Sahtimies666 23.06.2005 17:28:45 (muokattu 23.06.2005 17:29:58) | |
---|
Thrash&Dropped-D=huono ratkasu. Mokoma+dropped-d=kuulostaa hyvältä--> Hyvä ratkaisu Ja Samuli Putro on kyllä maailman huonoin. "meikä jo säikähti et sul on zen cafe-paita" xD "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
elbowski 23.06.2005 17:30:56 | |
---|
Mokoma+dropped-d=kuulostaa hyvältä--> Hyvä ratkaisu Näinhän se menee. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Julmettu 23.06.2005 19:58:34 | |
---|
Kysymys: Mitä vitun väliä sillä on, vaikka bändi soittais F#5- vireessä, jos se kuulostaa ylitsepääsemättömän hyvälle? |
elbowski 23.06.2005 20:08:02 | |
---|
Kysymys: Mitä vitun väliä sillä on, vaikka bändi soittais F#5- vireessä, jos se kuulostaa ylitsepääsemättömän hyvälle? Sitä tässä on pohdittu. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Ben_D 23.06.2005 20:09:32 | |
---|
Sitä tässä on pohdittu. Ei vittu ;) Jatkakaa pohtimista. Yksi lause ja paketti sekasin. |
elbowski 23.06.2005 20:11:16 | |
---|
Ei vittu ;) Jatkakaa pohtimista. Yksi lause ja paketti sekasin. Näinhän se vähän nettifoorumeilla tuppaa olemaan. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
pehko 23.06.2005 21:05:50 | |
---|
loistava yhtye, rennot jannut ja niin pois päin. Nykypäivänä ehkä ainoo hyvä suomalinen yhtye. Kyllä odotan innolla uutta lättyä, sitten kun on tullakseen... "Nappia" sanoi Salmiakki-Koira" |
komposti 23.06.2005 21:24:03 | |
---|
Jeps.. En mie Mokomast mitää pahaa sanottavaa keksi. Mie oon fani. muikkuja, perkele! |
Eikös ookkin? tottakai! |
Butcheri 23.06.2005 23:49:31 | |
---|
Aivan helevetin hyvä bändi! Pari kertaa on tullu livenä nähtyä. Puustock 2004 sytytti kipinän ja mikäs tässä on Mokomaa diggaillessa. Saunassa vetivät hyvän mutta lyhyen setin. TMRH on yhtyeen tähän mennessä kovin tuotos. Hakkaa Kurimuksen moniulotteisuudellaan ja hyvillä biiseillään. St: Ihmettelee vatsansa muotoa, joka pömppö. Vatsa palp pehmeä, rauhallinen kaljamaha.
Ota vielä Pastilli? |
Ratloz 24.06.2005 01:27:35 | |
---|
Ensimmäinen suomalainen bändi minulle, jota olen jaksanut fanittaa jo pidemmän aikaa.. Hel-vetin kovaa poljentoa. Kyllä meikäläiselle TMRH on ehkä hitusen kovemmin silti iskenyt kun Kurimus. Hiljaisuuden julistaja on hyvä treeni ainaki bassolla, miksei skitallakin ja muutenki kiva soittaa. Santtu kyllä tuo bändin imagolel todella paljon lisää rujoutta hyvässä mielessä IMO. W*TTU paras! |
stratocaster 26.06.2005 19:07:00 | |
---|
Jees! Eilen kävin kattoo Kalajoen Juhannuksessa Mokomaa, ja kyllä se oli paras bändi koko festareilta! Potkii niin livenä kuin levylläkin. Takatalvi! R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
ozmo 26.06.2005 19:58:54 | |
---|
Jees! Eilen kävin kattoo Kalajoen Juhannuksessa Mokomaa, ja kyllä se oli paras bändi koko festareilta! Potkii niin livenä kuin levylläkin. Takatalvi! Hoo, muitakin... kieltämättä ihan mahtavaa oli! Ihan eturivis ja niin keskel ku vaan voi olla... :D Vittu et heilu tukka! Muutenkin hyvin tuli riehuttua. Ei lähteny ääntä enää keikan jälkeen ku niin kovaa huusin. :) Mahtava setti, tosin Tämän maailman ruhtinaan hovia jäin kaipailemaan... Muuten kaikki biisit mitä halusinkin kuulla. Vitutti vaan ku oli vähänlaisesti jengiä... Noh, mitä voi odottaa Kalajoenjuhannukselta. (pohojalaiset älkää suuttuko... tai no what the hell... siinähän suututte!!) Mukava oli vielä töniä niitä Negativea odottaneita pikkutyttöjäkin... "Moshpit!!" ;P Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
