JCM 21.06.2005 10:40:53 | |
---|
Talu mulle? Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
uruttaja 21.06.2005 10:44:55 | |
---|
No sulle sulle. Jos oli sun eka, niin pistä kiekko talteen. |
Sertzo S 21.06.2005 10:45:51 | |
---|
Kyl tänne voi mitätahansa lyhyitä klippejä laittaa. Elä laita kokonaisia kappaleita.. Mun isoin ongelma on se et en osaa käyttää noita sekuohjelmia tms oikeestaan yhtään... Ja live-ja levyklippejä en viitsi laittaa ihan syystä. On mulla tuossa muutama lyhyt klippi, mutta ne tulevat eräässä lyhytleffassa TV2:ssa ulos ensi syksyllä, joten en viitsi niitä laittaa näytteeseeni. |
Notefix 21.06.2005 11:00:59 | |
---|
Kaipaan edelleen elävien soittajien live juttuja. Tuskin tässä vielä haudassa ollaan...ja edelleen, mun mielestä ideat on tärkeimpiä, siis se mieli joka musaa tekee. Kuka tahansa oppii soittamaan kun vaan harjottelee, mutta kuka tahansa ei opi tekemään hyvää musaa. Musiikin teko on mun mielestä aina kokonaisvaltainen juttu, johon kuuluu säveltäminen ja sovittaminen ja vaikkapa sanoittaminen. Se, miten noita toteuttaa onkin sitten eri juttu...ei ole yhtä ainoaa oikeeta tapaa. Vaikkapa modernissa R&B:ssä usein on kaikki ohjelmoituja, mutta siellä on pirusti hienoja ja tuoreita ideoita. Lopputulos on mielestäni tärkeintä, ei keinot! Yleensäkin positiivinen asenne on tärkeää, ennenkaikkea itselle. Niin oppii uutta ja saa hienoja elämyksiä. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
No sulle sulle. Jos oli sun eka, niin pistä kiekko talteen. Oommä vopessa keränny noita.. ja muinoin dadassa kun siellä vielä niitä kerättiin:) Offariksi meni:) Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Fuzzy Boner 21.06.2005 11:05:17 (muokattu 21.06.2005 11:15:40) | |
---|
Tuskin tässä vielä haudassa ollaan...ja edelleen, mun mielestä ideat on tärkeimpiä, siis se mieli joka musaa tekee. Kuka tahansa oppii soittamaan kun vaan harjottelee, mutta kuka tahansa ei opi tekemään hyvää musaa. Musiikin teko on mun mielestä aina kokonaisvaltainen juttu, johon kuuluu säveltäminen ja sovittaminen ja vaikkapa sanoittaminen. Se, miten noita toteuttaa onkin sitten eri juttu...ei ole yhtä ainoaa oikeeta tapaa. Vaikkapa modernissa R&B:ssä usein on kaikki ohjelmoituja, mutta siellä on pirusti hienoja ja tuoreita ideoita. Lopputulos on mielestäni tärkeintä, ei keinot! Yleensäkin positiivinen asenne on tärkeää, ennenkaikkea itselle. Niin oppii uutta ja saa hienoja elämyksiä. Juurikin näin. En vaan ymmärrä poppamiehen 6v asennetta just esim 4R:n ekaa kommenttia(joo, tartuin tähän asiaan) kohtaan. "Läl läl lää, en usko et te missään mitään soitatte vaan on suuret puheet." Niinkö sanottu; any time, poppimies. Luin uudelleen noi poppimiehen kommentit ja olen edelleen todellakin samaa mieltä. Sä siis haluut käydä ostamassa niitä levyjä missä ihmiset täällä soittaa. 4R kysy jo sulta että osaatko pitää turpas kiinni jos ne sulle kerrotaan? Et taida osata. Juurikin taas löytyi yksi syy. Sä oot täällä omalla nimelläs, mut se ei todellakaan ole pakko täällä m.netissä. Vaikka suurinosa täältä tietää kuka kukin on niin silti esim mä haluan olla anonyymi täällä. Pussy on sitä paitsi aika erilainen jäbä ku mä oikeeesti. Hoho! kai. Sä vaan vähän soundaat poppis katkeralta. Ehkä se on vaan lumetta? ;) Olet kirjoittanut keskusteluun 8800 kirjoitusta |
R.Syke 21.06.2005 11:38:21 | |
---|
-Elekee, elekee, jätkät, survoko toisianne suohon, elekee elämätä! :) bg |
R.Syke 21.06.2005 11:39:37 (muokattu 21.06.2005 11:40:26) | |
---|
-Elekee, elekee, jätkät, survoko toisianne suohon, elekee elämätä! :) bg editointia: PB soittaa meikäläiset kyllä suohon, mutta se on sen oma vika, kun se osaa! |
Sertzo S 21.06.2005 12:22:33 | |
---|
