-Kitaristi- 24.06.2005 13:01:33 (muokattu 24.06.2005 13:03:26) | |
---|
Mauno Lightning |
tommi_899 24.06.2005 13:09:17 | |
---|
tokaita en ole koittanut mutta tuo epi tuntui todella hyvältä peliltä, käy jossain kokeilemassa niitä |
Tuollainen valkoinen epiphone löytyy täältä. Tokaista en tiedä mitään, paitsi että mitä tuo agathis on? Ei taida olla mikään koodinimi mahongille. Kuitenkin oma custom on ollut hyvä ostos ja ostin sen vielä t-kaupasta, joten ostin siis sian säkissä. |
-Kitaristi- 24.06.2005 13:22:55 | |
---|
Tuollaista epiä olen mustana koittanut ja on kyllä hyvä. Se siinä vaan on että ostaa sian säkissä jos thomannilta ostaa. Mauno Lightning |
fox 24.06.2005 13:29:21 | |
---|
Tuollainen valkoinen epiphone löytyy täältä. Tokaista en tiedä mitään, paitsi että mitä tuo agathis on? Ei taida olla mikään koodinimi mahongille. Kuitenkin oma custom on ollut hyvä ostos ja ostin sen vielä t-kaupasta, joten ostin siis sian säkissä. www.agathis.infoAgathis on toosi-halpapuuta, vähän niinku nopeesti kasvanutta mäntyä.. Kyllä siitä soittimiakin tehdään, edullista puuta kun on. Kuultoväriä ei kyllä kärsi, agathis. |
Andy_Von_Hulkko 24.06.2005 13:39:27 (muokattu 24.06.2005 13:39:58) | |
---|
www.agathis.info Agathis on toosi-halpapuuta, vähän niinku nopeesti kasvanutta mäntyä.. Kyllä siitä soittimiakin tehdään, edullista puuta kun on. Kuultoväriä ei kyllä kärsi, agathis. No näin arvelinkin. Ei varmaankaan ole epäillystä kumman näistä ottaisi. Tietysti jos ei tykkää tosta epin lavasta, niin sitten vaan agathista tilaukseen. Itseäni se ei hetkauttanut, ostaa sitten gibsonin, kun on sellaista lapaa vailla. Ja varmasti joku tarjoaa käytettyä vaihtoehdoksi, mutta itse mielummin ostan tavarani uutena(pl. joku vintage kitara). Uusi on aina uusi. |
JCM 24.06.2005 13:44:38 | |
---|
Uusi on aina uusi. Niin on, mutta käytetty on usein hyvä. Ennemmin ostan varman käytetyn kuin uuden.. tosin, kitarani olen melkein kaikki ostanut uutena.. kun olen tiennyt mitä olen halunnut ja käytettyä ei ole löytynyt. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
fox 24.06.2005 13:51:45 | |
---|
Niin on, mutta käytetty on usein hyvä. Ennemmin ostan varman käytetyn kuin uuden.. tosin, kitarani olen melkein kaikki ostanut uutena.. kun olen tiennyt mitä olen halunnut ja käytettyä ei ole löytynyt. Minä taas oon semmonen ressukka, että risoja kitaroita ja vastaavia on tarvinnu käytettynä hyvinkin osteskella.. Toikin joka omakuvassa on oli mikeiltään ihan "valmis", nuo mikit on vaihdettu ja sähköt laitettu.. Mutta tosiaan, käytetty on monesti hyvissä säädöissä ja sopivasti "sisään soitettu".. Syksyllä petyin kun ostin käytettyä ja tulikin neitsye.. |
JCM 24.06.2005 13:55:25 | |
---|
Syksyllä petyin kun ostin käytettyä ja tulikin neitsye.. Muistan.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Billsner 24.06.2005 14:56:14 | |
---|
Itse pähkäilin ihan samaa tossa kuukausi sitten. Tokai on satasen halvempi (ainakin kun tinkasin :) ja epissä on ns. paremmat puut. Epi ois pitänyt ostaa sokkona joten päädyin tokaihin. Ei minua ainakaan häiritse se että tuo on jostain halvasta puusta tehty kun sillä muuten on kiva soitella ja se kuulostaa hyvältä. Nej till livet. |
Velli 24.06.2005 16:37:32 | |
---|
Noista kahdesta ottaisin Epiphonen. |
JCM 24.06.2005 17:04:23 | |
---|
