Aihe: Chorusta peliin.
1 2
Tompsi
27.04.2003 18:00:04

Tuntuu joo olevan Bossin CH-1. Tämä chorus-juttu kun vain tuntuu olevan makuasia. Ei muuta kuin purnukoita testailemaan.

Tuossa on vain se ongelma että paikallisessa liikkeessä on vain 1 chorus-pedaali... Testattavaksi tuskin tilaavat yhtään mitään ja seuraavaan liikkeeseen onkin sitten jo kymmeniä kymmeniä kilometrejä matkaa. :/
pimp
27.04.2003 20:57:58
mulla on toi ibanez ja suosittelen kyllä sitä lämpimästi.
säätövaraa riittää ja tosiaan samassa paketissa on flangerikin.
vähän "hassun" kuulonen soundi siitä choruksesta kieltämättä lähtee, mutta mun korvaan se on vallan mainio ja kun sen wacko(vaimikäsenytoli?) kytkimen laittaa päälle ja alkaa ruuvailemaan niin käyttökelpoisia soundeja löytyy ainakin ziljoona lisää.

Eli JOS haluaa pelkän hyvän chorus:n niin SC mutta jos jotain extraa niin iba. ugh
juini
28.04.2003 23:44:31
Mahtaako clonessa olla true bypass.

Äärimmaäisen hauskaa lainata itseään... Kysyin asiaa EH:lta ja vastaus oli, jotta kyllä on tosi kyseessä ja 3PDT.
Kossu
30.04.2003 13:07:39 (muokattu 30.04.2003 13:10:37)
Kyllä Boss on varmin valinta. Kuuntelin tuossa iltasella Nevermindia kriittisesti ja epäilen kyllä vahvasti että ne kuuluisat Nirvanan loistavat chorus soundit eivät ole pelkästään Small Clonesta vaan herrat äänipöydän takana ovat kaivaneet soundeja myös Lexiconin, Eventiden tai TC Electronicsin vehkeistä.

Eikös Small Clone ole mono-peli laittakaa luurit korville ja kuunnelkaa tarkasti.

Eihän Kurt Cobain edes ollut miksauksessa paikalla ei sillä todennäköisesti ole aavistustakaan miten kukin soundi on tehty.

PS: Ei silti Small Clone on hyvä peli myös, itse ostaisin Boss:in.
ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker
benny
30.04.2003 17:19:17

Minäpäs olenkin tänään Polychoruksen onnellinen omistaja ;)
avaruusäänet, TÄÄLTÄ TULLAAN! ;)))
shitfuck inc.
Dumb
30.04.2003 18:18:11

Minäpäs olenkin tänään Polychoruksen onnellinen omistaja ;)
avaruusäänet, TÄÄLTÄ TULLAAN! ;)))

Pistäpäs juttua tuosta kunhan olet sen kanssa ehtinyt leikkimään jonkin aikaa! Tekisi toisinaan itsekin mieli tuollainen ostaa, mutta hinta nousee aina esteeksi.

Ja kyllä, avaruusäänet rokkaa (myykää mulle Digitech XP-300 Space Station!!!)!
fridgebuzz
02.05.2003 10:31:33

Ja kyllä, avaruusäänet rokkaa (myykää mulle Digitech XP-300 Space Station!!!)!

Sullahan on sitten kohta koko XP-sarja! Vielä se Reverberator vai mikä se oli, niin kyllä lähtee!
"I am a bomb technician, if you see me running try to keep up."
Dumb
02.05.2003 11:20:26

Sullahan on sitten kohta koko XP-sarja! Vielä se Reverberator vai mikä se oli, niin kyllä lähtee!

Ei mua oikeastaan ne kaksi muuta (XP-200 Modulator ja XP-400 Reverberator (en ole minäkään varma tuosta nimestä)) kiinnosta, mutta toi Space Station olisi kyllä kiva. Olin aikeissa ostaa sellaisen DLX:stä joskus uutena, mutta en sitten raaskinut maksaa siitä yli 2000mk kun en silloin vielä ollut yhtä innokas härösoundien suhteen. Myöhemmin, kun olisin ollut valmis sen ostamaan, niin se oli jo myyty ja oli sitten vielä ollut viimeinen. Nyt harmittaa kun ei tullut silloin ostettua pois...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)