Marshallin alakaappi 22.06.2005 17:54:04 | |
---|
thomannilta löytyy kyllä vaikka kuinka paljon.. ja saa niitä suomestakin.. StaY Metal |
Ze Kink 22.06.2005 18:02:53 | |
---|
ja saa niitä suomestakin.. Mistä? Nimittäin jos liike on 200km päässä, niin ne joutuu silti tilaamaan. Ja Thomannilta kun tilaa, niin se 20e toimitusmaksu ei ole kovin kiva pelkille kielille. Rölö |
Marshallin alakaappi 22.06.2005 18:05:09 | |
---|
no jos herra nyt mietti kitaran ostamista thomannilta niin vois varmaan tilata viitisen paketteja kieliä mukaan.. StaY Metal |
MasK oF SaNiTY 22.06.2005 20:19:00 | |
---|
totta.. enhän minä tiedä.. oonhan kerran soittanut kamun bc rich bronssia mutta se kai on ihan eri kitara...olisi kiva tietää sen soitettavuus jos joku on kokeillu.. Ei oo tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
Explorer 22.06.2005 20:22:09 | |
---|
totta.. enhän minä tiedä.. oonhan kerran soittanut kamun bc rich bronssia mutta se kai on ihan eri kitara...olisi kiva tietää sen soitettavuus jos joku on kokeillu.. Ei ole järkeä on kysellä muilta kun kerran ainoa asia joka merkitsee on kitaran tatsi nimenomaan itselleen. Soitettavuudet ovat pitkälti henkilökohtaisia asioita. Destroy yourself, see who gives a fuck. |
MasK oF SaNiTY 22.06.2005 21:28:13 | |
---|
Niin tavallaan on.. mutta mietin just mikä on ylettyvyys noihin 23-24 nauhoihin.. Ei oo tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
Spinal 22.06.2005 21:51:07 | |
---|
Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä... |
MasK oF SaNiTY 22.06.2005 22:42:34 (muokattu 22.06.2005 23:54:19) | |
---|
Ei oo tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
tupesaku 23.06.2005 00:47:12 | |
---|
Multa löytyy tota samaa sarjaa oleva mockingbird. Soittotuntuma on mun makuun mukava, vähän niinku straton ja tilukaulan sekotus?? Ylemmille nauhoille yltää tällä ainakin mukavasti. Kielet oon tilannut suoraan floyd roselta...kannattaa tilata muutama setti ainakin kerralla niin ei tuu maksaan suhteessa niin paljoa. Toistaseks niillä on tehtaalta .012 ja .013 setit loppu. Sain just eilen viestiä että ne laittaa muutaman setin mulle kaupan päälle kun oon joutunu odotteleen. Floikka pitää hyvin vireen ja kielet on kyllä tosi helppo ja nopee vaihtaa, eikä tartte venytellä! Mutta vireestä toiseen vaihtaminen on alkuun vähän hankalaa, kyllä sekin siitä. Mutta kyllähän toi normi floikka on ongelmattomapi kun se on niin yleinen. En kuitenkaan itte ainakaan millään haluais tota normaaliin vaihtaa. Laatu on normisti ollu näissä nj malleissa ilmeisesti hyvä...mulle kuitenki sattu joku maanantai versio ton kaulan suhteen. Oli meinaan tehtaalla väännetty yks ruuveista niin tiukkaan että kaula oli haljennu! Se on ny kuitenki hoidossa, että kai se siitä. Kyllähän näissä hyvät osat on: ebeniä, mahonkia, aitoa floikkaa... Toivottavasti oli jotain apua...pistä kyssäriä tuleen jos on vielä jotain. |
rosberg 23.06.2005 09:02:56 | |
---|
Joko suurimmalla osalla täällä on lukihäiriö tai sitten porukka on vaan muuten tyhmää... tyhmää on. beeceeritsillä nyt kuitenkin on ihan hienojakin kitaroita olemassa. omat kommenttini liittyvät lähinnä käytettävyyteen, ei ulkonäköön. tuo nyt vaan on sellainen kitara, että senhän nyt kolhii alta aikayksikön. keep on truckin! |
Rämppy 23.06.2005 09:38:28 | |
---|
Olishan se aika näky kun joku George Benson kapuais lavalle herkisteleen romanttista jazzia tuollaisella Beastilla :) Rajoja pitää rikkoa... siis miksi aina bluesia soitetaan perinteisillä skeboilla eikä just jollain vänkyröillä? =) Tanssiorkesterit on tässä mielessä kuvia kumartamatonta ja coolia porukkaa. Oon useammankin kerran nähnyt humppavalssitango-pumpun kitaristeilla lukkovibra-charvelia, gibson explorer -kopiota ja vastaavaa. Mutta ammattimies soittaa just sillä millä soittaa. Ei oo soittajan itsetunto kiinni "oikeaoppisissa" vehkeissä. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