Itse pähkäilin ihan samaa tossa kuukausi sitten. Tokai on satasen halvempi (ainakin kun tinkasin :) ja epissä on ns. paremmat puut. Epi ois pitänyt ostaa sokkona joten päädyin tokaihin. Ei minua ainakaan häiritse se että tuo on jostain halvasta puusta tehty kun sillä muuten on kiva soitella ja se kuulostaa hyvältä. EPI kyllä yleensä on halvempi kuin Tokai... En tiedä mikä siinä Tokaissa maksaa, en oo kyllä pahemmin niiden kanssa räplännytkään..?! Oma EPI on kyllä ihan loistokeppi. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Arnett 24.06.2005 17:24:17 | |
---|
Itseäni se ei hetkauttanut, ostaa sitten gibsonin, kun on sellaista lapaa vailla. Pyh ja pah. Harvemmin kitaraa valkataan lavan perusteella. |
Velli 24.06.2005 17:30:19 | |
---|
Harvemmin kitaraa valkataan lavan perusteella. Kyllä mulle ainakin on lapa niin tärkeä että jos muuten hienossa kitarassa on ruma lapa, niin kitara jää kyllä hyllyyn. |
JCM 24.06.2005 17:34:43 | |
---|
Kyllä mulle ainakin on lapa niin tärkeä että jos muuten hienossa kitarassa on ruma lapa, niin kitara jää kyllä hyllyyn. Jokainen laittaa asiat omaan tärkeysjärjestykseensä. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Arnett 24.06.2005 17:47:47 | |
---|
Kyllä mulle ainakin on lapa niin tärkeä että jos muuten hienossa kitarassa on ruma lapa, niin kitara jää kyllä hyllyyn. Meikäläinen ennen kaikkea kiinnitän huomion siihen miltä kitara kuulostaa ja tämän jäläkeen kahtelen sitä kokonaisuutena. Ja ku mulla nämä kitarat tulevat ihan soitettavaksi, eikä seinällä roikkumaan silmän iloksi. Mutta kieltämättä itelläkin tulee kitaroita osteltua osittain ulkoisen olemuksen perusteella, varsinkin jos netistä olen niitä hommaamassa. |
tigi_ 24.06.2005 17:56:42 | |
---|
Meikäläinen ennen kaikkea kiinnitän huomion siihen miltä kitara kuulostaa ja tämän jäläkeen kahtelen sitä kokonaisuutena. Ja ku mulla nämä kitarat tulevat ihan soitettavaksi, eikä seinällä roikkumaan silmän iloksi. Mutta kieltämättä itelläkin tulee kitaroita osteltua osittain ulkoisen olemuksen perusteella, varsinkin jos netistä olen niitä hommaamassa. Kitaroita ei soiteta, niitä katsotaan. |
Velli 24.06.2005 18:50:33 | |
---|
Meikäläinen ennen kaikkea kiinnitän huomion siihen miltä kitara kuulostaa ja tämän jäläkeen kahtelen sitä kokonaisuutena. Mulla se on taas päin vastoin. Jos käyn esimerkiksi musiikkiliikkeessä, niin testaan ainoastaan niitä kitaroita jotka miellyttävät silmää ja lähden sitten niistä hakemaan sitä yksilöä joka myös soisi ja istuisi käteen hyvin. Omasta mielestäni rumat kitarat jäävät roikkumaan hyllylle koskemattomina. Mutta eipä siinä, ei se ole multa mitään pois jos joku haluaa soitella mielestään hyvällä mutta rumalla kitaralla ;). |
Wahi 24.06.2005 19:18:18 (muokattu 24.06.2005 19:19:14) | |
---|
Mulla se on taas päin vastoin. Jos käyn esimerkiksi musiikkiliikkeessä, niin testaan ainoastaan niitä kitaroita jotka miellyttävät silmää ja lähden sitten niistä hakemaan sitä yksilöä joka myös soisi ja istuisi käteen hyvin. Omasta mielestäni rumat kitarat jäävät roikkumaan hyllylle koskemattomina. Mutta eipä siinä, ei se ole multa mitään pois jos joku haluaa soitella mielestään hyvällä mutta rumalla kitaralla ;). Näin minäkin teen. Ulkonäkö kyllä vaikuttaa kitara valintaani. Se on 1/3, jos niin voi sanoa. Soundi, soitettavuus ja ulkonäkö=3. Ja Epiphoneissa on mielestäni kyllä ruma lapa. Mutta se on jokaisen oma valinta. EDIT: Typo "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
morgga 24.06.2005 19:56:42 | |
---|
tokait on kuulemma parempia ja siihen tokaihinha saa valmiinakin ne ZW mikkisetin musamaailmasta.. yarr |