Aihe: Digitech Grunge
1
Mr.Burton
23.06.2005 20:26:00

On jo pitkään ollut aikeissa hankkia kyseinen pedaali, mutta kiinnostaisi ensin kuulla onko siitä täällä kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia ja arvioita? Hakusessa olisi jyräävä hevi/rässi/stonersärö ja ainakin noiden digitechin sivuilta löytyvien ääninäytteiden perusteella olisi allekirjoittaneelle mieluisen kuuloinen..
"elämää ei ole tehty ymmärrettäväksi..se on annettu elettäväksi"
laundry
23.06.2005 23:16:05
Onks mahollisuutta käyä soittaa missää ?? aika arveluttava peli...liekkö joku rahanhimoissa nimenny kyseisesti..
en kyl ostas jos en pääsis testaa..toisaalta ei oo kalliskaa.

Itellä ei oo kyl valitettavasti minkäänlaisii kokemuksii mut kyl joskus haluisin tesata kys. pedaalin.-.
elbowski
23.06.2005 23:24:33 (muokattu 23.06.2005 23:26:16)
Kuulosti kovasti ääninäytteeltään, ja irtosihan tuosta suhteellisen monta erilaista säröä namiskoita vääntämällä.

Hyvä saundi + halpa hinta = good.

Suosittelen.
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
LaXu
24.06.2005 00:10:37
Kokeilin sitä jokin aika sitten. Mielestäni karu ja huono soundi. Tuon sarjan pedaaleista ei viehättänyt kuin Digitech Bad Monkey (joka onkin ahkerassa käytössä) ja Metal Master hassun överiksi vedetyn särönsä osalta. Hotheadia ei ollut DLX Musicissa tosin testattavana. Screaming Blues ei myöskään herättänyt erityisemmin ihastusta. Bad Monkey on mielestäni selkeästi paras noista.
Mr.Burton
24.06.2005 00:18:09

itse asun hämeenlinnassa, eikä täällä ole kuin pari asiansa osaavaa musaliikkettä, eikä löytynyt mitään digitechin säröttimiä suoraan hyllystä testattavaksi..bad monkeyn saundi ei ääninäytteiden perusteella ole meikäläiselle tarpeeksi rujo. Kaunis ja laulavahan se on, mutta ei ole ihan sitä mitä olen hakemassa. Tähtäimessä onkin hieman "karun" kuuloinen sointi, rytmikitaristi kun olen ja tuhdit saundit ja demppaus ovat kovasti mieleen. Mutta tuo Hot Headkin voisi olla kokeilun arvoinen peli....
LaXu
24.06.2005 02:18:05
itse asun hämeenlinnassa, eikä täällä ole kuin pari asiansa osaavaa musaliikkettä, eikä löytynyt mitään digitechin säröttimiä suoraan hyllystä testattavaksi..bad monkeyn saundi ei ääninäytteiden perusteella ole meikäläiselle tarpeeksi rujo. Kaunis ja laulavahan se on, mutta ei ole ihan sitä mitä olen hakemassa. Tähtäimessä onkin hieman "karun" kuuloinen sointi, rytmikitaristi kun olen ja tuhdit saundit ja demppaus ovat kovasti mieleen. Mutta tuo Hot Headkin voisi olla kokeilun arvoinen peli....

Boostiksihan se Bad Monkey on tarkoitettu, eli putkivahvarin omaa soundia potkimaan liiemmän sitä värittämättä (ellei niin halua).
Mr.Burton
29.06.2005 21:01:03

Toivotunlainen särötin löytyikin varsin helposti: Yhtyeemme soolokitaristilla sattui lojumaan nurkassa lähes käyttämättömänä marshallin jackhammer -särötin, ja päätin kokeilla sitä vahmistimeni kanssa. Siitä lähti juuri tarvitsemani tiukka ja ronski alapää ja crunch-soundi, jota olin hakenut. Koska kaverini ei enää kyseistä pedaalia tarvinnut (käyttää boosterina nykyään bossin särötintä, mallia en muista), sain sen omakseni puoleen hintaan uudesta vastaavasta. Nyt ei sitten muuta kuin jyrä tärisemään!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)