Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 5130 131 132 133 134
Butcheri
23.06.2005 23:58:52
Slayer = parhautta.

Eka Slayer-lättyni oli tuo GHUA, ja se on edelleen Slayerin kovin levy Season in the Abyssin jälkeen. En varmaan edes kuuntelisi metallia ilman tätä bändiä.

Saunassa tuli sitten ensi kertaa koettua se Slayer-pit. Oli muuten hyvä meininki.
St: Ihmettelee vatsansa muotoa, joka pömppö. Vatsa palp pehmeä, rauhallinen kaljamaha. Ota vielä Pastilli?
Mutilator
24.06.2005 12:48:34
Hell Awaits ja Divine Intervention. Bostaph mielestäni Lombardoa parempi. Ei muuta.
"Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta heavy metal järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta,
mihin tavallaan liittyy myös ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta."
- Puppulausegeneraattori
guano
24.06.2005 13:21:11
Soitti muuten yllättävän hiljasella tuolla Saunassa, mikälisikäli oli ihan hyvä juttu, sai hyvin selvää. Mokoman ja muittenkin keikka oli taas ylivolumella soitettua, perkeles.
la m quina
24.06.2005 13:29:32 (muokattu 24.06.2005 13:29:46)
MAhtavuutta!

e: Wittu paras! Loistavuutta!
dictatorsh*t
24.06.2005 13:45:59
MAhtavuutta!

e: Wittu paras! Loistavuutta!

SAIT +:N.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Naama-amis
24.06.2005 14:08:54
Slayerilla kappaleita hienoja on.
Huhhahhei ja rommia pullo. Bella Italia tifoso #3 THV-klubi #4
la m quina
24.06.2005 14:23:56
Slayerilla kappaleita hienoja on.

Meitsin tän hetkinen TOP3:
1. Captor of Sin
2. Necrophiliac
3. Ghost of War
Angus
24.06.2005 14:30:05

Soitti muuten yllättävän hiljasella tuolla Saunassa, mikälisikäli oli ihan hyvä juttu, sai hyvin selvää. Mokoman ja muittenkin keikka oli taas ylivolumella soitettua, perkeles.

Kyllä sielläkin jokanen bändi veti aivan liian hiljaa. Perkele jos on Motörheadin keikalla ollut, niin ei sillon enää noin hiljaiset volumet riitä.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
guano
24.06.2005 14:38:37
Kyllä sielläkin jokanen bändi veti aivan liian hiljaa. Perkele jos on Motörheadin keikalla ollut, niin ei sillon enää noin hiljaiset volumet riitä.

Painin keikalla oltiin siellä "mäellä" siinä rinteessä, ei kuullu kaverin puhetta, ellei huutanu. Mokoman keikalla oltiin rinteen alhaalla, ei kuullu puhetta, ellei huutanu. Slayerin keikalla oltiin 20m päästä lavasta, kuuli kaverin, eikä tarvinnu ees huutaa.

Kävi vaan vituttaa Painin keikka, joutu kuuntelemaan yltiömäisen lujaa ja sitten ku sattu tylsempi biisi, ni kyä vitutti.

Mä tykkäsin, ku eivät soittaneet liian kovaa Slayerit. Sai PALJON paremmin selvää biiseistäki.
Angus
24.06.2005 14:50:55

Painin keikalla oltiin siellä "mäellä" siinä rinteessä, ei kuullu kaverin puhetta, ellei huutanu. Mokoman keikalla oltiin rinteen alhaalla, ei kuullu puhetta, ellei huutanu. Slayerin keikalla oltiin 20m päästä lavasta, kuuli kaverin, eikä tarvinnu ees huutaa.

Jaa no noita kahta bändiä en nähnut kun pääsin töiden takia pelipaikalle torstaina vasta just ennen Slayeriä.

Mä tykkäsin, ku eivät soittaneet liian kovaa Slayerit. Sai PALJON paremmin selvää biiseistäki.