Tanssiorkesterit on tässä mielessä kuvia kumartamatonta ja coolia porukkaa. Oon useammankin kerran nähnyt humppavalssitango-pumpun kitaristeilla lukkovibra-charvelia, gibson explorer -kopiota ja vastaavaa. Mutta ammattimies soittaa just sillä millä soittaa. Ei oo soittajan itsetunto kiinni "oikeaoppisissa" vehkeissä. Mitäs... ei tuo minun floikallinen Charvel-osasto kauheasti poikkea perinteisestä stratosta :) Body on hyvin pitkälle sama, lapa ja väritys varmasti ensimmäisenä iskee silmään, mutta kuitenkin... totta tuo että ammattimuusikko vetää sillä mikä on hänelle itselleen parasta, mutta harvemmin itse olen nähnyt jollain humppaorkesterin kitaristilla tällaisia: http://www.edromanguitars.com/guita … /vampire/images/Vam_rockbat_550.jpghttp://www.edromanguitars.com/guita … abs_models/images/paulcrook_950.jpg Ja mitä Exploreriin tulee niin sehän on jo VANHA malli, ennenkö mitään heviä oltiin keksittykään :) Futuran prototyyppi taisi elää suunnittelupöydällä ihan 50-luvun alussa... eikös '58-'59 tullut ensimmäiset Explorerit? Se on vain myöhemmin otettu mukaan näihin "hevisuunnikkaisiin" :) PS. Toisaalta... samoinhan sitä kävi BC Richillekin. Ne 70-lukulaiset ovat varsin tyylikkäitä pelejä: http://www.edromanguitars.com/guitar/bcrich/images/grpbcr110716.JPG Kummallista miten joistain skitoista tulee niin voimakkaasti käyttäjiensä näköisiä. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Rämppy 23.06.2005 10:18:08 | |
---|
Mitäs... ei tuo minun floikallinen Charvel-osasto kauheasti poikkea perinteisestä stratosta :) Body on hyvin pitkälle sama, lapa ja väritys varmasti ensimmäisenä iskee silmään, mutta kuitenkin...:) Se onkin nimenomaan toi lätkästaga-lapa, joka näyttää ensisilmäyksellä epähumppamaiselta noissa charvel-tyyppisissä ratkaisuissa. Ja onhan tuo exploorerikin aika rok, kun soitetaan valssia menneiltä ajoilta. Humppaäijien täytyy soittaa mieluiten Gretch White Falconilla (eli Kari Tapio Signature model), jos haluavat näyttää suosituilta ja menestyviltä. Myös pulliaisensininen strato on noissa piireissä aina varma valinta. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
Niskamies 23.06.2005 11:15:09 | |
---|
Virallisesti semi-pro! |
trih 23.06.2005 11:17:10 | |
---|
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Twinkle 25.06.2005 03:26:54 | |
---|
Ei liity mitenkään mihinkään, mutta onko ao. ilmoitus jotenkin sidoksissa tämän ketjun aloittajaan? http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=18444584 Tulipahan ahaa-elämys kun selasin huuto.nettiä, jostakin muistui mieleen tuollaisella, poikkeuksellisella tavalla jäsennelty teksti ja se yhdistettynä asenteellisen näköiseen kitaraan. Juu, ei tässä muuta.. jatkakaa... ei ku te muuten lopetittekin jo aikaa sitte... noh, ei voi mittään. |
MasK oF SaNiTY 06.07.2005 22:16:41 | |
---|
Tästä nyt on aikaa mutta.. en viittiny aloittaa mitään uutta.. mistä ton kyseisen bc rich beastin.. speedloaderilla saisi halvimmalla..? väri saa olla mikä tahansa.. ja jos samasta paikasta saisi kieliä hyvä niin.. Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
duusonit 09.10.2012 10:20:24 | |
---|
Kyllä liikkeet tilaavat kyseinen kitaran liikkeeseen, mutta ottavat monesti noin 20% hinnasta jotta itse eivät jäisi siitä tappiolle jos asiakas ei ostakkaan kyseistä skittaa, itse olen myös samaa mieltä että bc rich saisi olla enemmän valikoimassa esim juuri gunslinger tai assasin, koska ovat todella hyviä kitaroita kummatkin, itse ainakin pidän gunslingeristä koska siinä on juuri kaikki mitä tarvitsee, yksi mikki ja floikkatalla+volume. DAAADAAAAA PERLEÖE |
Andy J. 09.10.2012 10:49:01 | |
---|
Hieno nosto, Hermanni. Kauppoja: jars, gaunt666, Twinkle, JPHe, slowfinger, Akilles, E Tone, jaripat, kuolio, GoshFlardon, flea laven, joppejoo, runrunrun, santeriv, StevieRayVehkakoski, p. s, esaruoho, jarialanaama, jaroslove_80, DaNoNe, georges, mataki, jubar1, Kunnallisjäte, |
Decadetroll 09.10.2012 11:00:11 | |
---|
Melko nekrofiilistelijä taidat olla, kun seittemän vuotta vanhan ketjun kaivat ylös vain sanoaksesi, että kyllä liikkeessä tilaavat. :) don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |