R.Syke 23.06.2005 14:06:38 (muokattu 23.06.2005 14:09:53) | |
---|
hoh, voi prkl. triplat.... |
R.Syke 23.06.2005 14:07:43 (muokattu 23.06.2005 14:10:12) | |
---|
Oho. tuli tuplasti. Tämmöstä tää it-ammattilaisuus joskus on :( |
isojussi 23.06.2005 14:10:47 | |
---|
Mää nään sieluni silmin, miten kaks riitelee nörteistä ja loput vetää ympärillä meluavaa congaletkaa - tumtumtumtum -tum-tum-hy-vää-ju-han-nus-ta! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 23.06.2005 14:14:52 (muokattu 23.06.2005 14:25:24) | |
---|
Mää nään sieluni silmin, miten kaks riitelee nörteistä ja loput vetää ympärillä meluavaa congaletkaa - tumtumtumtum -tum-tum-hy-vää-ju-han-nus-ta! -Emmä usko, että tässä mistään nörttiydestä on kysymys. Olen tiukka it-ammattilainen ja jos joku tossa rupee kyseenalaistaan sitä, niin vituttaahan se. Sama, jos putkimiehelle sanotaan, että sä et oo kuule johdonmukainen... Soittopuoli ei silleen ammattilaisesti taitu, joten sitä voi vapaasti repostella. :)bg Ja eikös toi sormunen oo ennenkin pistänyt pahaa mieltä kehiin näissä ympyröissa ennenkin. Jotain tämmöstä muistelen... |
-Emmä usko, että tässä mistään nörttiydestä on kysymys.... No eiku sorry! Kuhan juhlahumun tiimellyksessä yleistin. UH! pampampampam-pam-pam-daddaddaddad-dam-dam - UH! ev-ri-ba-di-con-ga..... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 23.06.2005 14:24:50 | |
---|
No eiku sorry! Kuhan juhlahumun tiimellyksessä yleistin. UH! pampampampam-pam-pam-daddaddaddad-dam-dam - UH! ev-ri-ba-di-con-ga..... -Hah. IsoJ taitaa olla hauskalla päällä ja vauhdissa. *Kahdehtii* bg |
Neljä Ruuvia 23.06.2005 14:27:40 | |
---|
Sano nyt prkle,bg että oot väärässä...ja me muut ollaan oikeessa,ei voi olla noin vaikeeta :-) |
isojussi 23.06.2005 14:31:36 | |
---|
-Hah. IsoJ taitaa olla hauskalla päällä ja vauhdissa. *Kahdehtii* bg Itte asiassa vielä selvistä päin, mutta muuten 10 pisteen lomatunnelmissa. Kyllä mulla sormet jo vähän syyhyää kesäjuoman perään..... jos välillä batucadaa: Umtsika-bumtsika-tshukatshakabumtsika..... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 23.06.2005 14:32:08 | |
---|
Sano nyt prkle,bg että oot väärässä...ja me muut ollaan oikeessa,ei voi olla noin vaikeeta :-) -No 4R mä sanon, että jos pistän kipaleita nettiin ilman lupaa, niin olen väärässä. Mutta sitä mä en ole tehnyt enkä tee. Monissa asiossa olen kyllä turpiini elämän aikana saanut :( Eiks' näin :) bg |
Fuzzy Boner 23.06.2005 14:33:06 | |
---|
My name is Baron, Pussy Baron |
isojussi 23.06.2005 14:33:41 | |
---|
3-3-0 Jussina hyvä olla! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
sormunen 23.06.2005 14:35:19 (muokattu 23.06.2005 14:36:10) | |
---|
Olen tiukka it-ammattilainen ja jos joku tossa rupee kyseenalaistaan sitä, niin vituttaahan se. ... Ja eikös toi sormunen oo ennenkin pistänyt pahaa mieltä kehiin näissä ympyröissa ennenkin. Jotain tämmöstä muistelen... Enhän mä nyt hyvänen aika ole sun it-ammattilaisuuttasi kyseenalaistanut mitenkään! Älä nyt ole niin helvetin herkkänahkainen. Mutta mitä mä sanoin, oli se, että noilla aloilla näyttää olevan tendenssinä vängätä tekijänoikeuskäsite uuteen uskoon. Ja sehän on ihan fakta. Mulle vaan juolahti mieleen, että kyllä se "ala", millä töitänsä tekee, vaan näkyy kaikesta läpi. Ja ennenkuin kihahdat, niin toi ala on sen takia sitaateissa, että mä esimerkiksi en ole millään "alalla" vaan töissä. Par´aikaa projektina rakentelen isoa käyttöliittymää. Ja myös siksi, että ennen vanhaan oli vitsi näistä kempparimyyjistä, jotka eivät olleet töissä vaan olivat "kauneudenhoitoalalla". Mutta eihän sunkaan olisi mitään "pahaa mieltä" tarvinnut saada, jollet olisi lähtenyt vänkään päivänselvää asiaa. |