Biiseistä ei kyllä saanut niin hyvin selvää kun Arayan vokaaleita ei kuulunut kunnolla, se oli vähän vittumaista. Eikä oikealle puolelle kuulunut Jeffin kitaraa lainkaan.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
e r s k i
24.06.2005 17:46:11 (muokattu 24.06.2005 17:46:23)
Hell Awaits ja Divine Intervention. Bostaph mielestäni Lombardoa parempi. Ei muuta.

Olen usein sanonut samaa. Lombardo on toki se merkittävämpi Slayer-rumpali, mutta esim. Divinellä on oikeasti todella kovaa kannutusta. Muutenkin levy on jäänyt liian vähälle huomiolle. Kaipa se on ne saundit...
Eddie
24.06.2005 20:54:30 (muokattu 24.06.2005 20:54:40)

parhautta.

Mikä ihmeen M-netin muotisana tämä oikein on? Tulee melkein joka toisessa viestissä esiin.
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
...And Justice For All
24.06.2005 21:01:25
Mikä ihmeen M-netin muotisana tämä oikein on? Tulee melkein joka toisessa viestissä esiin.

Mitä vikaa siinä on?
Muuten, Diabolus In Musica on mun mielestä perkeleen kova levy, vaikka sitä tunnutaan pitävän slayerin huonoimpana.
THV-Klubi #21
Jannipaali
24.06.2005 21:10:57
Pitääpä sanoa vaan, että Slayer edustaa PARHAUTTA /,,/
"Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman
Sahtimies666
24.06.2005 22:27:30
Pitääpä sanoa vaan, että Slayer edustaa PARHAUTTA /,,/

Oikein
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Incarnation
25.06.2005 02:08:45
Mitä vikaa siinä on?
Muuten, Diabolus In Musica on mun mielestä perkeleen kova levy, vaikka sitä tunnutaan pitävän slayerin huonoimpana.

Diablous in Musica on mielestäni selvästi parempi levy kuin Divine Intervention, joskin Slayerin "huonoimpia" levyjä silti.
Rest in peace Dime
la m quina
25.06.2005 03:11:30
Meitsin tän hetkinen TOP3:

1. Piece by Piece
2. Captor of Sin
3. War Ensemble
Hohhoijaa
25.06.2005 14:08:04
Mitä vikaa siinä on?

Sain pahuksen huonon käsityksen ja ensivaikutelman Slayerista kun lainasin tämän levyn kirjastosta. Kyllä nyt joku Reign in Blood on parempi, mutta siltikään ei kolise hirmusen kovaa.
THV-klubi #13
"Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono." - Järvihirviö
kikkomän
25.06.2005 15:51:20

Ite olen aikoinaan vältellyt Slayerin kuuntelua. Angel of deathista pidin kun kuulin sen siltä Ozzfest levyltä, mutta se ei vakuuttanut ostamaan levyä.
Mulla se oli Metallica ja sitten Pantera. Ja varsinkin Panterassa oli hieman sitä "pomppua" Kun taas Sleier oli minulle tasaista ja ei ensikuulemalta napannut mukaan.
Nyttemmin tiedän etteivät hyvät kappaleet avaudu samantien, ja olen aloittanut avata korvaani useammalle bändille jotka tiedän vain nimeltä. Slaijer yksi niistä vaikkakin vain baarien jukeboxeista olen sitä kuunnellut.
Nyt Mielestäni Slayerin "omaperäinen" tappotahti ja tasainen tahti eivät ole ollenkaan huono asia tai mielikuvituksetonta jyystämistä vaan periksiantamatonta suoraa mättöä, ja sellaiselta Slayerin tuleekin kuulostaa. Myös sanoituksetkin sisältävät jotain sanomaa :)
Diabolus musica oli ainoa jonka joskus kirjastosta lainasin, eikä se antanut oikeata kuvaa bändistä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)