tyyskae 08.06.2005 12:05:33 | |
---|
Hmm.. http://www.thomann.de/prodbilder/fe … 212r_egitarrencombo_pimx_167017.jpgon niin epäilyttävän halpa 100 wattiseksi. Mistäs johtuu? Kaveri aiko tämmösen ostaa bändikäyttöön, olisko hyvä siihen? Tässä specsit: Fender FM212R Guitarcombo, 100W, 2x12" Speaker, 3 channel(normal,Drive and more drive) Effect Loop, incl. 2-wayFootswitch, Dimension 49,5x66x24,1cm, weight 21,7k |
Spinal 08.06.2005 12:14:52 | |
---|
Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä... |
laundry 14.06.2005 16:00:58 | |
---|
Siis kyseessähän on todella pelkistetty "halpis " versio ja todella pelkistetty. 3 kanavaa, mutta ei takaa mitään. säädöt käytännössä treble, mid ja bass. Niin ja reverb....Tehoa on todellakin 100w!....Laadusta sen verran, että kyseinen tuotehan on tehty Kiinassa...eli..laatu=?...Myös mm. kuulokeliitäntä puuttuu, joka on tähän mennessä ollut ainut syy itselle, etten ole hankkinut...Siis harkinnan alla on. Hinta olisi kohdallaan. Yhteenveto: -Pelkkää kovaa ja puhdasta soundia etsivälle ok. Siis bändi käyttöön varmasti sopiva peli. Hinta onkin kohdallaan. En ole itse soittanut, mutta uskoisin että jonkinlaisia efektejä tarvii kaverikseen..Niin ja vahvistimessahan on efect loop. |
trih 14.06.2005 16:24:34 | |
---|
Ei kai tuosta hyviä soundeja lähde? Se ei ole halpa enää jos joutuu ostamaan lisukkeita soundin paranteluun... Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
laundry 15.06.2005 17:30:51 | |
---|
Nii, mutta mikäli omistaa jo nämä lisukkeet ;-).......joo...ei tää mikään paras vaihtoehto ole.....paremman ja rahan puutteessa.. |
Crackis 15.06.2005 21:47:04 | |
---|
Kyllähän tuosta saa kätevästi melko edullisen päättärin+kaiuttimet samassa paketissa. En itseasiassa ole edes kuullu mitä tuon omalla etuasteella saa aikaan, mutta v-ampin jäljessä toimi ihan ok. Ääntä tulee paljon, pysyy kasassa heiman isommallakin volumilla kiitos kahden 12" elementin. V-ampista en sano sitten yhtään mitään kun siitä itse eroon olen päässy :) |
tyyskae 16.06.2005 15:35:56 | |
---|
Joo, raahesta sais 260euroon... tiääkkö muuten mitä liitäntöjä siinä on? |
laundry 17.06.2005 12:00:48 | |
---|
input ja efecti lenkki |
mulla on tosta pienempi versio 65R ... no joo soundeista voisin sanoa et cleanit on tosi hyvät. säröistä nyt en oikein tiedä.. kohtuullisethan ne mutta säädöt huonot.. sillä bassoakaan ei särökanavalla voi les paulilla soittaessa nostaa 3:sta korkeammalle vaikka ois treble täysillä, midin nostaminen aiheuttaa vaan epäilyttävää kohinaa, kuuloke liitännät tosiaan puuttuu ja volume säädöt on semmoset että hiljaa ei voi soittaa sillä heti kun vahvistimesta lähtee ääntä, sitä lähtee enemmän ku tarttis kotitiloissa.. itelle täytyy ostaa H&K Tubeman antamaan kunnollista säröä... I Hate Love But I Love Hate |
Viking 23.06.2005 22:42:45 | |
---|
Kaikki 6 kappaletta (4kpl 212, 2 kpl 65), jotka ovat tulleet minua vastaan, ovat menneet rikki jo uutena. Niitä ei korjata, joten saa odottaa uutta samalla tavalla rikkimenevää jonkin aikaa. Tämä taitaa olla enempi sääntö kuin poikkeus kaikkialla. Siis VAROKAA kyseistä sarjaa Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
tommiot 23.06.2005 22:59:43 | |
---|
Ei ei ei ... Ainakin Frontman 15 on aivan kamala vehje (kyllä se menetteli Smashboxin kera ennen kuin paremmasta tiesi...). 2x12" kaapin kanssa se tosin alkoi kuulostaa lähes siedettävältä. Ei silti kannata... Pastilli? |