AoA 02.05.2003 19:06:58 | |
---|
...Emperor, Ambassador, Ambassador Coated, Diplomate Full Volume or Double Volume |
Marko 02.05.2003 19:20:20 | |
---|
Nuilla nimillä tarkotetaan kalvon paksuutta. Emperor on paksuin sitte ambassador ja sitte diblomat. Eli: Emperor: 2-kerroskalvo, sopii hyvin raskaalla kädellä soittavalle. Ambassador: Yksikerroksinen kalvo, hyvä all-around kalvo Diblomat: Ambassadoria ohuempi yksikerroskalvo, käytetään yleensä tomien resonointikalvoina Ambassador coated: Muuten sama kuin ambassador mutta tämä on valkoinen ja jossa on semmonen päällystys päällä että kalvo on karhea. unohtu sanoo: nuo kalvot ovat siis läpinäkyviä jos nimessä ei ole coated. Myö leiriyttään tähän. |
Sgandalf 02.05.2003 20:20:31 | |
---|
Ja eikös Pinstripe ole periaatteessa vaimennettu Emperor? Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Roberto 02.05.2003 20:59:02 | |
---|
...Emperor, Ambassador, Ambassador Coated, Diplomate Diplomat on helvetin hyvä virvelissä, hajoaa vaan aika helposti... |
toba 02.05.2003 23:39:07 | |
---|
Nuilla nimillä tarkotetaan kalvon paksuutta. Emperor on paksuin sitte ambassador ja sitte diblomat. Eli: Emperor: 2-kerroskalvo, sopii hyvin raskaalla kädellä soittavalle. Ambassador: Yksikerroksinen kalvo, hyvä all-around kalvo Diblomat: Ambassadoria ohuempi yksikerroskalvo, käytetään yleensä tomien resonointikalvoina Ambassador coated: Muuten sama kuin ambassador mutta tämä on valkoinen ja jossa on semmonen päällystys päällä että kalvo on karhea. unohtu sanoo: nuo kalvot ovat siis läpinäkyviä jos nimessä ei ole coated. no mulla on Emperor Coated.. eli kerroppas siitäkin sitten:) |
Marko 03.05.2003 00:04:45 | |
---|
no mulla on Emperor Coated.. eli kerroppas siitäkin sitten:) No sä voit kyllä päätellä sen tosta mun edellisestä kirjotuksesta.
Myö leiriyttään tähän. |
Thyrblast 03.05.2003 01:03:34 | |
---|
Siispä, kokeile ja jos mahdollista, plärää niitä eri kalvoja kaupassa. Kannattaa kokeilla sen mukaan millaista musaa soittelet. elikkä pin stripeä, tai vastaavaa paksua kalvoa, kun soitellaan hevi/metalli jne. voimakasta soitantaa. Mitä ohuempi kalvo, yleensä sen herkempi sointi, siis vaikkapa kevyempään menoon sitten esim. ambassador. Aina kannattaa kokeilla oikea kalvotyyppi yksilökohtaisesti. Samaan tapaan, kuin kapulatkin löytyy käteen kokeilemalla. |
AoA 03.05.2003 17:14:32 | |
---|
Onkos tuolla karhealla (coated) kalvolla kuinka erilainen soundi kun vertaa semmoseen missä sitä ei ole? Full Volume or Double Volume |
Onkos tuolla karhealla (coated) kalvolla kuinka erilainen soundi kun vertaa semmoseen missä sitä ei ole? On. I rule... |
AoA 03.05.2003 19:42:57 | |
---|
On. millä sanoilla voisit verrata tuota soundi-eroa?
Full Volume or Double Volume |
Joku vaa 03.05.2003 21:56:28 | |
---|
millä sanoilla voisit verrata tuota soundi-eroa? Lämpimämpi, pehmeempi ja lyhempi sointi.
