Aihe: sisälle vai ei?
1 2 3
Meisseli
21.06.2005 21:22:12

Hain sotilassoittokuntaan.
Soitin semivaikean jazzsoinnutusjutun hyvin.Mietin soittavani jotain helpompaa,en soittanut. Primat meni täysin oikein. Tiedän, koska olivat tuttuja biisejä. Soitin myös improvamppia heille jonkun aikaa pyynnöstä. En päässyt sisälle. Oletin näin käyvän. Jouduin perumaan työhmmat syksyn ajalta. järjestämään raha-asiat uudestaan. Armeija kahden viikon kuluttua. Ei naurata.
Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi www.strangefruitband.net www.must.fi
Torniojaws
21.06.2005 22:26:03

Mutta entä käytännön ero?

Enemmän (erilaisia) bändejä ja paremmat laitteet.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Czar
21.06.2005 22:59:18

Hain ensimmäistä kertaa Tampereelle medianomilinjalle, ääni puolelle. Eihän sieltä tullut kutsua edes pääsykokeisiin.

Ystäväni, joka opiskelee radioalaa ei myöskään saanut kutsua. Kai sinnekin pitää sitten olla joku semiammattilainen.

Noh, minulla on loppuelämä aikaa hakea sinne, syksyllä pääsee taas studioon kartuttamaan kokemusta ja alan CV:tä. Jos en viimeistään kymmenen vuoden kuluttua ole päässyt niin harkitsen ehkä tulevaa ammattiani uudestaan...tai sitten en =)
"Well I ain't evil, I'm just good-looking" -AC:FeedMyFrankenstein-
wrshredder
22.06.2005 12:51:50
Hain sotilassoittokuntaan mut en päässy, suositteli mua Porin Palmgren konservatorioon ja hain sinne (olisin muutenkin hakenu kyllä).

Ja pääsin! jee. elokuussa pitäis mennä sinne johonkin tiedotustilaisuuteen, sitten taas tiedän lisää. Harjottelen ja luen teoriaa nyt vaan yhä ahkerammin, ko ne laittaa mun koevuodeks sinne, pitää näyttää kynteni niille.

Mutta tammikuussa alkaa army ja se menee mun musaopintijen tielle ehkä. ihan perseestä .. nyt ko pääsee opiskelleen pitkän odotusten jälkeen niin pitää mennä johonkin korpeen hyppimään. voe kakka,.
"I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , OU PII TEENDÖR, KÖÖRL PII TEENDÖR , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV TÄT I SEEND TU JUUUUU... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!
meiju
22.06.2005 16:19:32
Pääsin sosiaali,- ja terveysalan kouluun, lähihoitajaksi Seinäjoelle. Pitäs kesän tehdä joku tehtävä ekaa koulupäivää varten...
Ja Piina Jatkuu...
KantriKatri
22.06.2005 20:31:13

Pääsin PJK:lle Aikuisten Näyttötutkinto-linjalle.
Happy Rock´n´roll!!
Niskamies
22.06.2005 20:33:45
Jeah, pääsin vantaan musopistoon soittamaan sbassoa.
Virallisesti semi-pro!
musa
22.06.2005 20:38:23
Kolmeen kouluun hain. Kahteen pääsin ja kolmannessa olen varasijalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)