![]() 23.06.2005 13:52:31 | |
---|---|
okei,tuo oli vähän typerä lause,en ihan tuota meinannut. mutta en ole tainnut kyllä kertaakaan mainita että tyrisin omat biisit viinan takia.jos pystyn vetämään kunnolla bissee ennen keikkaa niin mikä siinä risoo? ja mitäs väärää tuossa sitten on?onko parempi soittaa turpa rullalla mutta yleisöä palvellen? ikuisuuskysymyksiä... Niin no jos sun soitto ei siitä kärsi niin eihän sitte mitään. Ja hyvä se on soittaa omaks ilokski. Mut oon kyl sillä kannalla, että ku oot keikalla, oot töissä etkä juo. Joku tol sano, et jos ite järjestäisit konsertin ja bändiläiset olin ympäripäissään nii kyl sua pännis... kalamies#40 >-)))> | |
![]() 23.06.2005 15:49:01 | |
onko parempi soittaa turpa rullalla mutta yleisöä palvellen? Ilmeisesti et pysty nauttimaan soittamisesta ilman alkoa. Ei siinä mitään, kukin tavallaan. Mä olen käynyt katselemassa nuoria bändejä keikoilla. Havaittavasti juopuneiden soittajien touhu on todella säälittävää räpellystä. Totaalinen itsekritiikin puute on ällistyttävän yleistä. Poikkeuksia on, ovat vaan erittäin harvinaisia. Näissä samoissa paikoissa käy henkilöitä, joilla on taskussaan levy - yhtiön avaimet. Hyviä bändejä etsitään koko ajan. Räpeltäjille heillä ei ole mitään asiaa. 2`n 4 | |
![]() 24.06.2005 11:03:55 (muokattu 24.06.2005 11:22:29) | |
Ilmeisesti et pysty nauttimaan soittamisesta ilman alkoa. Ei siinä mitään, kukin tavallaan. kyllä pystyn.ei kai se nyt tarkoita että jos soittaa kännissä niin ei tykkää selvinpäin soittaa.kummallinen logiikka. Mut oon kyl sillä kannalla, että ku oot keikalla, oot töissä etkä juo rokkikeikka nyt on vähän eri asia kuin joku atk-työ. täällä rumpupalstalla on osa porukasta näköjään suvaitsemattomattomampaa kuin katolisessa kirkossa. | |
![]() 24.06.2005 12:06:16 | |
Totaalinen itsekritiikin puute on ällistyttävän yleistä. Poikkeuksia on, ovat vaan erittäin harvinaisia. Sitten minä taidan olla tällainen poikkeustapaus, minä en muuta harrastakaan kuin itsekritiikkiä, koskaan en ole aivan tyytyväinen... | |
![]() 24.06.2005 14:00:29 | |
kyllä pystyn.ei kai se nyt tarkoita että jos soittaa kännissä niin ei tykkää selvinpäin soittaa.kummallinen logiikka. No jos vaihtoehtoina on kännissä kliffaa tai selvinpäin turpa rullalla. Minun logiikkani käsittää "turpa rullalla" ilmaisun synonyymiksi vitutukselle. rokkikeikka nyt on vähän eri asia kuin joku atk-työ. täällä rumpupalstalla on osa porukasta näköjään suvaitsemattomattomampaa kuin katolisessa kirkossa. Joo, katolista suvaitsemattomuutta, heh. Yritän tässä vaan viestittää sitä, että on paljon parempi hoitaa keikka alta pois ja dokata vasta sitten. Yleensä jurrissa hoidetut keikat menee pieleen, tavalla tai toisella. Samalla yritän viestittää täällä oleville nuorille, että hyvin hoidettu keikka saattaa vaikuttaa bändin "löytymiseen". Jos tämä on suvaitsemattomuutta, niin olkoon sitten sitä. Mielestäni on moraalitonta antaa nuorille kavereille se kuva, että on ihan ookoo olla kännissä keikalla. 2`n 4 | |
![]() 24.06.2005 14:34:29 (muokattu 24.06.2005 14:35:23) | |
No jos vaihtoehtoina on kännissä kliffaa tai selvinpäin turpa rullalla. Minun logiikkani käsittää "turpa rullalla" ilmaisun synonyymiksi vitutukselle. Joo, katolista suvaitsemattomuutta, heh. Yritän tässä vaan viestittää sitä, että on paljon parempi hoitaa keikka alta pois ja dokata vasta sitten. Yleensä jurrissa hoidetut keikat menee pieleen, tavalla tai toisella. Samalla yritän viestittää täällä oleville nuorille, että hyvin hoidettu keikka saattaa vaikuttaa bändin "löytymiseen". Jos tämä on suvaitsemattomuutta, niin olkoon sitten sitä. Mielestäni on moraalitonta antaa nuorille kavereille se kuva, että on ihan ookoo olla kännissä keikalla. Aivan. Ja kyllä on suoraansanottuna vittumaista katsoa kännissä olevaa bändiä, koska ensinnäkin heidän toimintansa ei toimi ja kun ne raukat kuulee sen "soittonsa" korvissaan hyvän kuuloisena ja alkavat vetää selvästi yli. Laulaja alkaa suurinpiirtein huutaa, kitaristi rämppää "hienoja" vingutuksia komppauksen sekaan, basisti ON ja rumpali hakkaa raidia/haitsua vaivaisesti ja yrittää osua virveliin ilman että vanteeseen tulisi persvaon kokoisia lommoja. SIISTIÄ. (Oma mielipiteeni kännisistä bändeistä.) Ja vielä jos olet maksanut lipusta tuhdin hinnan, niin kyllä siinä on katsojalla olo kuin amerikan gb:ssä. Ainoa
Lääke
Krapulan
Oireisiin | |
![]() 24.06.2005 19:04:32 | |
Joo, katolista suvaitsemattomuutta, heh. No sitä. Minusta saa olla kuinka kännissä hyvänsa, kunhan tila vaikuttaa soittoon vain positiivisesti. Useinmiten näin ei ole, mutta jos juuri sinulla on, niin täyttä eteen vaan. Itse voin lähteä vasta keikan jälkeen yhdelle toisensa jälkeen. | |
![]() 24.06.2005 19:41:13 | |
Pikkuhiljaa, liian hiljaa, ollaan pääsemässä pois siitä ajatusmallista, että soittaminen=ottaminen. "On se kova jätkä, kun tuossa kunnossa vielä pystyy hoitamaan homman"-asennetta on vieläkin liikkeellä käsittämättömän paljon. Varsinkin soittajapiireissä. Tässäkin topikissa taisi joku aika kokenutkin soittaja kehuskella, miten ei ole soittanut iskuakaan väärin, vaikka on viinaksiakin vedelty. No, tää on tätä suomalaista "miehisyyttä" tämä tällainen. Ddrum54:lla hyviä ajatuksia jälleen, lukekaa tarkkaan, nuoremmat. En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? | |
![]() 24.06.2005 20:00:38 | |
no mun mieli pide on että ei viinaa keikallla... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)