Aihe: Sani siirtyy humppalavoille?
1 2 3 4 5 6 7 8
Basismi
23.06.2005 22:50:21
Siis se aikakoneen Sani, nimittäin tuossa juuri joikhasi kesäillan valssissa. Ihmeesti mummat ja papat vain jorasi popin tahtiin, mutta tavallisen irvokkaalta se touhu näytti. Hävettiköhän sitä itteänsä edes yhtään..?
Viistous helpottaa soittamista!
Fred Riksberg
23.06.2005 22:58:36
Useinhan TV-esiintyminen jännittää, ei hävetä.
työläinen
23.06.2005 22:59:12
Siirtyköön vaan. On niin pirun nätti likka!
Ensin lähtee tukka ja sitten lähtee akka.
Mase
23.06.2005 22:59:24
Ei mun mielestä kovin hyvin sopinut Sanin biisit _tanssilavalle_, vaikka hyvinhän tuo bändi veti... stemmoja olisivat saaneet enemmälti hyödyntää.
riff
23.06.2005 22:59:55

Joo, kivat farkut!
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
huihai
23.06.2005 23:35:55
Sani oli oikeaan aikaan väärässä paikassa.
R.Syke
23.06.2005 23:39:00
-Eksyksissä oli. Sorry. Aina olen tykänny Sanista muuten.
stagestar
24.06.2005 07:24:00
Sani oli oikeaan aikaan väärässä paikassa.

Aivan ! mutta hommansa hoiti kyllä hyvin ja tyylikkäästi.
rok rok !!!
Mase
24.06.2005 08:20:33
Kyllä tuo Kesäillan Valssin koko homma nyt ontuu pahasti ja ens torstaina taas samat Sanit ja Dänit lauteilla. Aika surkealta se iso D kuulosti, tankokisoissa tippuis heti peräkylän nuorisoseuran alkukarsinnoissa tuolla äänellä.

Onko D nyt ikinä ollut mikään kummoinen laulaja? Lieneekö ollut Dannylla kurkku **skana, ainakin Amarillo meni mun mielestä aika paljon matalammasta sävellajista kuin aiemmin kuulemani D.n vedot. Olen ollut katsomassa D:tä jopa livenä joskus ;) Tuskin itselläkään tänään keikalla menee laulut ihan putkeen, kurkku kipeä & pää täynnä räkää...
Rock n
24.06.2005 12:27:10
Hyvää fiilistelymusaahan Sani esitti. Toimii tanssimusiikkina aivan hyvin. Nyt esitti kuitenkin liian monta samantapaista hitaasti tanssittavaa piisiä peräkkäin. Joku menevämpi biisi olisi parantanut kokonaiskuvaa.
Martso
24.06.2005 12:34:09
Minua häirittee ihmisten kitinä siitä, että pitäis olla "perinteistä" tanssilavameininkiä ja että tanssilavakulttuuria pitäisi varjella! Itse asiassa olen samaa mieltä ko. asiasta, mutta tajuaakohan/muistaakohan nämä pääkitisijät, että vasta viime aikoina ollaan menty tähän puritaanisuuteen tanssimisen puolella? Ennen lavoilla pyöri Wigwamit ja muut vastaavat "tanssibänndit" humpansoittajien ohella. Eli perinteiseen tanssilavakulttuuriin kuuluu pop/rock jollain tasolla?
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
echo66
24.06.2005 12:46:06 (muokattu 24.06.2005 12:47:13)
Minua häirittee ihmisten kitinä siitä, että pitäis olla "perinteistä" tanssilavameininkiä ja että tanssilavakulttuuria pitäisi varjella! Itse asiassa olen samaa mieltä ko. asiasta, mutta tajuaakohan/muistaakohan nämä pääkitisijät, että vasta viime aikoina ollaan menty tähän puritaanisuuteen tanssimisen puolella? Ennen lavoilla pyöri Wigwamit ja muut vastaavat "tanssibänndit" humpansoittajien ohella. Eli perinteiseen tanssilavakulttuuriin kuuluu pop/rock jollain tasolla?
Mutta kyllä mun mielipiteeni on se, että kyllä tanssilavoilla musiikin pitää olla TANSSITTAVAA..kumminkin se porukka joka niissä viitsii enää käydä, hakee juuri kunnon tanssimusaa..eri juttu oli 70-luvulla, kun silloin ei erikseen ollut pop/rockbändeillä ravintolakeikkaa. Katsoin ekan kerran eilen k.o.ohjelmaviritelmän.. Just Sanin aikaan porukka oli vähän hukassa, kuinka niitä tanssitaan. Jotenkin sai "sillisalaattivaikutelman". Danny oli kyllä todella ponneton. Finlanders oli tapaansa niin pro, kuin olla voi..mutta ei iske minuun...Varjokuvaa olisi kyllä mieluusti kuunnellut enemmänkin!! siinä oli sitä soittamisen riemua!!!
Surf pesee kaiken!!!
Tankero
24.06.2005 13:05:02
Joo, kivat farkut!

Sillä on useinkin ollut jalassa aika mukavan malliset Jamekset.
Tankero
24.06.2005 13:07:00

No ainakin 70-luvulla kuului meillä päin. Oli milloin humppabändejä, milloin rock vetoja.
Rock n
24.06.2005 13:13:06
Katsoin ekan kerran eilen k.o.ohjelmaviritelmän.. Just Sanin aikaan porukka oli vähän hukassa, kuinka niitä tanssitaan. !!

Sanin biiseihin tanssi kulki niin kuin pitikin. Paritanssijat tanssivat hitaana foksina - toki joku yritti nytkyttää joka iskulle ja nuorempi biletysjengi biletti nytkyttelemällä jokaiselle iskulle aivan normaalin biletyksen mukaiseti. Ja soitetaanhan Sanin tyyppisiä biisejä jo muutenkin lavoilla. Ei siinä ollut edes mistään uudesta lavatyylistä kysymys.
toyopet
24.06.2005 14:54:45
Joo, varjokuvaa olisi saanut olla enempi. Meikäläisen mielestä paras bändi koko ohjelmassa, onhan siinä hanuristi/kitaristi joka ei laula. Ja soittaa rautalankaa.

Eka kerran kyllä näin ja kuulin koko bändiä.
Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa.
Capu
24.06.2005 15:11:46

Juu nätti likka, mut paska laulaja.
Carde
24.06.2005 15:28:59
Ei kai pitäis, mutta menköön näin juhannuksena:

Sillä on useinkin ollut jalassa aika mukavan malliset Jamekset.

Ja joskus jopa pois,
Ukko
24.06.2005 21:11:47

Eiks sillä ole enään muuta duunia ?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)