Aihe: Millä matto kiinni virveliin?
1
anstir
21.06.2005 21:50:36
Elikkäs ostin uuden maton virveliin, jossa ei ole mitään kiinnitysjuttuja mukana. Millä systeemillä se matto on siis paras kiinnittää?
TheImp
21.06.2005 21:55:30
Mimmoisen maton ostit? Yleensä niissä tulee mukana. Yleensä se on sellainen suorakaiteen muotoinen kalvon pala. Musta tai kirkas. Tai sitten joissain tulee mukana narut. Molempia myydään erikseen musiikkiliikkeissä.
The Gods made heavymetal
nakke
21.06.2005 22:16:23
Jos sulla roikkuu vanhoja kalvoja nurkissa, niin leikkaa niistä suikaleet.
Dnjmaster
21.06.2005 22:45:23
En ehkä ite laittais mitään kalvoa. Se nimittäin venyy ajanmyötä. Omassa matossa mulla on jotain paksua "nauhaa" (taitaa olla kevlaria). Se on ainaski tosi hyvää. Ei anna yhtään periks.
hollmi-5
21.06.2005 23:28:01
Ei se kalvo virvelinmattokäytössä veny. Itse olen laittanut virvelin alakalvosta leikatut suikaleet. Toisena vaihtoehtona piirtoheitinkalvoa.

Iso käsi sille, joka käsin venyttää kaksinkertaiseksi käännetyn rumpukalvon (kaksisenttiä leveänä suikaleena) poikki. Tai edes venyttää.
Mika Hollström
Niskamies
21.06.2005 23:30:39
Vähän ot, mutta mun mielestä Taman mattojen nylonhihna on jotenkin hauska. Se näyttää makeelta.
Virallisesti semi-pro!
hollmi-5
21.06.2005 23:40:41 (muokattu 22.06.2005 00:01:13)
Taman mattojen nylonhihna on jotenkin hauska. Se näyttää makeelta. Hirmuisen paksu se on. Vaikuttaa soundiin mielestäni heikentävästi. Puresoundin maton mukana tulevat kangaspäällysteiset metallinarut kestää. Soundikin on parhaimmillaan.

Ludwigin perusnostimissa on (sälekaitimien) narut. Huonoa tässä on se, että joskus ne narut katkeilevat. Olenkin laittanut kaksi lenkkiä nolemmille puolille. Jos naru katkeaa, saa nostina hiukan kiristämällä uuden lenkin peliin.
Mika Hollström
Dnjmaster
21.06.2005 23:47:37
Vähän ot, mutta mun mielestä Taman mattojen nylonhihna on jotenkin hauska. Se näyttää makeelta.

Just sellanen matto mulla on. Tosi hyvä!
miän vain
22.06.2005 13:06:50

Stagg-merkkisestä kalvosta leikkasin. Ei siitä muuhun ollut.

Se mihinkään veny.
Perustetaan sivuprojekti, joka soittaa vierascorea.
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
Youni
22.06.2005 15:03:11 (muokattu 22.06.2005 15:04:26)
Ludwigin perusnostimissa on (sälekaitimien) narut. Huonoa tässä on se, että joskus ne narut katkeilevat. Olenkin laittanut kaksi lenkkiä nolemmille puolille. Jos naru katkeaa, saa nostina hiukan kiristämällä uuden lenkin peliin.

Joo, talonmieskin on orkesterissa ihmetellyt. Se on yrittänyt vanhaan Ludariin saada mattoa kiinni ja aina katkeaa narut. Pitää sanoa sille, että kokeilee jotain muuta. Se epäili meinaan, että olisi matosta kiinni.

E: Ettei se heitä Ludarin luultavasti alkuperäistä wanhaa mattoa varaston perälle tai roskiin!
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
anstir
22.06.2005 15:46:24
Juups, vanhasta kalvosta leikkasin suikaleet ja hyvin pelittää! Thänks.
Simbe
22.06.2005 17:35:45
Tähän topicciin voisi jazzmies (muistaakseni) taas heittää linkin / yhteystiedot puresoundin mattoja maahantuovaan liikkeeseen. Olisi meinaan ajankohtaista itselle, eikä nyt millään jaksaisi kaivella vanhoja topicceja. Kiitos.
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)