-Janin ZZ Customhan asuu nykyään meillä. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä tuo ihan kitara on, ei mikään ritsa. Tuon ikäisissä vehkeissä saattaa tosin olla yhtä sun toista vikaa, kannattaa tutkia kitara tarkkaan ennen ostoa.

Itse ostin tuon(kin) kitaran mukavan paksun kaulan takia, nykyisissä hevikepeissä kun monesti on jotain tulitikkukauloja, jotka eivät meikäläisen käteen sovi sitten millään.

Ainoa mieleen tuleva heikko kohta voisi olla floikka, jos havittelemastasi mallista semmoinen löytyy. Halpa flöyd on turhinta mitä on.

150 euroa on tuosta kitarasta varsin edullinen hinta. Osta pois. Jos haluat joskus päästä kepistä eroon, ota yhteys meikäläiseen.
Tulee vähän mieleen Tiktak soittamassa grungea.
mkkinde
25.06.2005 18:27:36
Itse olen kepitellyt tuollaisella (tsekkaa oma kuva) pari vuotta, ja olen tykännyt. Todella pätevä peli. Tuo 150e ei todellakaan ole mikään paha hinta.
tuffkong
26.06.2005 16:25:26
Juu... Kai se pitää kohta kauppaan rientää!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)