R.Syke 23.06.2005 14:36:04 | |
---|
Itte asiassa vielä selvistä päin, mutta muuten 10 pisteen lomatunnelmissa. Kyllä mulla sormet jo vähän syyhyää kesäjuoman perään..... jos välillä batucadaa: Umtsika-bumtsika-tshukatshakabumtsika..... -Tuplakieltä! Yeah. |
isojussi 23.06.2005 14:39:18 | |
---|
www.kolumbus.fi/xenoble/pussy.mp3 Tässä on mun osallistuminen kosketinpalstan soolokisaan. Taustan on tehnyt A-jazz. Olkaa hyvät ihan kivaa retrokamaa. Jo vain tota kuuntelee ja ottaa kesäjuomaa (nyt se alko) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 23.06.2005 14:39:20 (muokattu 23.06.2005 14:41:20) | |
---|
Mutta eihän sunkaan olisi mitään "pahaa mieltä" tarvinnut saada, jollet olisi lähtenyt vänkään päivänselvää asiaa. -Ei ole tullut muuta kuin semmoinen ohimenevä vitutus, joka nyt on tällä puheella kuitattu. Ja kun tiukka ammattilainen olet, niin hatunnosto ja toki kantasi ymmärrän. yst terv bg |
isojussi 23.06.2005 14:41:36 | |
---|
-Tuplakieltä! Yeah. Voipi olla, että kohta ei enää mee....:D Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
omarklah 23.06.2005 14:45:34 | |
---|
Tuli tässä mieleen, että oon mäkin joskus leikkinyt mideillä tietsikan kanssa :o) Tässä n. 10 vuoden takaa juhannuksen kunniaksi lyhyt "sovitus" yhdestä vanhasta biisistä. http://www.angliaorkesteri.com/norsut.mp3 Elämää ei saa ottaa liian vakavasti.... Tää sit sanois tälleen... |
R.Syke 23.06.2005 14:50:43 (muokattu 23.06.2005 14:53:05) | |
---|
Tuli tässä mieleen, että oon mäkin joskus leikkinyt mideillä tietsikan kanssa :o) Tässä n. 10 vuoden takaa juhannuksen kunniaksi lyhyt "sovitus" yhdestä vanhasta biisistä. http://www.angliaorkesteri.com/norsut.mp3 Elämää ei saa ottaa liian vakavasti.... -Hyvä. Ajattelin pistää näytteeksi biisin 'Koska meitä käsketään' Tunnetaan myös nimellä 'Tuiki tuiki tähtönen' ja 'Twinkle twinkle little star' Laitan, jos uskallan. Pelkään arvosteluja. Kynnys :) bg |
toyopet 23.06.2005 15:12:06 | |
---|
Katos, prh. Ja mä kun pidän itseänin it-ammattilaisena... Nää on kyllä ohjeista parhaat, joita nähnyt olen. Ota toyopet yhteyttä niin perustetaan yhteinen yritys...:) bg Eikö ole mahtavat ohjeet! Meinasin tosiaan siihen liittää ihan perus-HTML sivun koodin mutta kun ei se siihen millään suostunut tulemaan, koodi lähti ns. kävelemään. Joten jätinpä siihen. Harmi vaan kun en ole IT-ammattilainen vaan ihan harrastelija yrityksen ja erehdyksen kautta. Voitaisiin silti perustaa firma... Iso tuntilaskutus vaan... Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa. |
R.Syke 23.06.2005 15:17:07 (muokattu 23.06.2005 15:17:37) | |
---|
Voitaisiin silti perustaa firma... Iso tuntilaskutus vaan... -Nimenomaan. Tommonen 150 eur / tunti perustyöstä ja sitten muu hinnoittelu erikseen. Mutta mitä tää firma sitten tekis. Pistäs tabulatuureja nettiin vai väsäis kotisivuja Mnettiläsille ko tarkoitukseen? bg |