Aihe: tamburo formula snare?
1
TAMAS
24.06.2005 19:40:51
tästä on varmaan tapeltu joskus mutta en löytänyt tarpeeksi tietoa hakua käyttäen. elikkä onko kellään tietoa tämän sarjan virpasta? 14,6/5" olisi koko. kannataako tämän osto? hintakaan ei ole taivaassa 198€. olen kuullut että jotkut olisivat kehuneet tätä ihan hyväksi.

kiitos vastanneille.
en sano mittään!!
Nolte
24.06.2005 19:48:32
Minulla on just tuo. Huomattava parannus Swingstarien omaan virveliin. Tykkään soundista, jysähtää kivasti.
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...?
Jeltz
24.06.2005 20:55:18
Voisi olla mullekin ihan hyvä ostos tuollainen, tuo rockstar custom-perusvirppa kun ei mikään loistava ole. Mattosyvennyksen puute aiheuttaa häiritsevää (lue: pärisee niin saatanasti) resonointia varsinkin basarin kanssa, eikä soundikaan niin herkku. Minkäslainen on soundiltaan tuo formula?
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
moderndrummer88
25.06.2005 01:03:09
itseänikin kutkuttais hommata semmonen tamburon kunnon kasarijysäri virveli joka on 8" syvä :D toisaalta voisi säästää pari kymppiä vielä lisää ja hommata sen statuksenkohottaja ludarin...
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
vapauskauppias
25.06.2005 01:39:09
toisaalta voisi säästää pari kymppiä vielä lisää ja hommata sen statuksenkohottaja ludarin...

Tarkoitat kai monia SATOJA?
moderndrummer88
25.06.2005 01:51:49 (muokattu 25.06.2005 01:53:37)
Tarkoitat kai monia SATOJA?

siis joku acrolitehan on n. 250€ ja tuommonen tamburon 14"x8" formula sarjaa oleva virveli 229... että näin. jos löytyy tinkijän taitoja vois ludarin saada halvemmalla kuin tuon tamburon. se ohuempi virveli tais olla 198€ joten eipä tuostakaan tarvitse säästää kuin muutama kymppi ylöspäin ja sulla on kunnon peli alla (tai oikeastaan jalkojen välissä :D)
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
vapauskauppias
25.06.2005 02:05:32
siis joku acrolitehan on n. 250€ ja tuommonen tamburon 14"x8" formula sarjaa oleva virveli 229... että näin. jos löytyy tinkijän taitoja vois ludarin saada halvemmalla kuin tuon tamburon. se ohuempi virveli tais olla 198€ joten eipä tuostakaan tarvitse säästää kuin muutama kymppi ylöspäin ja sulla on kunnon peli alla (tai oikeastaan jalkojen välissä :D)

Jep, mutta KÄYTETYT Acrolitet (joita saa noin 250 euroon) ovat metallia ja 5" syviä. Kasarijysäystä siitä ei siis saa. Jos 8" syväää vaahteravirveliä etsit, Ludari on lista hinnaltaan muistaakseni 650 euron hujakoilla.
moderndrummer88
25.06.2005 02:33:49
kyllä minusta tuntuu että hyvällä virityksellä tuosta acrolitestakin aika hyvä jysähdys irtoaa
Niskamies
25.06.2005 02:36:15
kyllä minusta tuntuu että hyvällä virityksellä tuosta acrolitestakin aika hyvä jysähdys irtoaa

Kyllähän siitä, mutta on se aivan eriasia kun on 6,5" tai 8" syvä virveli. Trust me, mä olen omistanut monen syvyistä virveliä. Jos haluat jysähdyksen, osta syvä virppa. Jos haluat kiinteän ja napakan saundin, osta Acro. Se ei jysähdä, ainakaan akustisesti.
Virallisesti semi-pro!
e r s k i
25.06.2005 21:07:45
kannataako tämän osto? hintakaan ei ole taivaassa 198€. olen kuullut että jotkut olisivat kehuneet tätä ihan hyväksi.

Ihan ok peli. Itselläni on tosin tuo 8" syvä. Hinta/laatu suhde todellakin kohdallaan. Matalemman, hyvänkuuloisen vireen löytäminen suht helppoa ja pallia löytyy. 6,5" syvästä ei ole kokemusta, mutta veikkaampa että sopii paremmin ns. "all-around" -snareksi.

kiitos vastanneille.
Joo ei mitään.
ltg
27.06.2005 00:43:42
Itselläni on tuo 13*6,5, ja hyvin toimii. Soundi mukavan lämmin, suht napakka, herkkyyttä löytyy sopivasti. Luulisin tuon 14" -versionkin olevan ihan kelpo peli.
THV-klubi #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)