Dnjmaster 22.06.2005 13:56:05 | |
---|
En juo alkoholia muutenkaan, joten en myöskään keikalla. |
En juo alkoholia muutenkaan, joten en myöskään keikalla. Sama homma. Pitää katella sitten kun tuota ikää karttuu. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Lapaluu 22.06.2005 17:22:17 | |
---|
Eipä tässä vielä keikkailla, mutta tulevaisuudessa: jos alkomahoolia, niin keikan jälkeen. Ennen keikkaa mennään vesilinjalla, eikä jälkeenkään ns. perseet-olalle känniä. Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) |
Markuz 22.06.2005 18:50:55 | |
---|
Itse olen ajatellut aihetta ja olen tullut siihen johtopäätökseen, että keikalla olo on työ aikaa. Kun kyseessä on työaika niin lakien mukaan ei saisi olla päihtyneessä tilassa. Ajatelkaa jos itse olisitte keikkajärjestäjä ja annatte bändille tuhat eugenia käteen, niin eikö olisi erinomaista, että rahalle saisi maksimaalisen hyödyn. Yleensä, jos vetää huonon keikan, niin tuskin järjestäjä soittaa uudestaan soittamaan. |
vapauskauppias 22.06.2005 19:18:18 | |
---|
Ajatelkaa jos itse olisitte keikkajärjestäjä ja annatte bändille tuhat eugenia käteen, niin eikö olisi erinomaista, että rahalle saisi maksimaalisen hyödyn. Totta. He voisivat vaikka vetää perseet baarissani ja siten saisin paljon rahoistani takaisin. (Ei tainnut olla täysin tosissaan sanottu) |
Klooni 22.06.2005 19:18:27 | |
---|
En käytä siviilissä tahi muutenkaan, vaikka ikää on varmasti se tarpeeksi + aika paljon lisää :-p Kun on tarpeeksi luovaa hulluutta niin hauskaa voi pitää ilman päihteitäkin :-) Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
www.klooni.net |
Jeaqar 23.06.2005 02:25:44 | |
---|
Alkoholi on vähän niinkuin dominonappula, se vaan menee nopeammin ja nopeammin ilman loppua, ja varsinkin motoriikan kanssa tämä kostautuu todella nopeasti. Minusta rumpuja ei ole edes hauska soittaa humalassa, koska todellakin hapoillehan kaikki paikat menevät. Muita soittimia tuntuu olevan hauskempi humalassa soittaa. Onko tämä nyt sitten reilua rumpaleita kohtaan? Ei ehkä :D, mutta yleisöä ja mahdollista tanssi/moshaus -kansaa kohtaan se on. Bad whiskey is better than wine. |
jankki 23.06.2005 04:34:47 | |
---|
Muutaman (2) otan ennen kekkaa, sitten tunti ennen vetoa vettä. Keikan aikana ehkä pari. Itselle sopiva määrä, kokemuksesta tiedän, että määrän ylittäminen vaikuttaa soittoon. Show me, don`t tell me. |
jussiohman 23.06.2005 08:35:36 | |
---|
Perseet olalla vedetty hääkeikka opetti tarpeeksi, enää otan vain pari olutta ennen keikkaa. Jännitys lähtee mutta jäsenet toimii vielä. Hakkuutyömaa |
Hakki 23.06.2005 09:17:33 | |
---|
Joskus treenikämpillä ryypätessä on katsottu kuinka monta voi ottaa ennen laadun kärsimistä. Neljännen kaljan kohdalla lähti käsistä hienomotoriikka ja jaloista katosi puhti. Kuudennen kaljan jälkeen ei oikein pysynyt tahdissa. Keikalla otan yleensä yhden oluen tunnin ennen keikkaa. Rentouttaa hiukan, mutta ei pääse häiritsemään soittoa. Keikan jälkeen on aivan sama, mutta yleensä menen kotiin nukkumaan. Bändin kitarasankareilla taas on hieman rennompi meininki oluen suhteen. Kerran kun oltiin Jokioisissa soittamassa yksissä kemuissa, kitaristi-laulaja veti kymppisäkin ennen lavalle nousua. Lopputuloksena se slaidaili puolet biiseistä kun ei musitanut miten ne menee. Ja sanat uhohtaessaan vaan örisi mikkiin "NIGHTSIDE!" Wittu mikä keikka. Itse olin porukan kuski. while(true) {metal.play(örörör);} |