Futurebre 26.06.2005 20:07:26 | |
---|
Ne vireet ovat vaan todella hanurista. Thrash&Dropped-D=huono ratkasu. Totta. Mutta en kerro miksi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) www.deadshapefigure.com - UUTTA DSF:ÄÄ! |
la m quina 26.06.2005 20:30:15 (muokattu 26.06.2005 20:30:26) | |
---|
Alahan kertoa tai saat puirkaa! |
rc 26.06.2005 21:21:59 | |
---|
TMRH kolahtaa mulle Kurimusta kovemmin. Monipuolisempi levy jotenkin... Nämä kolme ovat yhtä on loistava biisi. Siinä on 80-luvun lopun deathmetal-meininkiä, joka on äärimmäisen kivaa. "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
Incarnation 26.06.2005 22:09:46 | |
---|
TMRH toimii mielestäni selvästi paremmin kuin Kurimus jo ehkä sen takia, että TMRH omaa enemmän death-vaikutteita. Rest in peace Dime |
stratocaster 26.06.2005 22:53:59 | |
---|
Vitutti vaan ku oli vähänlaisesti jengiä... Noh, mitä voi odottaa juhannukselta. (pohojalaiset älkää suuttuko... tai no what the hell... siinähän suututte!!) Mukava oli vielä töniä niitä Negativea odottaneita pikkutyttöjäkin... "Moshpit!!" ;P No oli siellä ainaki viime vuonna 40000 kävijää, mutta nyt vaihtu leirintäalueen omistaja, ja hinnat vähä nousi. Mutta toivottavasti tämä omistaja oppii virheistä. Mutta aivan hemmetin mahtava meininki sielä oli! R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
ozmo 26.06.2005 23:09:00 | |
---|
No oli siellä ainaki viime vuonna 40000 kävijää, mutta nyt vaihtu leirintäalueen omistaja, ja hinnat vähä nousi. Mutta toivottavasti tämä omistaja oppii virheistä. Mutta aivan hemmetin mahtava meininki sielä oli! Joo, olihan siel ihmisiä mut ne oli kaikki grillaamas autoillaan ja tulivat kattoon korkeintaan Antti Tuiskua ja Apulantaa... :) Ihan sama mulle, en oo sinne toista kertaa menos. Oli vaan ainut festari tänä vuonna minne kerkesin ja ku siel oli Mokoma ja Stamina. Mut mahtava meininki tosiaan! Ainakin Mokomalla ja Staminalla. Mulle loppuunsa ihan sama, kuhan on itte kaverin kans mossaamas eturivis... :D Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
stratocaster 26.06.2005 23:16:38 | |
---|
Joo, olihan siel ihmisiä mut ne oli kaikki grillaamas autoillaan ja tulivat kattoon korkeintaan Antti Tuiskua ja Apulantaa... :) Ihan sama mulle, en oo sinne toista kertaa menos. Oli vaan ainut festari tänä vuonna minne kerkesin ja ku siel oli Mokoma ja Stamina. Mut mahtava meininki tosiaan! Ainakin Mokomalla ja Staminalla. Mulle loppuunsa ihan sama, kuhan on itte kaverin kans mossaamas eturivis... :D Se on juhannus semmosta. Ei ne aina kykene sieltä autoiltaan. Oot eka joka sanoo ettet tuu toista kertaa. :D nonii, ei riidellä tästä. Off topic. Nyt Jytää: Mokoma - Liiton Loppu 07:07 Hemmetti tää on loistava bändi. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |