Ossi 12.05.2005 00:41:02 | |
---|
Little Village on minunkin levyhyllyni helmiä. Tuli tsekattua poppoo livenäkin silloin Puistobluesissa. Samoin! Vaikka ko. bluesfestarin muidenkaan artistien seteissä ei ollut moittimista, nousi Little Village minusta niitä päätä pidemmäksi raikkaine soundeineen ja perinnebluesia melodisesti rikkaammilla biiseillään. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
Turder 18.06.2005 10:23:14 | |
---|
Mulla Ryn Bop Till You Drop -levy ja hyvää matskua kaikin puolin. Levyn 4. biisi I Think It's Going To Work Out Fine uppoaa parhaiten. Enpä vaan ole löytänyt tabeja ko. kappaleesta. Vinkkejä?! "When someone has had a major accident in the toilet" -UrbanDictionary.comin selitys sanalle Turder. |
Mr. Wolf 18.06.2005 17:35:44 | |
---|
Ry Cooderin uutta levyä, Chavez Ravine, on vaikea olla kehumatta sen pituudesta huolimatta. Pituutta levyllä on n. 70 minuutin verran, mutta materiaali on sen verran monipuolista, että tätä jaksaa kuunnella. Jos pidät Mambo sinuendosta, luulen että pidät myös tästä. Loistavaa lattarimeininkiä runsailla lisämausteilla. |
Ossi 19.06.2005 13:41:37 (muokattu 19.06.2005 13:42:12) | |
---|
Ry Cooderin uutta levyä, Chavez Ravine, on vaikea olla kehumatta sen pituudesta huolimatta. Pituutta levyllä on n. 70 minuutin verran, mutta materiaali on sen verran monipuolista, että tätä jaksaa kuunnella. Jos pidät Mambo sinuendosta, luulen että pidät myös tästä. Loistavaa lattarimeininkiä runsailla lisämausteilla. Kiitti tiedosta. Käväisin samantien cdonissa :) Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Ossi 22.06.2005 19:49:14 | |
---|
Kiitti tiedosta. Käväisin samantien cdonissa :) Jesus, ku tulikin levy nopeesti tällä kertaa. Hät'hätäisen kertakuuntelun perusteella aivan täyttä nannaa meikäläisen korville. Ja sielulle. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Mulla ei liene kuin pari Cooderin jotain omaa levyä ja sit tuo Little Village mut mull on semmonen videonauha missä Cooder ja Flaco Jimenez,Keltner,Van Dyke Parks ja muita superäijiä vetää about tunnin setin ja siinä alussa haastattelussa Cooder sanoo että : me ei treenata koskaan,se veisi jotain siitä ainutkertaisuudesta pois tai tuohon suuntaan. Se on mahtavasti sanottu. Ja keikka on mahtava,uberrullaavaa groovea!Vähän niin ja näin mutta toimii. |
MK73 25.06.2005 15:51:01 | |
---|
Toi on varmaan totta, muistan Jarmo Nikun kerran sanoneen, että Cooder kuulemma varoo, ettei bändi opi biisejä "liian hyvin". Sen takia Keltnerkin usein fillaa vähän outoihin paikkoihin, mutta ehkä siksi kuulostaa niin omaleimaiselta... mahtavalta! |
p0tikka 10.07.2005 22:58:24 | |
---|
Mulla on tämä R.C:n eka levy, alimony täräyttää tosi kovaa ja One Meatball. yst.terveisin: |
texjazz 18.07.2005 11:30:26 | |
---|
Kokoelmiinhan tosifanit eivät koske, mutta kyllä Raikan River Rescue -the very best of -kokoelmakin on harkitsemisen arvoinen. Onhan juttu niinkin, että aikamme tässä maailmassa on pirun rajallinen (sanoi erotuomari...), eikä kaikkeen jaksa aina perehtyä aina täysillä, vaikka jotenkin tekee mieli tutustua esim. johonkin artistiin. John Hiatt on muuten jotenkin jäänyt musiikkilehdiltä yms. huomaamatta. En ole ainakaan törmännyt haastatteluihin missään. Miehellä on lievästi sanoen miehekäs ääni. |