|
drummer 1 04.05.2003 12:03:30 | |
---|
Ostakaa hyvät immeiset Evansia! Mulla ei ainakaan ole Remoista mikään kovin järisyttävä kuva... ostin vähän aikaa sitten virppaan Evansin Genera HDD Dryn ja ai että mikä soundi verrattuna sitä edeltäneisiin Remoihin. Onhan Evansit vähän kalliimpia, mutta suosittelen..! |
AoA 04.05.2003 12:53:41 | |
---|
Ostakaa hyvät immeiset Evansia! Mulla ei ainakaan ole Remoista mikään kovin järisyttävä kuva... ostin vähän aikaa sitten virppaan Evansin Genera HDD Dryn ja ai että mikä soundi verrattuna sitä edeltäneisiin Remoihin. Onhan Evansit vähän kalliimpia, mutta suosittelen..! Juu tuo General Dry on kyllä erittäin hyvä virpassa. Mutta kaikkeen kyllästyy kun sekin oli aika pitkään tuossa. Nyt mulla on Evansin G2 vai mikä se olikaan. Mutta tomareissa luotan edelleen Remon antiin koska en näe kovin painavaa syytä mennä merkkiä vaihtamaan. Full Volume or Double Volume |
Mikko A 04.05.2003 13:21:46 | |
---|
Kertokaapa vähän lisää tuosta HD Genera Drysta vaimikäsenytolikaan kun sitä vois kokeilla... Onko se joku hevikalvo, minkälainen soundi, onko se herkkä, onko siinä joku lätkä, sopiiko hillitympäänkin soitantaan? I rule... |
Baroquean 04.05.2003 20:51:31 | |
---|
Ostakaa hyvät immeiset Evansia! Mulla ei ainakaan ole Remoista mikään kovin järisyttävä kuva... ostin vähän aikaa sitten virppaan Evansin Genera HDD Dryn ja ai että mikä soundi verrattuna sitä edeltäneisiin Remoihin. Onhan Evansit vähän kalliimpia, mutta suosittelen..! Evansin tomikalvoista olen kuullut aika negatiivista palautetta toisin kuin esim. basarikalvoista (Mulla on basarissa EQ2 ja on kyllä ihan jees). Evansin kalvoista virvelissä ei ole kyllä kokemuksia. Itse uskallan suositella kyllä Remon kalvoja. Ovat kyllä hinta-/laatusuhteeltaan hyviä. Luin tossa kaverin luona Remon kalvokatalogia ja siinä oli kyllä todella hyvin selvitetty kaikki mallit ominaisuuksineen. Iskin silmäni heti mustiin PinStripeihin. Olis aika hyvän näköset. =) |
drummer 1 05.05.2003 16:54:21 | |
---|
Kertokaapa vähän lisää tuosta HD Genera Drysta vaimikäsenytolikaan kun sitä vois kokeilla... Onko se joku hevikalvo, minkälainen soundi, onko se herkkä, onko siinä joku lätkä, sopiiko hillitympäänkin soitantaan? No sehän siis riippu tosi paljon virpasta ja vireestä. Mulla se ainakin on melko lyhytsointinen ja voimakas, "aggressiivinen" ääni. Se kalvo on sikäli vähän erikoinen, että siinä on huohotusreiät reunoilla ja demppausrengas sisäpuolella. Kaksikerroksinen tottakai.. tykkään. |
Mikko A 05.05.2003 17:05:26 | |
---|
No sehän siis riippu tosi paljon virpasta ja vireestä. Mulla se ainakin on melko lyhytsointinen ja voimakas, "aggressiivinen" ääni. Se kalvo on sikäli vähän erikoinen, että siinä on huohotusreiät reunoilla ja demppausrengas sisäpuolella. Kaksikerroksinen tottakai.. tykkään. Jahas... Ei siis mun käyttöön sopiva.
I rule... |
Marko 06.05.2003 00:23:22 | |
---|
Evansista se vielä että onko siinä paljonpuhutussa eq2 kans semmoset huohotusreiät. Katoin kaupassa sitä kalvoa ja siinä oli semmoset. Aattelin vaan että olikohan se es eq2 vai onko niitä kahta vaihtoehtoa, huohotusreillä tai ilman? Myö leiriyttään tähän. |
Baroquean 07.05.2003 11:28:52 (muokattu 10.05.2003 22:53:22) | |
---|
Evansista se vielä että onko siinä paljonpuhutussa eq2 kans semmoset huohotusreiät. Katoin kaupassa sitä kalvoa ja siinä oli semmoset. Aattelin vaan että olikohan se es eq2 vai onko niitä kahta vaihtoehtoa, huohotusreillä tai ilman? En ole omassa ainakaan mitään reikiä nähnyt, toistaiseksi. =) En ole kyllä moisista "huohotusreijistä" ikinä kuullutkaan. Mulla on basarissa just EQ2 ja se on kyllä ihan normaali tuplakalvo (eli kaksi kalvoa päällekkäin). Arbeit macht frei. |
KoRn88. 07.05.2003 15:55:09 | |
---|
on siinä EQ2:sessa (ainaki mulla) semmosia aivan pieniä reikiä siellä sivussa. ------------Stampeden rumpali--------------- |