Garri Hunes 23.06.2005 12:05:55 | |
---|
Esimerkiksi sellainen henkilö, joka ymmärtää roolinsa ja velvollisuutensa asiakkaitaan kohtaan. Esim. alla. noh,mutta entäs jos rooli on olla kännissä? enkä koe olevani mikään yleisön palvelija,se on tanssibändien kauraa. minä tulen paikalla ja yleisö ottaa tai jättää. |
Dnjmaster 23.06.2005 12:12:34 | |
---|
noh,mutta entäs jos rooli on olla kännissä? enkä koe olevani mikään yleisön palvelija,se on tanssibändien kauraa. minä tulen paikalla ja yleisö ottaa tai jättää. Mikä sä sitte koet olevas jos soitat keikalla? Soitatko vaan omaks iloks? Jos soitat nii kannattaa pysyä vaan bändikämpällä eikä mennä mihkään kännissä paukuttamaan. kalamies#40 >-)))> |
moottorisaha 23.06.2005 12:32:20 | |
---|
Mikä sä sitte koet olevas jos soitat keikalla? Soitatko vaan omaks iloks? Jos soitat nii kannattaa pysyä vaan bändikämpällä eikä mennä mihkään kännissä paukuttamaan. Yleisön edessä on mukavempi paukuttaa. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Garri Hunes 23.06.2005 12:45:28 (muokattu 23.06.2005 12:46:10) | |
---|
Mikä sä sitte koet olevas jos soitat keikalla? Soitatko vaan omaks iloks? Jos soitat nii kannattaa pysyä vaan bändikämpällä eikä mennä mihkään kännissä paukuttamaan. jos minä vuosikausia treenaan biisejä ja niitä tehdään sydänverellä ja odotetaan että pääsee niitä muille esittämään,niin jos joku kahden markan lipun maksanut sanoo että minä maksan teidän palkan niin siksi soittakaa ennemmin mombasa kun mie tykkään siitä,niin hermot menee. kun on katsos olemassa erilaisia juttuja eri artisteilla,enkä näe kenenkään olevan toistaan väärempi. miksi minun pitäisi pysyä treenikämpällä siitä syystä että en soita finnhitsejä? |
ddrum54 23.06.2005 12:49:03 | |
---|
noh,mutta entäs jos rooli on olla kännissä? enkä koe olevani mikään yleisön palvelija,se on tanssibändien kauraa. minä tulen paikalla ja yleisö ottaa tai jättää. Jees, lisää tätä asennetta. Kannattaa aina hoitaa kerralla kaksi keikkaa / paikka, eka ja vika. Rooli olla kännissä??? Herää jo. Viimeisessä lauseessa on oikean rokkikukon meininkiä, hienoa. 2`n 4 |
ddrum54 23.06.2005 12:52:22 | |
---|
miksi minun pitäisi pysyä treenikämpällä siitä syystä että en soita finnhitsejä? Onko täällä joku maininnut finnhitseistä jotain? Onko sinun sydänverellä treenatut biisit tarkoituskin tyriä kunnon kännillä? 2`n 4 |
Dnjmaster 23.06.2005 12:56:14 | |
---|
Onko täällä joku maininnut finnhitseistä jotain? Onko sinun sydänverellä treenatut biisit tarkoituskin tyriä kunnon kännillä? Juuri tätä meinasin... En puhunu mistään finnhitseistä. kalamies#40 >-)))> |
Garri Hunes 23.06.2005 13:01:33 (muokattu 23.06.2005 13:20:45) | |
---|
Rooli olla kännissä??? Herää jo. okei,tuo oli vähän typerä lause,en ihan tuota meinannut. mutta en ole tainnut kyllä kertaakaan mainita että tyrisin omat biisit viinan takia.jos pystyn vetämään kunnolla bissee ennen keikkaa niin mikä siinä risoo? Soitatko vaan omaks iloks? ja mitäs väärää tuossa sitten on?onko parempi soittaa turpa rullalla mutta yleisöä palvellen? ikuisuuskysymyksiä... |
käreyndanni 23.06.2005 13:25:31 | |
---|
Yksi pullo ennen keikkaa ja lavalle tuoppi, että jaksaa mättää :). |
Garri Hunes 23.06.2005 13:37:21 | |
---|
Yksi pullo ennen keikkaa ja lavalle tuoppi, että jaksaa mättää :). tuoppi jaloviinaa,erkinharjun tyyliin... |