takamine 24.01.2005 12:43:07 | |
---|
Kerta kerran jälkeen sama vertaus eli Crash Test Dummiesin laulaja. Taitaa olla kaverin nimi Brad Roberts. Kyllä livenä lähtee! |
MiniDee 27.01.2005 00:24:07 | |
---|
Neljän kuukauden Jenkkilässä olon jälkeen lauluani on verrattu Liekin laulajaan, Janskuun. |
StJerky 27.01.2005 10:43:25 | |
---|
Juice Leskinen ja Badding... Ei kun se olikin ulkonäköä ;-) |
waukku 27.01.2005 19:36:58 (muokattu 27.01.2005 19:37:16) | |
---|
Chris Cornell www.mikseri.net/malfunction Kuulostat aika paljon AIC:n laulajalta.Layne Staley oli miehen nimi. Etenkin niissä kohdissa missä kuulostaa kuin laulu tulisi ikäänkuin suupielestä. Mutta joo, hyvältä kuulostaa. How can it mean anything to me if I really don't feel anything at all? |
rbt 31.01.2005 09:44:33 | |
---|
Seuraaviin verrattu: Timo R Hetfiltti 69 eyes laulaja Alankoon Priestii |
The Pacific 01.02.2005 19:06:10 | |
---|
Meidän musiikin ope sanoi, että mun ääneni on vähän Jani Wickholmin sekä Anssi Kelan tapainen |
StJerky 02.02.2005 09:51:35 | |
---|
Meidän musiikin ope sanoi, että mun ääneni on vähän Jani Wickholmin sekä Anssi Kelan tapainen Tupakanpoltto ja viinanjuonti voisi auttaa tuohon ongelmaan... ;-) |
bibly 14.03.2005 19:38:38 | |
---|
Jotkut ihan tututkin.. öhöm, gröh.. kuulostavat joltain.. esim. Tiktakin Petralta, Nightiwshin Tarjalta, Anssi Kelalta yms yms.. Itse mielestäni olen kuullostanut vaikka keltä.. Ääni on kuitenkin muuttunut ajan myötä.. PAKKO SANOA: Kaikista hellyyttävintä oli, kun joskus vuonna nakki ja muusi opettajani sanoi, kun tulin myöhään kouluun, ja oli musiikintunti menossa, lauloivat, että: "Sieltähän se meidän lauluenkeli tulee.." voij äiti.. (anteeksi, anteeksi tiedän, että olen jälkeen jäänyt, ymmärrän että tekin sen ymmärrätte, mutta en vaan voi sille mitään. kjähkjäh...) |
maelstrom 14.03.2005 23:18:27 | |
---|
Wirtasen Toniin on verrattu. Ja tiesinhän minä, etten kuulosta hyvälle, joten ei tullut yllätyksenä. On ässäarpa syntyä Suomeen.
IMIK #12 |
paavi 15.03.2005 11:07:14 (muokattu 15.03.2005 13:53:41) | |
---|
Kuulostat aika paljon AIC:n laulajalta.Layne Staley oli miehen nimi. Etenkin niissä kohdissa missä kuulostaa kuin laulu tulisi ikäänkuin suupielestä. Mutta joo, hyvältä kuulostaa. Kyllä se oli hämmästyttävän paljon Cornellin kuuloista! Oli muuten kyllä käytetty vastaavanlaisia efektejäkin. ;) Sieltä tosin puuttui sitten se Cornellin kikkailu ja ne ylimmät kiekaisut, mutta muuten todella samanlaista. Muutenkin hyvää musaa tuo Malfunction. Miinuksena sellainen tasapaksuus, meininki puuttui...osin juuri laulajan lievästä homogeenisestä "apaattisuudesta" osin esim. sovituksista. Terävimmillä soundeilla ja pienillä herättävillä nostatuksilla olis aivan ykköskamaa. karpela diem (tartu tanjaan) |
jazzy 15.03.2005 16:44:35 | |
---|
Tupakanpoltto ja viinanjuonti voisi auttaa tuohon ongelmaan... ;-) Meinasin itsekin ehdottaa samaa. Miten sääli, että kaikki jotka todella tietävät kuinka maata on johdettava, joutuvat ajamaan taksia tai pitämään parturiliikettä. -George Burns |
Luara* 23.03.2005 13:04:26 | |
---|
noh-h (häpeäkseni?) on verrattu madonnan myöhempään ääneen (siis ray of light jne-eraan) ja ilokseni mun ääntä on verrattu Tori Amoksen ääneen. jei. |
Capu 24.03.2005 17:53:26 (muokattu 24.03.2005 17:54:02) | |
---|
Eli siinäpä se kysymys onkin: Onko ääntänne verrattu johonkin maaliman laulajatähtöseen? Ja jos on, niin keneen? Demostudiossa joku joskus kysäsi, että olenko Pate Mustajärvi ;) huvittavaa myös joe cockeriin |
Joni Koskimaa 21.06.2005 22:33:13 | |
---|
Ronnie James Dioon, etenkin livekeikkojen päätteeks. Ja karaokebaareissa myös Kirkaan, mikä on minulle suurin mahdollinen kehu... :D "Pelko, se on vain pessimistinen ennakkoluulo." |
Cutter 22.06.2005 13:33:48 | |
---|
Niin hassulta kuin se kuulostaakin, ääntäni on verrattu Skunk Anansiehen ja Maarit Hurmerintaan. Mielenkiintoiset ääripäät. "Nyt ei kaikki mee ihan putkeen..." |
Slinky 22.06.2005 15:09:03 | |
---|
Itse hörähdin joskus, kun kuunnellutin Dream Theateria kaverilleni. Kaveri vaan tokas että "Tää kuulostaa ihan sulta". Ehkä noita biisejä laulaessa on tullut omaksuttua mm. samantyyppiset ähkäisyt rivien loppuun Tiedä sitten, tarkoittiko kaveri hyvällä vai pahalla, tahi pitikö hän Jamesin äänestä enemmän kuin meikän. Todennäköisesti ei tykännyt kummastakaan. Vacation, procreation, sterilization, Disneyland. |
Ihme Basisti 22.06.2005 22:05:59 | |
---|
Joskus kaverit verranneet Hetfieldiin, mutta onpa joku pirulainen löytänyt yhtäläisyyksiä Mustaineenkin! Jonkinlainen hybridipiruhan tästä on mukautumassa :P. T: Tämä toinen käyttäjä Basistit eivät soita plektroilla |
Doroon on muutama kerran verrattu. Pahin vertaus on ollut Anna Erickson:D "If you shake my hand, better count your fingers.." |
Generic L 23.06.2005 12:05:36 | |
---|
Matti Nykäseen :D No ei ny sentään =P "vuuuuui saatana" -S. Tervo- |
Keke Urlaub 24.06.2005 09:40:13 | |
---|
Chris Cornell www.mikseri.net/malfunction Onpas todella hyvän kuuloista. On melko lailla tasan tarkkaan samankuuloinen lauluääni kuin Cornellilla tuossa Down on the Upsiden/Euphoria Morningin aikoihin. Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules /
The fate of all mankind I see is in the hands of fools. | |