Tuskin tässä vielä haudassa ollaan...ja edelleen, mun mielestä ideat on tärkeimpiä, siis se mieli joka musaa tekee. Kuka tahansa oppii soittamaan kun vaan harjottelee, mutta kuka tahansa ei opi tekemään hyvää musaa. Musiikin teko on mun mielestä aina kokonaisvaltainen juttu, johon kuuluu säveltäminen ja sovittaminen ja vaikkapa sanoittaminen. Se, miten noita toteuttaa onkin sitten eri juttu...ei ole yhtä ainoaa oikeeta tapaa. Vaikkapa modernissa R&B:ssä usein on kaikki ohjelmoituja, mutta siellä on pirusti hienoja ja tuoreita ideoita. Lopputulos on mielestäni tärkeintä, ei keinot! Yleensäkin positiivinen asenne on tärkeää, ennenkaikkea itselle. Niin oppii uutta ja saa hienoja elämyksiä. Notelle tuli plussat! |
Mikael 21.06.2005 12:24:10 | |
---|
mihis noi poppiksen passonuotit katos? "Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu- |
U.Honey 21.06.2005 12:28:49 | |
---|
mihis noi poppiksen passonuotit katos? Protoolsiin? T: smooth jazz freak My name is Baron, U.Honey Baron. |
poppamies 21.06.2005 12:31:15 | |
---|
mihis noi poppiksen passonuotit katos? Ei ne mihinkään oo hävinnyt. On vaan niin valtava trafiikki siviullani että yahoo pisti todennäköisesti väliaikaisesti hanat kiinni ettei niitten serverit kaadu... Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta. |
R.Syke 21.06.2005 12:40:28 (muokattu 21.06.2005 12:49:24) | |
---|
Ei ne mihinkään oo hävinnyt. On vaan niin valtava trafiikki siviullani että yahoo pisti todennäköisesti väliaikaisesti hanat kiinni ettei niitten serverit kaadu... -Elä hävitä niitä missään tapauksessa. Otin basson, pistin Kääriäisen laulamaan 'Kuolleet lehdet' ja a vot - olin hetken yhtä K. Pulliaista. Mukavaa soittaa Agentsin kanssa :) Pistä mieluummin lisää tavaraa. Kyllä käyttöä on. Mainiota matskua. yst. terv. BG |
Neljä Ruuvia 21.06.2005 12:47:51 | |
---|
-Elä hävitä niitä missään tapauksessa. Otin basson, pistin Kääriäsen laulamaan 'Kuolleet lehdet' ja a vot - olin hetken yhtä K. Pulliaista. Mukavaa soittaa Agentsin kanssa :) Pistä mieluummin lisää tavaraa. Kyllä käyttöä on. Mainiota matskua. yst. terv. BG Vielä kun sillä ois luvat! |
Martso 21.06.2005 12:49:55 | |
---|
Vielä kun sillä ois luvat! Tuli tuosta sun allekirjoituksesta mieleen, että onko siellä mitään jalua vastaavaa liuotinta? Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
R.Syke 21.06.2005 12:53:08 | |
---|
Vielä kun sillä ois luvat! -Onkos tuo nyt sitten kaupallista toimintaa? |
Mikael 21.06.2005 13:18:35 | |
---|
-Onkos tuo nyt sitten kaupallista toimintaa? Näin sanotaan sanoituksista ja musiikkitiedostoista: Kopiosto: "Tekijänoikeuden suojaamien laulujen sanoitusten laittaminen internet-sivulle vaatii lain mukaan luvan sanoitusten oikeudenomistajalta aivan samoin kuin musiikkitiedostojen käyttö. Lupa sanoitusten laittamiseen internet-sivulle on saatava aina, eikä velvollisuutta luvan kysymiseen poista esimerkiksi se, että käytön tarkoituksena ei ole tavoitella taloudellista hyötyä. " Kuinka on nuottien laita? "Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu- |
R.Syke 21.06.2005 13:37:15 (muokattu 21.06.2005 13:38:30) | |
---|
Näin sanotaan sanoituksista ja musiikkitiedostoista: Kopiosto: Kuinka on nuottien laita? -Niin. Siihenhän et vastannut. Jos laitan itse kirjoittamani kappaleen tabulatuurin vaikka Mnettiin en mielestäni tee rikosta. Kun kappale esitetään homma tietysti muuttuu. |
Mikael 21.06.2005 13:52:40 | |
---|
-Niin. Siihenhän et vastannut. Ei kun mä just kysyin, kun tosta kopioston teksistä ei selviä. Jos tietäisin vastauksen niin ei olis tarvinnut kysyä... "Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu- |
R.Syke 21.06.2005 13:54:12 | |
---|
Ei kun mä just kysyin, kun tosta kopioston teksistä ei selviä. Jos tietäisin vastauksen niin ei olis tarvinnut kysyä... -Joo, toki. Asioista kannattaa aina otta selvää. Tutkitaan ja tulkitaan. :) |