Aihe: Ongelma cubasen kanssa
1
lion
25.06.2005 16:16:03
Moi

Olen ladannut cubaseeni vst pluginit, mutta aina kun olen käyttämässä niitä niin ruudulle ilmestyy ilmoitus, jossa lukee, että olet käyttämässä mono pluginia tai jotain ja sitten kun painan ok se kuuluu vain monona. Miksi? Voiko joku viisas kertoa ongelmaani ratkaisun? Olen kai tosi tyhmä kun en tajua mitä tehdä, mutta kertokaa mitä minun pitäisi tehdä, jotta se kuuluisi stereona?

Koska käytät mono pluginia, ääni tulee monona. Loogista? kyllä. Stereoraidassa monoplugari kuuluu.... monona! yllätys!

:D

- Li'oN
pop pop pop - kornipop kuplii kattilassa
Sinus
25.06.2005 19:28:33

Kiitos vaan! Elikkä mistä saa sitten stereoplugineja siis noita guitarsuiten plugareja?
Antti1
26.06.2005 09:06:24
Kiitos vaan! Elikkä mistä saa sitten stereoplugineja siis noita guitarsuiten plugareja?

Niitä ei saa mistään, etkä kitaraa varten stereota tarvitsekaan. Jos tarvit stereovaikutelmaa, koita tuplausta koneella tai sitten ihan soittamalla. Jekkuna on vaan panoroida nuo tuplaukset eri kaiuttimiin, että kuulostaa isolta.
"What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father
Sinus
26.06.2005 14:38:29

No niin tietysti olempa tyhmä :) niinhän minä olen sen ennenkin tehnyt. Kiitos paljon!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)